![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eh, dat schelden komt wel van u geleerde heer! U wauweld alleen na wat ze zeggen. U bent zelf niet bij machte om een programma te lezen. Maar allee, ik ben gelukkig dat de huidige regering reeds de punten uitvoerd van het 70 punten programma. Waaronder de terugkeer (gedwongen) van de valse asielzoekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een arbitrair getal opgesteld zonder voorwaarden, deze rascistische maatregel is dus totaal anders dan wat de regering laat uitvoeren: de procedure volgen en wie niet voldoet gaat terug. Kun je nog zo'n leugens opdissen ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
eerst iets zelf mispeuteren, en dan als een klein kind de andere ervan beschuldigen. ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ge wat achterlijk bent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef u argumenten, als repliek begint u te schelden, en als ik u erop wijs doet u niks anders dan nog meer schelden en mij er zelfs vals van beschuldigen. Wat is uw doelstelling ? Iemand jennen tot em het beu is ? De typische VB aanpak ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik lees werkelijk alles.........; Maar kom bijna nooit meer tussen. Wanneer ik tussen kom wil dat zeggen dat ik een zeveraar gevonden heb! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
uitwijzen van 60 000 migranten was ? En u noemt mij een leugenaar ? Je mag zoveel roepen en handjesklappen als je wil, iedereen met een beetje geheugen ziet je nu beteuterd in je onderbroek staan ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar het programma het had over de criminelen, de nep asielzoekers en de sans papier teru te sturen, gaat U terug de leigenachtige toer op van er een getal op te plakken. U zou beter eens het PLAN nalezen, maar liefst niet bij Bolkwatch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
om zogezegd te bewijzen dat ze niet meer rascistisch zijn ? ![]() Nee, dank u, winterboyke verkondigd zelf dat het oorspronkelijke slechts in de koelkast zit ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou het graag eens weten wat U rasistisch vind aan het PLAN! Maar dan moet U het eerst lezen he! En dat is een probleem voor U geloof ik! Alleen kletsen wat de anderen vertellen, en niet weten waarover het gaat. En tussen haakjes. HET VLAAMS BLOK IS NOOIT VEROORDEELD! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb ik dit beweerd ? ![]() Het VB wou arbitrair 60 000 vreemdelingen het land uitwijzen. Als u wilt blijven liegen, mij een zorg, feit is feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
om alle info over de oorspronkelijke teksten uit de publiciteit te houden. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Liegen en blijven verder doen. Lees eerst het Plan, en doe dan maar verder. De VZW rond het Vlaams Blok zijn veroordeeld na aanpassing van de wettten en de grondwet. Maar niet voor het 70 puntenPLAN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het fascistische 70 puntenplan was de rechtstreekse aanleiding voor het condon sanitair geweetwel, hou die toiletfascisten buiten onze regering. Niks wereldvreemde complottheoriën ![]() Niks bangelijk de macht behouden ![]() Het land beschermen tegen fascisme, ja ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het cordon is een uitvinding van Erik Corijn. En knap overgenomen door ons pastoor Jos Geysels, die er zijn partij mee in de regering heeft geholpen. ![]() Zo zien we weer eens hoe weinig U afweet van de werkelijkheid! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was het VB in een positie om zelf het initiatief te mogen nemen een regering te vormen ? Ik wist niet dat de 3 partijen toen een regering hebben gevormd. ![]()
|
![]() |
![]() |