![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen bij je besluit heb ik nog een paar bedenkingen. Als het aantal mensen blijft toenemen, hetgeen ik verwacht en vrees, dan denk ik dat er hoe dan ook ernstige rampen op ons afkomen. Om dit te vermijden kan de mens best proberen om dit aantal op zachte manier naar beneden te halen. Dat lijkt me de beste weg. Als techniek zoals ruimtevaart er kan voor zorgen dat we ons ook op andere plaatsen kunnen vestigen (meer ruimte) dan kan het aantal mensen uiteraard terug toenemen. Het is dus zeker niet onverstandig om in deze technieken te investeren, het is zelfs in een verre toekomst broodnodig, gezien het einde van ons zonnestelsel nu reeds vaststaat. Gelukkig is er hiervoor nog heel veel tijd en hoeft dit niet prioritair aangepakt te worden. Het is trouwens zo goed als onmogelijk om dit binnen een termijn van enkele honderden jaren met grote aantallen te verwezenlijken. Het is dus zaak om eerst de boel hier wat op orde te krijgen. Hopelijk zijn we verstandig genoeg om voor de zachtere oplossing te kiezen. Wachten op de reactie van moeder natuur zou wel eens veel minder prettig kunnen uitdraaien. Laatst gewijzigd door satiper : 18 oktober 2005 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En indien u op alle vorige positief kan antwoorden vooral: wordt dat geld er dan terug ingestoken zodat alle negatieve effecten die uw plasticje teweegbrachten op het milieu volledig worden tenietgedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Pff. Wat heeft de natuur ooit voor mij gedaan?
'Man vs Nature: the road to victory!' |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
En die tong-steek-smiley staat er bij om aan te tonen dat 't een plaagje is. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigen vlaams bos eerst ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben een veganist, al 6 jaar en daarvoor al 10 jaar een vegetariër, ik ben ook een vrijwilliger, ik doe mee aan acties en demonstraties zolang ze maar een redelijk a-politiek karakter hebben, ik moet niks hebben van die drugs gebruikende linkse hypocrieten.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 28 oktober 2005 om 00:06. |
![]() |
![]() |