![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Erger nog, wellicht was dat een uiting van fascisme van een onverdraagzame Vlaming. Maar geen probleem ik zal maar veronderstellen dat het goedbedoelde humor is. Dus geen zweefteef, maar wel startup-ingenieur in de petrochemie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niet gehinderd door enige vorm van scrupules op een OCMW dienst aanklopt omdat je je verzekeringspremie + boetes niet kan betalen, en het blijkt nadien (omdat het OCMW dat onderzoekt! niet omdat je dat meldt) dat je vijf auto's hebt (terwijl je van een uitkering leeft), hoe noemen jullie dat dan?
a. fraude b. oneigenlijk gebruik van sociale vangnetten c. proberen gaat mee Antwoorden in geval van 1. een autochtoon / 2. een allochtoon aub. (volgens sommigen kunnen de antwoorden heel verschillend uitdraaien )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() In geval van een allochtoon: A én B
In geval van een autochtoon: C ![]() (ludieke actie om te zien of er wel goed genoeg gecontroleerd wordt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
1. een Allochtoon 2. een Vlaming 3. een Waal En ge zult zien dat de consequentie by het VB ver te zoeken is.
![]() |
![]() |
#66 |
Burgemeester
|
![]() Openbaar-Centrum-Migranten-Welzijn verliest in Antwerpen,t.o.v. Particulieren 8/10 rechtzaken(keiharde realiteit)
![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Anderzijds, ga jij maar eens als eenzame controleur aan zo'n bende apen beleefd vragen of ze wel betaald hebben. Als ge dan verrot wordt geslagen in de naam van Allah hebt ge tenminset de voldoening dat ge uw plicht hebt gedaan. Johan De Mol in Schaarbeek deed zijn werk ook goed maar dat mocht niet van jullie hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees wel dat ze er mogelijk ook wel misschien een beetje mee te maken hebben, als je me niet kwalijk neemt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overal waar ze zich in groepsverband vertonen raakt de boel verziekt: -rellen in de Ster -rellen in Borgerhout -massaal niet betalen op de tram Simpele observatie dus. Allochtonen van Moslim origine zijn incompatibel met onze cultuur en waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lokaal Raadslid
|
![]() en autochtonen rijden nooit zwart of wa??
en ineens zeggen dat allochtonen het probleem zijn van alles is ook wel fel ovedreven hooligans, hells angels, uit de hand gelopen stakende havenarbeiders, ... => allemaal autochtonen zenne als een autochtoon zwartrijd word dat wel aanvaard en als een allochtoon dat doet dan moet ze oprotten hoewel ze waarschijnlijk beiden de belgische nationaliteit hebben waar zijn de westerse waarden van gelijke behandeling nu gebleven? ik weet al hoe sommige hierop gaan reageren, meestal reageren jullie met "als je het hier niet bevalt dan , niemand belet je om op te rotten of zoiets" jullie hebben jullie mond vol van westerse waarden zoals gelijkheid,rechten en vrijheden enzo maar het programma van VB heeft het meer over rechten en vrijheden van het eigen volk en niet vd mens |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En dat soort indringers zou dan moeten zorgen voor de pensioenen van morgen???????????????????????????????? Daar zal veel volk naar komen kijken!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Ik beweer nergens dat de allochtonen schuld zijn van alles. Of dat een autochtoon wel mag zwartrijden. Ik denk alleen dat iedereen moet betalen. Je opmerkingen doen dan ook niets ter zake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||
|
![]() Citaat:
En niet laten uitschijnen alsof de problemen zich ALLEEN bij autochtonen voordoen. Dat werkt verfoeilijk extremisme in de hand. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Dergelijke extreme uitlatingen zijn het gevolg van de miskenning en dulden van reële problemen. |
||
![]() |
![]() |