![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die is speciaal voor mij online gezet zodat ik kon zien waar het over gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[SIZE="1"]PS: dit was ironisch.[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn respekt hebben jullie in ieder geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tot een van volgende zaterdagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er klopt blijkbaar iets niet met bepaalde threads. Voorbeeld: in de thread De Nieuwe wereld orde is het onmogelijk de laatste pagina (170) op het scherm te krijgen, terwijl daar zeker al berichten in staan.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2005 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb net twee posts geplaatst in het topic " Enkel Nederlands op markt te Merchtem", maar als ik terug naar die bijdrage probeer te gaan, kom ik terecht op de bovenste post van de laatste pagina. Mijn posts verschijnen niet...
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() btw: prachtig werk mannen, doe zo voort! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is er een probleem om berichten die op een nieuwe pagina komen te zien.
Nu in de forumquiz. ![]() Het moet iets met de berichtenteller de maken hebben. Die geeft voor de forumquiz nu 10.638 aan, wat niet juist is. Het zou 10.640 moeten zijn. Ik ga nu twee nepberichten posten in de forumquiz, en dan zien of de nieuwe pagina zichtbaar wordt. EDIT: inderdaad, nu is de nieuwe pagina te zien. Er is dus iets fout met de berichtenteller van de threads.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2005 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De berichtentellers zijn blijkbaar niet meer juist.
In de thread De grootste Belg op politics.be staan nu 17 reacties (18 berichten), terwijl de teller maar 6 aangeeft. Nog twee reacties en we zijn aan pagina 2, die dan niet zichtbaar zal zijn. ![]() Jeroen, help. ![]()
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burgemeester
|
![]() eurh,als je iets verbeterd is het dan normaal dat dezelfde posting opnieuw gepost staat?was van de week ook al...toen had ik plotsklaps 4 keer het antwoord dat ik gewijzigd had onder elkaar staan...vandaag weer...
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() Nog zoiets eigenaardigs
De draad in Communautaire discussies - De Oostfronder is niet meer Laatste bericht ThePiano 17:23 reactie 319 Als ik ga kijken dan zie ik Tom vandaag 11:31 #319 A vandaag 13:50 #320 Geen spoor van ThePiano |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De berichtenteller klopt niet. Hij staat op 319 en zou op tenminste 320 moeten staan. Post een nepbericht en de volgende pagina zal zichtbaar worden. Aan Jeroen: is het mogelijk de berichtentellers te herberekenen, want anders zal dit probleem zich in bepaalde threads blijven voordoen. Bedankt alvast voor de moeite.
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We zijn op de hoogte van de technische problemen... sinds gisteren loopt er vanalles mis. Forum is ook tijd down geweest. Ook de header is niet meer wat hij was. Ik heb de technische ploeg gewaarschuwd, dus het komt vroeg of laat wel in orde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() De geabonneerde topics zijn uit m'n profiel verdwenen ?
Zijn die definitief verdwenen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De moderators zouden mijns inziens het best met een nieuwe lei beginnen. Dwz de hele database wissen en alles rustig opnieuwe installeren. Aan die database heeft niemand wat, staat vol eindeloze herhalingen. Sinds de zoekfunctie met één van de laatste upgraden drastisch werd beperkt (je kan nog enkel googelen op de database) en erg ongebruiksvriendelijk is geworden, heeft het helemaal geen zin meer om topics en draden die jaren oud zijn, nog langer te bewaren vermits je ze toch niet behoorlijk kan terugvinden. Kort gezegd: delete het hele forum inclusief alle gebruikersprofielen en laat iedereen zich opnieuw registreren. Een paar lastige weken maar het resrultaat zal knap en fris ogen.
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de profielen betreft zie ik dat zo niet zitten. Ik zou er als eerste misbruik van maken om eindelijk m'n jarenoude alias Pelgrim in te pikken, wat de huidige Pelgrim al niet zo leuk zou vinden ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |