![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Idd... Het mag niet... Maar welke straf hangt er aan vast? Eén van slagen en verwondingen. Die kerel komt er met zijn voorarrest en enkele extra maanden vanaf. In die tijd moeten 'm het neuken ook al niet laten, want daarvoor heeft onze minister verwilghen de 'prive-kamertjes' laten installeren. En als onze vriend Hammadi wat braaf is en op tijd in z'n beddeke kruipt, in z'n cel, dan mag 'm, als er niks intressant op Canal+ of zijne playstation is, wat gaan klussen. Daarmee vangt 'm tot 500euro/maand. Netto. Welk modaal gezin heeft er op het einde van de maand 500Euro over? Mevr Munten zeker niet, dat garandeer ik U. Ik stel vast dat men de dag van vandaag in vergelijking zwaarder gestraft wordt om 's nachts 45Km/hr te rijden in een school-/30Km-zone dan om een flik af te schieten. De rechters mogen van mij zo transparant zijn als ze willen, d�*t kan je aan geen enkel zinnig mens uitgelegd krijgen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja. En wij zijn enkel nog goed om te gaan werken tot we 'r bij neervallen, belastingen en boetes te betalen. En voor wat? Om het land vooruit te helpen, zodat onze kinderen het goed zuden hebben? Neen, om aan de bruin te geven, zodat die hier rustig hun tijd in de moskee kunnen spenderen en binnen enkele jaren de sharia aan onze kinderen kunnen opdringen. Werkeloosheid allom, maar ze gaan iedereen wel tot z'n zeventig laten werken. En ondertussen proberen ze ons wijs te maken dat er nòg meer vreemde luizen nòdig zijn om ons pensioen te betalen. En dan te denken dat die vreemde luizen de oorzaak zijn van het ineenklappen van ons west-europees sociaal vangnet. Hoe lang gaat dit nu nog duren? Bepikt, verkracht en vermoord door diegene die we hier een betere toekomst aanbieden. Belogen, bedrogen en gestraft door onze beleidsmakers, die enkel maar aan de vetpotten denken. Een schande is het.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik deze posts lees en ook een paar Geeraardsbergse reakties heb ik de indruk dat een politieke partij die het lynchrecht en de bloedwraak zou invoeren hier te lande op veel succes zou kunnen rekenen. Ergens las ik iets over iemand die met een geweer iemand afknalde en felicitaties kreeg van een VB gemeenteraadslid, mag de familie van het slachtoffer volgens de gewenste regelingen nu de wapens opnemen om nog wat bloed te laten vloeien ? Onafgezien van de zwaarte van een straf en de opportuniteit ervan ben ik toch een beetje veel tegen "mobjustice".
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mmm mobjustice is echt niet wat we nodig hebben. maar heu, justitie en de politiek zijn wel goed bezig om het volk in die richting te duwen. de mensen redeneren immers : beter mobjustice dan geen justice.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
o.a. m'n identiteit, anders was m'n kot allang kort en klein geslagen door VB'ers, ik ben meerdere keren rechstreeks bedreigd geweest, zei het niet op dit forum.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hoe hebben ze dat toch in godsnaam in jullie kop kunnen rammen ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en dan is geweld plots wel weer goed ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je zou moeten weten dat wetten die de privacy schenden, ook al kunnen die initieel goed bedoeld zijn, uiteindelijk in de verkeerde handen vallen en leiden tot een verkrachting van de democratie omdat alles geweten is. Het staatsapparaat kan op lange duur naar willekeur mensen die hun "niet zinnen" eruitpikken en ermee doen wat ze willen, al wie protesteerd weten ze immers toch op dezelfde manier te vinden. Geef jij graag je privacy op ? Mij best als je zo dom wil zijn, maar leg het je medemens niet op, wij weten wel beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat geweld, noch mob-justice goed is. Wel dat de mensen het begrijpelijkerwijs verkiezen boven, geen justice, wetteloosheid en anarchie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 9 oktober 2005 om 14:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorbeelden die kunnen leiden tot een absolute controle van de burger en de democratie in gevaar brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar als een mens met hetzelfde "begrip" spreekt over mensen die zich tegen hun bezetter en verdrukker gaan verweren, dan is het iets heel anders he ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
moeilijk nog als poltieagent aan de slag kan, om maar iets te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat er politici zijn met een strafblad die een openbare functie bekleden is dan wel geen probleem voor u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Gouverneur
|
![]() bron : http://www.laderniereheure.be/index....html?id=130077
Effe, voordiegenen voor wie de uitspraak an sich nog niet volstond om het te begrijpen, effe het strafblad van die varkens: "Honneur �* Rachid El Ouakili, condamné �* 7 ans de prison en 1996 par la cour d'appel de Bruxelles pour vols avec violence, vol qualifié, association de malfaiteurs, infraction �* la législation sur les armes et sur les stups, destruction, rébellion, outrages... Puis, �* nouveau 6 ans de prison en 2000 (pourtant, 1996 + 7 = 2003?) pour vol avec violence, vol qualifié, menaces, rébellion, association de malfaiteurs. 2003: 10 mois �* Anvers pour faux, rébellion, vol... Et en 2004, 12 mois pour chef d'association de malfaiteurs, destruction et infraction �* la législation des stups. Son acolyte, Abderrahman Ben Masaoud, est champion toutes catégories dans le quintette. 30 mois avec sursis en 1993 pour vols avec violence. L'année suivante: un an avec sursis pour vol avec effraction et infraction �* la législation sur les armes. Puis, le 24 mars 1995, Abderrahman Ben Masaoud est condamné par la cour d'assises du Brabant �* 15 ans (et pourtant dans la nature le 21 avril 2001, date du drame qui nous occupe) pour vol avec violence ayant causé la mort. Sans compter sa peine �* 6 mois de prison pour destruction et menaces prononcée le 16 janvier 2001. Puis, le 4 février 2002, 5 ans pour prise d'otages, vol avec violence... Deux condamnations dans le cahier de Mohamed Hammani: 4 ans en 2002 pour recel, vol qualifié, rébellion et vol avec violence. Puis, en 2003, 6 ans de prison pour tentative de vol avec violence et tentative de meurtre. Adil El Ouakili est le seul �* ne pas compter de condamnations pénales, mais peut se targuer de détenir une palette de... 24 condamnations devant le tribunal de police. Enfin, Malika Jbari Mansori, la seule femme dans le box des accusés, a été condamnée �* un an de prison avec sursis en 1987 pour faux, vols et escroqueries. En 1993, elle a écopé de 4 mois pour vols et recel. 10 mois pour vols en 1995. Et l'année suivante, elle a écopé de 4 mois de prison, toujours pour vols." Feit is, die gasten liepen, ondanks zulke strafbladen in 2001 wel al terug rond he!? Wie proberen zie hier eigenlijk voor debielen te verslijten?
![]() |
![]() |