![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Daarnaast moeten we tot onze treurnis vaststellen dat de Goddelijke Kennis dat het VB vooral marginale doppers tot kiezer heeft, zich geopenbaard heeft aan EinsteinForever, terwijl de Geopenbaarde laat weten zelf zijn dagen als werkloze te slijten... Egidius |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#63 | |
|
|
Citaat:
(2a) Pakistan kent evengoed verkiezingen als België. (2b) Als we voor het gemak even aannemen dat Pakistan desondanks geen democratie zou zijn terwijl België dat wel zou zijn, dan komen we tot de vaststelling dat volgens u een volk in een niet-democratie niet verantwoordelijk zou zijn voor de leiders die het heeft. Kan u dat onderbouwen? Egidius |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#65 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#67 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#68 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik vind niet dat een regering belastingsgeld moet besteden aan die hulptoestanden. Waar ik voorstander van ben is dat hulporganisaties (of anderen) een inzamelaktie opzetten voor getroffen gebieden/mensen. Dan kan iedereen zelf in eer en geweten geven wat ze denken te moeten/kunnen geven en een ander moet er dan niet over komen zagen. Maar dit soort bestedingen met belastingsgeld, dat kan niet.
|
|
|
|
|
|
#69 | |||||
|
|
Citaat:
Wel, Manuelleken, mij interesseert het geen moer met hoeveel stemmen Musharraf verkozen is. Ik wil weten met hoeveel stemmen Verhofstadt tot premier verkozen werd. Als bewijs dat wij in een democratie leven, hé. Allé vooruit, daarna zal ik u geven wat ge wilt. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 10 oktober 2005 om 14:16. |
|||||
|
|
|
|
|
#70 | |
|
|
Citaat:
Uiteraard is de ware "vrije" democratische aard met een korrel zout te nemen, maar toch. De islamisten hadden die verkiezing gewonnen overigens.
|
|
|
|
#71 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voor de goede orde: Musharraf kwam in 1999 aan de macht na een staatsgreep. De bevolking van Pakistan heeft daar op geen enkele manier een inbreng in gehad. Het is dus ook erg cynisch om hen het slechte beleid van hun leider(s) aan te wrijven.
|
|
|
|
#72 |
|
Minister-President
|
Nu de omvang van de schade duidelijk wordt moet ik toegeven dat steun wel op z'n plaats is. Ik had eerst gehoord van een kleine ramp met een beperkt aantal slachtoffers. Voor uitzonderlijke rampen moet er uiteraard altijd steun mogelijk zijn... Voor gewone regelmatige terugkerende natuurverschijnselen niet. Want dan kan je overal geld heen sturen...
|
|
|
|
|
|
#73 | |||||||||||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
(Uit de post van Raven, net voor de jouwe). Overigens heeft ook de bevolking van België op geen enkele wijze een inbreng gehad in de aanstelling van Verhofstadt tot premier, zoals u hierboven zelf overtuigend aangetoond heeft. Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 10 oktober 2005 om 14:29. |
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
#74 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Manuel* : 10 oktober 2005 om 14:31. |
|||||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
een mens moet maar enkele topics zoals deze volgen om beter te weten dan wat je hier schrijft. Een "ja" - "neen" spelletje wat jij ervan aan het maken bent, ondanks de argumenten, steken mij dik tegen. Ik laat je wel weer wat op je eentje verderlullen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#77 | ||
|
|
Citaat:
Citaat: