![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: vind je dat men het leger moet inzetten tegen stakingspiketten? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 42,86% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 57,14% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de wijze waarop het leger verwaarloosd werd de laatste decennia en de manier waarop ze bekeken worden door de media dan denk ik dat de kans groot is moest men het leger inzetten om de staking te breken dat de soldaten meedoen met die staking. Ten andere aan het pikket zullen ze hun broers, vaders, neven en nichten zien staan en ik denk niet dat ze daarop zullen schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat het leger zich zou moeten aansluiten bij de staking. Liefst gewapend. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |