![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het kleinste kind kan bij wijze van spreken zien wat voor show daar word opgevoerd. Dat die show terecht is, dat mag dan wel wezen, maar men moet er dan geen zo'n tamtam rond maken.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Illwill
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Illwill
Citaat:
Dat is, nogmaals een taak voor een neutrale, internationale rechtbank, die echter door de VS niet gewild wordt omdat daar ook wel eens de VS, of zijn krijgsmacht op het matje zou kunnen geroepen worden. Iedereen heeft het recht op een eerlijk proces in een democratie, maar met deze uitspraak zet je jezelf buiten de democratie en buiten de rechtsstaat. Op de rest van je posting ga ik maar niet verder op in, die getuigen toch maar van een wilde lynch-mentaliteit. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2005 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Btw,
Welke Saddam Hoessein???? Er zijn volgens insiders minimaal 10 'klonen' van hem met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms kopen ze hier ook een rechterke om ![]() Een Imperium is daar het sterkst in, natuurlijk, die benoemt de rechters gewoon zelf, ook op vreemde bodem. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar zijn hiervoor bewijzen of zijn het maar "geruchten" ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() [quote=CHIPIE]Het is maar ziekelijk natuurlijk...[/quot
-------------- Zo ziekelijk als jouw gebrek aan woordkennis die de herhaling van meer dan drie altijd dezelfde abusieve woordjes te boven gaat? Gelukkig kan je intelligentieanorexia nog visueel maskeren door je idiote smilies, tekeningetjes en animatietjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ervaringen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat ze Sadam Hoessein moesten vrijlaten: s'Avonds kondigt ge dat aan op de Bagdadi-tv, zonder iets aan hem(Saddam) te vertellen, de volgende morgen maakt ge die vent wakker, en zet hem af, midden in Bagdad.De Irak-kers kunnen dan met hem aanvangen wat ze willen!Dat is democratie.Veel mensen gaan weer niet akkoord gaan denk ik, en toch is dit terzeldertijd de eerlijkste,grappigste en simpelste manier om het saddam-probleem op te lossen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar dat mag je niet democratie noemen, maar anarchie ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een handje schudden bewijst dat volgens jou...pfff
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de amerikanen zijn in jou ogen ook schuldig zonder dat er een proces is geweest.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 oktober 2005 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |