Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2005, 18:46   #61
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Ik heb bijzonder veel respect voor gehandicapten, daarom vind ik ook dat de ziekenbond die jongeheer moet helpen.
.
Precies! Zoang het maar 'aftrekbaar' blijft kan/mag het van mij.
Oud 19 oktober 2005, 18:49   #62
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
ik hoop dat je eens een ziekte krijgt waardoor je sexleven niet normaal meer werkt , je zal dan wel anders piepen
'Anders pijpen', bedoel je?
Oud 19 oktober 2005, 20:08   #63
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Wat met mensen die gewoon lelijk zijn, geen charisma of sociaal leven hebben? Moeten die dan ook subsidies krijgen om bevredigd te worden?
Zo hebben we ook de weduwes en weduwnaars die uit angst geen partner meer willen, maar wel van bil willen gaan.
Die mensen kunnen zich fysiek en mentaal nog altijd anders uitleven, de jonge gehandicapte daarentegen nauwelijks.
Nu ja, het is een moeilijke en weinig eenduidige materie.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 20:33   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sounds of silence
Wat zou hij uberhaubt moete met een viborator??
eens bellen of tanden poetsen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 20:35   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Precies! Zoang het maar 'aftrekbaar' blijft kan/mag het van mij.
uw bobonneke van daar straks kan misschien een handje helpen moest ze parkinson hebben... bibbert dan ook een beetje...

als uw vrouw "chronische migraine" heeft moogt ge dan ook naar de "moetoewel" voor een gratis beurt
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 19 oktober 2005, 20:38   #66
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat bedoel ik dus. Als ik professioneel geholpen wil worden om van mijn kwakje af te geraken, dan moet ik ervoor betalen. Dat is voor die jongeman net hetzelfde. Hij kan nog altijd de keuze maken van niks te willen op dat vlak.([SIZE=1]de keuze die ik gemaakt hebt-minder willen[/SIZE])
Dat is dan in uw geval uw eigen beslissing; een beslissing waar u te allen tijde op kan terugkomen. Die jongeman heeft niet de luxe om te kunnen kiezen. Zou u trouwens bij uw partner blijven als het niet om "minder" ging, maar om "helemaal niets"?

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 20:39   #67
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Groot gelijk! Mag ik je, als je op pensioen bent en de maatschappij enkel maar tot last bent een spuitje komen geven? Of neen, dat spuitje kost ook weer geld, gewoon geen eten en drinken meer geven tot je vanzelf om komt van honger en dorst...

Goed om weten, De Zuiveraar (toevallig een Vlaams Blokker?) is voorstander van de legalisering van moord...
correctie. euthansie. en dat staat niet in het programma.
Oud 19 oktober 2005, 23:04   #68
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
een groot deel zit dat wel te orakelen hé achter schermen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 06:28   #69
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Manuel

Ik heb te kiezen? Ja hoor. Ik ga een uiterst geschikte partner verlaten omdat de mijne steigert als het ongelegen komt.
Als het niet meer kan, dan zijn we beide voldoende grote mensen om een oplossing te vinden, zonder elkaar te verlaten. Links of rechts is ook een keuze. of het celibaat. Kan ook nog.
Die jongeman heeft ook keuze. Betalen van een uitkering, niks, of natte dromen.

De Koster als ik zonder partner zou zitten, dan heb ik zo direct geen behoefte aan een prostituee. En als ik die goesting zou krijgen, moet ik dat ook maar betalen van mijn inkomen. Dat geld ook voor die jongeman.

Eneuh, die dame van onderhandelbare zeden.
€100 , daar kan je mischien nog mee terecht bij een straathoekwerkster voor een vluggertje in je wagen, of bij een import dametje, waar de blauwe plekken niet opvallen.
Ik zal het eens opzoeken.

En het is je vergeven dat je me onnozelaar noemt.
Oud 20 oktober 2005, 06:41   #70
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb te kiezen? Ja hoor. Ik ga een uiterst geschikte partner verlaten omdat de mijne steigert als het ongelegen komt.
Als het niet meer kan, dan zijn we beide voldoende grote mensen om een oplossing te vinden, zonder elkaar te verlaten. Links of rechts is ook een keuze. of het celibaat. Kan ook nog.
Zoals ik al zei: dat is UW beslissing; u kan er te allen tijde op terugkomen.

Citaat:
Die jongeman heeft ook keuze. Betalen van een uitkering, niks, of natte dromen.
De belangrijkste keuze echter, de keuze die u wel heeft, ontbreekt hem en dat is die van gratis seks. Hij kan namelijk niet op zoek gaan naar een gewoon meisje. Het celibaat dat u hem wil opleggen is in dat geval geen keuze, maar een straf.

Oud 20 oktober 2005, 06:46   #71
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
een groot deel zit dat wel te orakelen hé achter schermen.
veel mensen denken dat, er hangt een zwaar prijskaartje aan, er is heel wat moed en opoffering voor nodig om een zwaar gehandicapt kind groot te brengen en misschien nog zwaarder hem door het leven te helpen zoals die jongen in het programma met Goedele.

ik blijf het een zielig gedoe vinden.
Oud 20 oktober 2005, 07:47   #72
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Manuel, de straf zit hem niet in wat Ik doe.
Maar wat hij eist van me. Moet ik zijn prostituee betalen?
Moet ik gestraft worden omdat ik wel de mogelijkheid heb in gratis sex?

Uiteindelijk komt het daar op neer nietwaar.

In alle geval. als die jongeman van bil wil gaan, en ervoor wil betalen, dat ie oplossingen bedenkt.
Niet eist dat de "normale" werkende mens ervoor opdraait. Persoonlijke vrijheid stopt waar die van een ander begint. Zijn vrijheid is wel beknot voor hemzelf, maar ze stopt zowiezo waar die van iemand anders begint.
Oud 20 oktober 2005, 09:49   #73
Dekoster
Gouverneur

Dekoster's schermafbeelding

Standaard

Zeg Maddox

Als je iemand wil citeren doe dat dan op de correcte manier he en zet niet zomaar mijn naam boven een tekst die ik niet schreef OK. Of weet je niet goe je iemand zijn woorden moet citeren op een correcte manier???
Oud 20 oktober 2005, 12:43   #74
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Manuel, de straf zit hem niet in wat Ik doe.
Maar wat hij eist van me. Moet ik zijn prostituee betalen?
Moet ik gestraft worden omdat ik wel de mogelijkheid heb in gratis sex?
U wordt niet gestraft. U betaalt uw bijdrage aan uw ziekteverzekering zoals iedereen. "Solidariteit" noemen we dat.

Oud 20 oktober 2005, 14:08   #75
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Euthanasie gebeurt op vraag van de lijder die een einde wil maken aan zijn leven. Wat de Zuiveraar voorstelde (alle personen met een handicap of die op een andere manier een "last" voor de samenleving zouden kunnen zijn) is moord, als het geen massamoord of genocide is...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 14:12   #76
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik stel voor dat er naast de maaltijdcheques, de dienstencheques, de fitnesscheques nu ook neukcheques komen.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 14:24   #77
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel*
U wordt niet gestraft. U betaalt uw bijdrage aan uw ziekteverzekering zoals iedereen. "Solidariteit" noemen we dat.
Juist, en daar heb ik geen problemen mee. Ik heb wel problemen met het idee om prostitué(e)s te betalen met geld van de ziekteverzekering, terwijl er in België nog steeds mensen sterven omdat ze geen geld genoeg hebben om naar de dokter te gaan, of dat personen met een handicap jaren op de wachtlijst blijven staan voor een aangepaste rolstoel of aangepaste verzorging (al dan niet in een instelling).
Deze jongeman krijgt een vervangingsinkomen, ik stel voor dat hij die prostitué(e) daarmee betaalt en de kosten af trekt van de belastingen (maar dan moet prostitutie wel gelegaliseerd worden).
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 16:19   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De Koster, ik heb je in mijn laatste posting niet geciteerd, dus kan ik ook niet misciteren. Ik gaf je mijn antwoord op je uitlatingen over mijn al dan niet huwelijksleven.

Eneuh, 1 keer kan je me beledigen, maar je moet het lot niet uitdagen. Een minder denigrerende toon mag wel. Het zijn persoonlijk opinies die ik geef, geen waarheden of wetten.

Manuel
Citaat:
Die soldidariteit betaal ik al mee, dat noemen we sociale zekerheid. Die jongeman krijgt daar een deeltje van, zijn uitkering.
Zoals ik alles wat ik doe van mijn loon moet betalen, en de tering naar de nering zetten, zal die jongeman dat ook maar moeten doen.
Ik ga me niet uitlaten over het feit dat een uitkering te laag, te hoog of wat dan ook is.
Als X euro's hebt, moet je geen X+1 euro uitgeven.
Oud 20 oktober 2005, 16:35   #79
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En als ik die goesting zou krijgen, moet ik dat ook maar betalen van mijn inkomen. Dat geld ook voor die jongeman.
Het probleem is net dat deze jongeman dat niet via PAB (zijn 'inkomen' laten we maar zeggen) kan regelen want het Vlaams Fonds betaalt natuurlijk niet voor diensten die door de overheid bij wet verboden zijn. Hij moet dus uit eigen zak betalen. In Recht Van Antwoord werd er dan ook geopperd om de wet aan te passen zodat 'prostitutie' mogelijks wel via PAB gefinancieerd kan worden. Dat zou een oplossing kunnen zijn. Dan kan elke gehandicapte die van PAB gebruik maakt en dus zelf zijn gelden beheert, zijn prioriteiten op het seksuele vlak dus zelf stellen.

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 20 oktober 2005 om 16:36.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 16:40   #80
Confucius
Gouverneur

Standaard

Kunnen ze geen mannelijke en vrouwelijke gehandicapten samen leggen. Dan zijn ze allebei tevreden en kost het ons geen frank.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be