![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Cannabisplantage met 1.600 planten ontmanteld in Antwerpen De lokale recherche heeft op 11 januari een cannabisplantage met 1.600 planten ontmanteld in de Lange Lobroekstraat in Antwerpen. Er werden twee Bulgaarse mannen van 15 en 25 jaar gearresteerd. Dinsdag kon de spilfiguur, een Turkse dertiger uit Merksem, gevat worden. Ook hij is aangehouden, zo meldt het Antwerpse parket woensdag. "De aangetroffen planten waren van een zeer goede kwaliteit en werden in optimale omstandigheden geteeld", aldus parketwoordvoerster Dominique Reyniers. "Een normale opbrengst kan op 22 tot 25 gram per plant geschat worden, maar deze planten leverden ongeveer het dubbele op. Aan de hand van eigen testen en berekeningen kan de oogstopbrengst geraamd worden op 74 kilo gebruiksklare marihuana, die een geschatte straatwaarde van 370.000 euro heeft." Volgens het parket is er een stijgende trend merkbaar in het aantal vaststellingen van deze vorm van criminaliteit. Bron : de morgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bij de les blijven Jan, er bestaat geen zwarte afghaan. De hasj komende uit Afghanistan is groen of bruin. De enige echte zwarte hasj komt uit Nepal en is jammer genoeg zeldzaam geworden.
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad, maar ik ga nog zelden op café, dus koffieshopbezoek is voor mij ook een sociaal gegeven.
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dju toch, zo spijtig! Ofwel wordt dat vernietigd, ofwel smoren die flikken het op. Enfin, indien dat laatste: het weze hen gegund.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Probleem is wel dat het allemaal in mijn buurt gebuurd waar ik woon,een hele geruststelling voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dat hun enige "criminele" daad was? Dan zijn ze voor mij part even braaf als de doorsnee boer-en-tuinder, waarom niet?
En wat houdt precies in, dat "probleem"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 januari 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() ik denk dat indien men zou beseffen hoeveel poen jullie op die manier maandelijks de noordelijke grens over slepen dat het hier snel gelegaliseerd zou zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 januari 2006 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom worden ze dan opgepakt? Ik hou niet van de overlast in mijn tuin door al dat vreemd gespuis Laatst gewijzigd door tony46 : 18 januari 2006 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 januari 2006 om 16:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Meestal jonge mensen die zeker niet zoveel zondag krijgen van hun ouders om Uw mooie plantjes te kunnen kopen. Dus veel criminaliteit tot gevolg met die lieve mooie plantjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom ze worden opgepakt is nogal wiedes: het gaat om vooralsnog illegale drugs. En aansluitend bij mijn vorige antwoord: hennep (=cannabis) is een inheems gewas dat eeuwenlang door Vlaamse boeren werd verbouwd. Niks vreemd gespuis dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
ook niet vergeten dat veel van jullie jongere kiespubliek ( de zg gabbers enzo ) ook al eens graag aan de wiet hangen. Daar heb ik ze altijd mee zitten. Ze zijn tegen marokanen maar dan vraag ik ze waar hunne wiet vandaan komt categoriek antwoord = ja maar de mohammed van de christiana dat is nen toffe ze - dat is iets anders he ! mijn categoriek antwoord = ok stem daar maar voort gelijk ge bezig zijt. de mohammed zal moeten vertrekken en jullie kunnen in den bak gaan zitten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het staat u inderdaad volkomen vrij de hypocriete kwezel uit te hangen.