Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2006, 01:21   #61
Midian
Burger

Midian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Uw partij van 7 miljoen euro en 1 miljoen kiezers heeft al schrik van een kleine VZW evenals van de kleine B.U.B. trouwens. Doe nu maar weer alsof u het arme slachtoffertje bent.

Volgens mij valt dit ook gewoon onder de noemer van vrijheid van meningsuiting of niet soms?
Volgens mij hadden er in Antwerpen vroeger toch wel een paar fraudeurtjes schrik van die onnozele partij toen er een paar bontjassen en etentjes teveel werden betaald met hun visakaartjes
Midian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 01:25   #62
Midian
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Zoals Dewinter een tijd geleden zei: "als ze ons nu veroordelen, dan verliezen we onze dotaties maar, ZE KUNNEN DE POT OP!"
die verdomde democratie kan inderdaad de pot op, ze is haar naam niet waardig en doet alsmaar meer mensen er een grondige hekel aan krijgen. En ik hoop eigelijk dat ze veroordeeld worden, net zoals de partijtop dat ook stiekem hoopt, omdat ze dan terug hun "racisme" kunnen verspreiden zonder verlies van dotaties (die ze dan toch niet krijgen) te vrezen.
Europa-Jeugd-Revolutie!
Daar geef ik u gelijk in. De grootste schrik van die cordon sanitairsukkeltjes zou wel eens kunnen zijn dat dan de stemmers op het Vlaams Belang die het zo moe zijn dat alle partijen in de regering gaan zitten behalve diegene waarop ze hebben gestemd, zelf voor de financiering gaan zorgen van hun partij. Een onafhankelijke partij!
Oud 13 januari 2006, 01:32   #63
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Op dat ogenblik is het VB al lang zijn vertrouwen bij de eigen kiezers kwijt: Antwerpen zal floppen en door de interne ruzies rond coalitievorming in gemeenten gaan ze finaal naar de maan.
Hoe dan ook, met of zonder veroordeling: het wordt een prachtjaar voor de democraten.
Beste Feremans,

Jouw post laat geen feiten zien die je natte droom staven Of was je gewoon zat toen je dat bericht schreef ?

Hoeveel verkiezingen heb je nog nodig om de trend te zien ? Of ga je euforisch doen als VB ooit 's ergens een half procent verliest ? Dat wordt grappig, dat is als 15 dagen na mekaar tevergeefs regen voorspellen en op de 16de (regen)dag triomfantelijk laten horen dat je het voorspeld had

Je bent een leuke gozer Feremans, maar blijf weg uit de politiek, je loserpartijtje is maar 5 postkaarten groot en dan maak je nog ruzie met die potvis hou je liever bezig met liedjes maken en zingen zoals dat bij het trouwfeest van Kim en Ivo, dat was top

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 07:31   #64
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Midian Bekijk bericht
Daar geef ik u gelijk in. De grootste schrik van die cordon sanitairsukkeltjes zou wel eens kunnen zijn dat dan de stemmers op het Vlaams Belang die het zo moe zijn dat alle partijen in de regering gaan zitten behalve diegene waarop ze hebben gestemd, zelf voor de financiering gaan zorgen van hun partij. Een onafhankelijke partij!
De kiezers financieren het VB nu al, maar vadertje staat (of moet ik zeggen dictatortje staat) meent de stem van de burger - die dus ook de financiering van de partijen bepaalt - naast zich neer te mogen leggen. Wat is het leven toch makkelijk wanneer je machtshebber bent...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 07:41   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Sommige bijdragen en krantenartikels moet je tweemaal lezen om ze te geloven. Zo kon men een piepklein bericht in De Tijd (12.01.2006) lezen, waarin werd gemeld dat in het afgelopen jaar zo’n 3.755 asielzoekers een premie hebben gekregen om het land te verlaten.

Om onmiddellijk alle twijfel bij onze lezers weg te nemen: “3.755 uitgeprocedeerde asielzoekers kregen tussen 1 januari en 31 december 2005 een premie om vrijwillig terug te keren naar hun land van herkomst. Dat blijkt uit cijfers van Christian Dupont (PS), de federale minister voor Maatschappelijke Integratie.”

De Tijd gaat dezelfde weg op...
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 10:02   #66
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

eens zien wie de mannen achter kif kif zijn :

De bestuursleden van Kif Kif zijn:

- Bekkour Mourad (bestuurslid)
- Chakouh Najib (bestuurslid)
- El Khalfioui Mohamed (bestuurslid)
- El Majdoub Said(penningmeester)
- Fraihi Tarik (voorzitter)
- Neudt Dany (coördinator)
- Turpyn Vera (secretaris)
- Zemni Sami (bestuurslid)
- El Sghiar Hatim(bestuurslid)

Leden van de algemene vergadering zijn:

- Fadil Nadia

verder commentaar is overbodig denk ik.. kif kif moet gelijk kanker uit het lichaam verwijderd worden.

Laatst gewijzigd door Shizie : 13 januari 2006 om 10:04.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 10:19   #67
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Beste Feremans,

hou je liever bezig met liedjes maken en zingen zoals dat bij het trouwfeest van Kim en Ivo, dat was top

Noorman
Ik heb een medaille voor je aangevraagd voor moed en zelfopoffering:
wie mijn ZANG prefereert boven mijn politieke activiteiten heeft hier automatisch recht op.
Los van de kwaliteiten van mijn politieke activiteiten: Mijn ZANG is het slechtste dat er op dezen aardkloot bestaat. Zingen op trouwfeesten is iets wat men mij moest verbieden. Grapjassen slagen er altijd weer in om mij weer zo zat te krijgen. Die moest men dodschieten uit esthetishe overwegingen...
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 10:29   #68
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Wishful thinking, Feremans.

Ook al gehoord dat er in Wetteren onderhandelingen aan de gang zijn tussen N-VA en VB om samen naar de verkiezingen te trekken?

Het 'Charter voor Vlaams-nationale eenheid' heeft zo te zie, alvast in de eigen gemeente van Robert t, zijn vruchten afgeworpen.
Natuurlijk zijn er nog andere partijen die naar meer onafhankelijkheid van Vlaanderen willen, die willen dat VLaanderen als regio in Europa niet langs de Belgische "koepel" moet passeren. Dat is inderdaad niet meer van deze tijden.
Dat het VB een hinderpaal vormt eerder dan een steun ligt aan henzelf: het niet toe willen passen van elementaire mensenrechten maakt om het even welke partij, of ze links, rechts, nationalistisch, communistisch of autisctisch is een onmogelijke partner.
Waarom zou men met een politieke schurk in zee gaan om dan één punt te realiseren dat goed is en daarna te worden gedoodverfd als medeplichtige, of godbetert: schurkenstaat!
Een VB dat het racisme en de xenofobie afzweert is een "gewone" rechtse partij. Waar men compromissen zou mee kunnen afsluiten.
Ik ben er ook voor om de individuele vertegenwoordigers van het VB hiervan te proberen overtuigen.
Zelf prof. Vermeersch haalde aan dat bijvoorbeeld het laten vallen ven de slogan "eigen volk eerst" met zijn duidelijk dubbelzinnige inhoud een eerste stap zou kunnen zijn naar acceptatie.
Ik denk echter dat de kwade wil er blijft inzitten...

Indien het VB een "sanitair plan" prefereert boven een "cordon sanitaire", een plan waarbij ze duidelijk stellen dat zij een aantal zaken laten vallen, zijn andere methoden mogelijk om de democratie te laten functioneren: met garanties en zonder verontwaardiging die samengaat met het cordon bij sommigen.
Citaat:
Gemeenteraadsverkiezingen : algemeen belang en een "sanitair plan"

Op het gemeentelijk vlak kan Spirit een niet klassieke rol spelen, te vergelijken met bepaalde lijsten die zich "gemeentebelangen" en dies meer noemen.

Door samen met potentiële coalitiepartners en kartelpartners een zakelijke, duidelijke en op het welzijn van de bevolking gericht plan te maken voor de komende jaren, een plan voor gezonde gemeentelijke politiek, wordt vermeden dat partijpolitieke spelletjes de gemeenten verzieken, en dat na de verkiezingen de stedelingen hun stem misbruikt zien voor zaken die hen niet liggen.

Het is ook een positief cordon sanitair tegenover het blok : indien deze zich inschrijven in een concreet plan, met een duidelijke, niet-racistische basis, moeten ze hun eigen doctrine opbergen. Ik vermoed dat ze alles zullen doen om een uitvlucht te vinden om hier NIET aan mee te doen.
Doen ze het wel dan moet er over worden gewaakt of zij inderdaad woord houden en zal hun woordbreuk bij de bevolking vele zaken duidelijk maken.

Dit is géén oproep om kartels te vormen met het blok: het is een oproep om op een andere wijze aan de bevolking duidelijk te maken wie er al dan niet van goede wil is en wie zichzelf al dan niet wil uitsluiten. Indien mijnheer Dewinter de beginselverklaring van Spirit aanvaardt is er natuurlijk geen enkel bezwaar om hem te accepteren als coalitiepartner!

Een dergelijk modelplan, een sanitair plan, dat de basis vormt voor verschillende gemeenten, kan worden uitgewerkt door Spirit en dienen als sneuveltekst. Een aantal minimum garanties op gebied van racisme, respect voor minderheden, bejaardenzorg, kansarmoede kan hier worden bedacht zodat de plaatselijke afdelingen enkel nog moeten rekening houden met specifiek lokale problemen.

De bevolking pikt niet dat gemeenteraden worden gebruikt om hoogdravende politieke spelletjes te spelen die niets te maken hebben met hun directe omgeving maar gebruikt worden om partijen of leden ervan zich te laten profileren, om dan later een "sprong" te doen naar het hogere politieke midden. De gemeente dient goed bestuurd te worden en is geen oord van diepere en hogere politiek. Het gaat over riolen en wegen en huizen en ocmw. Niet over het herdenken van grote ideologische modellen op kleine schaal.
Ik heb hier nog nooit enige reactie op gekregen vanwege het VB
(www.ericferemans.be)

Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 januari 2006 om 10:38.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 10:34   #69
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het niet toe willen passen van elementaire mensenrechten maakt om het even welke partij, of ze links, rechts, nationalistisch, communistisch of autisctisch is een onmogelijke partner.
De diverse paarse coalities bewijzen uw ongelijk.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 10:51   #70
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk zijn er nog andere partijen die naar meer onafhankelijkheid van Vlaanderen willen, die willen dat VLaanderen als regio in Europa niet langs de Belgische "koepel" moet passeren. Dat is inderdaad niet meer van deze tijden.
Dat het VB een hinderpaal vormt eerder dan een steun ligt aan henzelf: het niet toe willen passen van elementaire mensenrechten maakt om het even welke partij, of ze links, rechts, nationalistisch, communistisch of autisctisch is een onmogelijke partner.
Waarom zou men met een politieke schurk in zee gaan om dan één punt te realiseren dat goed is en daarna te worden gedoodverfd als medeplichtige, of godbetert: schurkenstaat!
Een VB dat het racisme en de xenofobie afzweert is een "gewone" rechtse partij. Waar men compromissen zou mee kunnen afsluiten.
Ik ben er ook voor om de individuele vertegenwoordigers van het VB hiervan te proberen overtuigen.
Zelf prof. Vermeersch haalde aan dat bijvoorbeeld het laten vallen ven de slogan "eigen volk eerst" met zijn duidelijk dubbelzinnige inhoud een eerste stap zou kunnen zijn naar acceptatie.

Indien het VB een "sanitair plan" prefereert boven een "cordon sanitaire", een plan waarbij ze duidelijk stellen dat zij een aantal zaken laten vallen, zijn andere methoden mogelijk om de democratie te laten functioneren: met garanties en zonder verontwaardiging die samengaat met het cordon bij sommigen.
(www.ericferemans.be)
Ja,Eric maar drukt men hun nu niet in de rol van underdog?
Neem dat ze een groot deel van hun eisen en slogans laten vallen en zich meer gaan richten op wat de zogenoemde democratische partijen hun als voorbeeld aanreiken,dan gaan ze een deel van hun achterban verliezen vooraleer ze aan de macht kunnen komen,met als resultaat dat de democratische patijen er alleen maar stemmenwinst en voordeel gaan uithalen.
Hun doel is om met hun stellingen het cordon te doorbreken om met hun eisen deel te nemen aan de macht,in hoeverre ze die zullen inperken eens ze de macht delen met met andere partijen zal afhangen van het inzicht om het juiste te doen voor de burger.
Met andere woorden love me or leave me,ik zou ze liever zien deelnemen samen met de democratische partijen dan dat ik ze ooit alleen aan de macht zou zien komen,sociaal en economisch zou dat geen verstandige keuze zijn.
Oud 13 januari 2006, 17:21   #71
Midian
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
De kiezers financieren het VB nu al, maar vadertje staat (of moet ik zeggen dictatortje staat) meent de stem van de burger - die dus ook de financiering van de partijen bepaalt - naast zich neer te mogen leggen. Wat is het leven toch makkelijk wanneer je machtshebber bent...
Erger dan een dictatuur, is een dictatuur vermomt als democratie.
Oud 13 januari 2006, 17:33   #72
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door da_deef Bekijk bericht
Begrijpen jullie nu echt het verschil niet tussen "selecteren" en "vinden"?
Waarschijnlijk begrijp jij de motieven niet van diegenen die het woord "selectie" gebruiken. Dat pogen een heleboel mensen jouw hier nochtans duidelijk te maken.

Blijven proberen, je komt er nog wel achter!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2006, 17:37   #73
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ja we weten allemaal hoe moeilijk het is racistische praat te vinden in het subtiele VB-propaganda.
Ja, te beginnen met hetgeen waarom het deze keer draait:
Een pamfletje over de rellen in Frankrijk en het feit dat het VB de verantwoordleijkheid ervan op de allochtonen afschuift.

Aangezien zelfs de 2 autochtone St-Niklazenaars erbij moesten worden gesleept die hier een wagen ( en niet in Frankrijk) in brand hadden gestoken, om aan te tonen dat het niet allemaal allochtonen waren en het VB dus stigmatiseerde, kun je nagaan hoe magertjes de bewijslast is.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Laatst gewijzigd door Nierika : 13 januari 2006 om 17:37.
Oud 13 januari 2006, 17:39   #74
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=30&id=35

subtiel eh? dit illustreert nog eens duidelijk hoe goed de VBers hun best doen om "de vreemdelingen" de stereotyperen.
Stereo...wat? Er waren er verdomme iedere dag tientallen te zien in elk journaal met dergelijke sjaals. Je daast man!

Oud 13 januari 2006, 17:44   #75
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ago Bekijk bericht
bekijk dit eens!!

http://switch5.castup.net/frames/200...=60227&ak=null

in plaats van te lullen!!!
Da deef zullen we nooit in een moskee terug vinden, wie verstaat er nou Arabisch?

Er zijn genoeg moskeëen die in het arabisch de verdraagzame boodschap "God heeft geen zoon" boven de ingang van hun gebedshuis hangen. De ultieme provocatie, maar in een ontkerkelijk westen snapt men daar natuurlijk allang de boodschap niet meer van.

Oud 13 januari 2006, 17:47   #76
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
niet alle allochtonen zijn criminelen. alle VBers stemmen op het VB.
Nog zo'n hork die het genuanceerd zelfstandig denken overlaat aan anderen, en liever het failliete denken van mensen genre Eric Feremans of Etienne Vermeersch.

Eerst was er "één miljoen neo-nazi's in Vlaanderen, wat een ramp"

Toen kwam "zalig zij de armen van geest"

En nu is er dus: "alle VB'ers stemmen op het VB".

Deze bloemlezing aan heldere kijken op de zaken zal ongetwijfeld voor de kentering zorgen. Het VB voelt ongetwijfeld de bui al hangen.

Laatst gewijzigd door Nierika : 13 januari 2006 om 17:49.
Oud 13 januari 2006, 17:54   #77
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dit plaatje op zichzelf niet, het geheel van plaatjes en teksten dat door de partij wordt gepropageert wel.
Zolang het VB niet alle allochtonen over dezelfde kam scheert, kan er geen sprake zijn van racisme. Als de partij er steeds en opnieuw de zaken uitpikt die met allochtonen te maken hebben, zoals de rellen in Frankrijk, en duidelijk aangeeft dat het om allochtonen gaat, en niet om alle allochtonen, doet ze niks anders dan feiten weergeven. Als ze systematisch dergelijke feiten blijft weergeven, dan maakt ze zich schuldig aan het systematisch weergeven van feiten.
Meer heet dat niet, maar in het verwrongen denkbeeld van de linkerzijde, mag zelfs dat niet meer.

Oud 13 januari 2006, 18:03   #78
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

(www.ericferemans.be)
De bevolking pikt die zever van de jouwen stembusslag na stembusslag inderdaad steeds minder. Dat je het nog durft stellen: "de bevolking duldt het niet meer."
Mocht je de bevolking nu eens enqueteren over het cordon, ga jij er waarschijnlijk ook van uit dat er slechts één miljoen tegen zouden zijn. Want slechts diegenen die VB stemmen, zijn VB-ers, zoals da deef het al stelde. Alsof al diegenen die niet VB stemden automatisch de linkse zever aannemen.
Alsof iemand die VLD stemt, automatisch CD&V/NVA rauw lust...

Oud 13 januari 2006, 19:50   #79
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

(www.ericferemans.be)
Hoe zou dat komen?

Misschien is SPIRIT bij monde van dhr. ericferemans niet langer ernstig te nemen, na hun woordbreuk op hun enige valabele programmapunt (directe democratie en het EU-referendum)?
Oud 17 januari 2006, 15:28   #80
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Altijd hetzelfde met die allochtonen! Zelfs een klacht krijgen ze niet op tijd binnengeleverd.

--------

Maar alle gekheid op een stokje: hoe dikwijls kan men de schrijfsels van het Vlaams Blok nog gaan uitpluizen om daar telkens opnieuw een rechtszaak van te gaan maken? En waarom klagen ze het Vlaams Belang aan met schrijfsels van het Vlaams Blok?

Is dit trouwens niet strafbaar?

Citaat:
Veel ‘allochtone’ jongeren barsten van het artistieke talent, maar bereiken te weinig het brede publiek. Om hierin verandering te brengen, organiseerde Kif Kif vzw (www.kifkif.be) dit jaar voor de tweede maal de literaire wedstrijd ‘Kleur de kunst!’ (www.kleurdekunst.be). Schrijven is immers van cruciaal belang binnen ieder emancipatieproces. De vorige editie kon op behoorlijk wat succes rekenen en werd genomineerd voor de Cultuurprijzen 2004.

Dit jaar mochten we ons over een grote stijging van het aantal inzendingen verheugen: meer dan 160 inzendingen van een zeer divers publiek. De jury (Naima Albdiouni, Hai-Chay Jiang, Mustafa Kör, Vera Turpyn en Kamiel Vanhole) wacht in elk geval een moeilijke opdracht. In het najaar van 2006 plant Kif Kif een publicatie van de laureaten van beide edities van ‘Kleur de kunst!’ bij een gevestigde uitgeverij. De voorbereidingen hiervoor zijn volop aan de gang.

Ik verwacht nu een gelijkaardig initiatief van het VB met als titel: "Hou onze literatuur WIT"... en zien welke prijzen zij daarmee in de wacht zullen slepen!
De einduitslag van die wedstrijd werd gisterenavond bekendgemaakt. Let even op de namen van de laureaten.

Citaat:
Drie winnaars en een eervolle vermelding dit jaar:
Rachida Lamrabet neemt je in haar verhaal ‘207 (Mitoen oe sehb’a)’ mee op de terugreis van twee mannen die via Spanje naar hun tweede thuis terugrijden. Het verhaal is helder geschreven, in een grappige, ontwapende ondertoon, inhoudelijk rijk een half mensenlevend beschrijvend.
Paul Govaerts is een jonge auteur en beschrijft in ‘De spin die besloten werd’ op een bijzonder beklijvende manier een dag uit het leven van een vroedvrouw. De jury wist de beheerste stijl en de verrassende beeldentaal te waarderen.
Ook Ali Wouters is een jonge schrijver. Het gedicht ‘wij’, een van zijn ingezonden gedichten, bruist van verlangen en stuwt je als lezer mee door een erg visueel landschap.
Jan Van Aken bewijst met ‘A/B’ dat hij op een bijzonder verrassende en scherpe manier een gebeurtenis vanuit twee invalshoeken kan bekijken. Knap schrijfwerk.
http://www.kifkif.be/modules.php?op=...ticle&sid=4195
Mij lijkt het dat sommigen hier serieus last van vooroordelen hebben ten opzichte van Kif Kif.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be