![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 11 oktober 2005 om 14:17. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 11 oktober 2005 om 14:30. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Deze bepaalde andere had blijkbaar wel een sigaret nodig. Geen Nederlands, geen sigaret, no harm done. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dadelijk en Duidelijk!!: Mijn vrouw is de dochter van twee goed nederlandssprekende, naar Antwerpen geëmigreerde Walen, ging steeds naar nederlandstalige scholen en:dat waals gebroed heeft mij gekidnapt (met van die slinkse waalse trucjes natuurlijk, je kent ze wel!) ![]() ![]() [size=3]ERGER nog!!:[/size] Mijn schoondochter is de dochter van twee goed nederlandssprekende, niet- geëmigreerde Walen, ging steeds naar nederlandstalige scholen en dat waals gebroed heeft mijn zoon gekidnapt(met van die slinkse waalse trucjes natuurlijk, je kent ze wel!) ![]() ![]() Ja, meneer, aan wie zegt U 't, 't is een schandaal..... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 oktober 2005 om 15:06. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belde je om een MUG? Zullen enkele uren psychiater helpen of moet men je interneren tgv die schok? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat werd toen wel niet zo op papier gezet, of wél?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 oktober 2005 om 15:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door van Maerlant
![]() In Vlaanderen, in mijn eigen dorp, word ik graag in het Nederlands aangesproken... Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.leconjugueur.com/frindex.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen weten wij ook wel dat een hoop Franstaligen geen enkele andere taal verstaan behalve de hunne.
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noppes! Het Imperium Romanum stierf omdat het te groot geworden was, de supplylijnen te lang werden voor de toenmalige middelen en er teveel locale potentaatjes onafhankelijk wilden zijn (lees: geen belastingen betalen) Dat gebeurde ook met de Sovjetunie.. (en nog enkele andere "wereldrijken") |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan echter niet ontkennen dat Vlaanderen nooit andermans grondgebied heeft verfranst of op een andere wijze heeft ingepalmd. Ja het zelfs heeft geprobeerd.
Andersom echter....
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Ga op een ander de onnozelaar uithangen aub.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
In God geloven, is dat rationeel? Roken, is dat rationeel? Graag koffie drinken, is dat rationeel?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Noem mij eens 1 Vlaamse gemeente die probeert een Waalse gemeente te vernederlandsen...
![]() |