![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zoek het zelf op man - als ge zelf al niet meer weet wat ge allemaal schrijft
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() ik wacht nog steeds op argumenten die aantonen dat het wetsvoorstel op zich niet deugd. Ondertussen amuseer ik me wat met de muizenjacht. Iets op tegen soms ?
dan ben ik aan t werken ..... maak ik mezelf nuttig ... weer niet goed ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() ok
en mijn verontschuldigingen nog voor de ongemakken aan de ernstige debaters hier maar moest hier eerst ff wat parasiterend virtueel ongedierte verjagen. nu kan de echte discussie wel weer verder gaan hoop ik
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijkt maar bij uzelf. Als gij uw huiseigenaar verplicht een nieuw verwarmingsapparaat te plaatsen vraagt hij meer huur. Als de regering dat doet ook. Als de regering de huurprijzen wilt controleren moet ze zelf de maatstaven vastleggen waarop de huurprijzen moeten gebaseerd zijn. Bovendien moet ze dan de leeflonen aanpassen aan de te huurprijzen in uw woonomgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
om eerlijk te zijn denk ik dat ge dringend toe zijt aan een verse pamper want ge slaat wartaal uit want er werd nergens iets gezegd over voorwaarden - integendeel ik wees iemand er zelfs op dat veel armen geen vragende partij zijn voor te dure sociale woningen die wel tip top in orde zijn maar die ze toch niet kunne betalen - dus neen ook daar gaat het in deze discussie niet om. mss kunt ge er chipie één vragen - die zal er nog wel één hebben denk ik ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wie zijn pamper nog niet ontgroeit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() en buiten de kindertijd zo heb ik mij laten vertellen is er nog een periode in het leven waarin men terug kinderlijk wordt doch is maar van horen zeggen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beperk u tot mijn post om uw gelijk te halen. Trouwens, sommigen ontgroeien nooit hun kindertijd en denken dat mama en papa , of bij ontbreken ervan de staat, wel alles zal oplossen en betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() jaja bobke ge moogt het laatste woord vandaag hebben ze
allee zet hier nu rap nog een cultuurfascistisch postje achter en ga dan wat tegen weet ik veel wie dat er daar van dienst is zagen slaapwel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 02:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() King of beggars and fleas:
ge hebt dat wel geschreven __________________ Chipie: Waar?... __________________ King of beggars and fleas: zoek het zelf op man - als ge zelf al niet meer weet wat ge allemaal schrijft ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 22 januari 2006 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover mijn ouders vertellen over vroeger zou de huurwet moeten bestaan gehad hebben in de “ouwe tijd” en afgeschaft toen de liberalen voor de eerste keer op de proppen kwamen.
De ellende is momenteel niet meer te overzien, zoals je zelf kunt zien en horen langs alle kanten. Ze moeten hem dus niet meer maken maar gewoon ergens uit de kast halen en een beetje aanpassen. Hoge tijd, hopelijk nog voor de verkiezingen! Maar er zullen veel tegen zijn omdat ze hun lucratieve winstjes dan zien sneuvelen. We moeten dus de arme mens oproepen om op de ps te stemmen en meer bepaald op onkelinx. En die zever dat de huisbaas zijn huurprijs afstemt op de hoge eis van de huurder? Tja je moet maar eens gaan kijken naar al die krotten en kleine kamertjes.
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik vroeger een huis huurde dan moest ik zelf mijn kachel meebrengen, mijn kookvuur, mijn keukenkast en een theeketel om water op te warmen en een emmer om mij in te wassen. Nu willen we centrale verwarming, en badkamer, ingerichte keuken, boiler enz. Het zal u misschien verwonderen maar het plaatsen en onderhouden van al deze luxe kost de verhuurder een kapitaal. Als hij dat kapitaal op de bank zet krijgt hij daarvoor een rente. Het lijkt mij normaal dat hij op het kapitaal dat in het huis geïnvesteerd werd ook een rente wilt in de vorm van de huur. In mijn buurt kwam een huis vrij dat aan 150 € verhuurd werd. Momenteel wordt het volledig gerenoveerd, wees gerust dat de huurprijs de hoogte zal ingaan. Komt dat omdat die huiseigenaar plots een geldwolf geworden is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mambo.. Ik heb speciaal voor U het embleem van het VWS wat verkleind... U vindt het op : http://img14.imageshack.us/img14/7191/vws5wm.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het hypocriet van een regering om steeds hogere eisen aan huurwoningen te stellen en vervolgens de stijging van de huurprijzen aan te klagen. Ik maak mij sterk dat diezelfde eisen niet gesteld kunnen worden aan eigenaars die zelf hun woning betrekken. Vele kunnen dat niet eens betalen maar als ze sterven en het huis wordt verhuurd moet het plotseling wel aan die eisen voldoen. Stel dat iemand een huis erft van zijn ouders. Wellicht moet hij een lening aangaan om de successierechten te betalen en om het huis te renoveren. Rekent maar eens uit hoeveel hij zal moeten afbetalen. Uiteraard wilt hij dat bedrag recupereren door de huishuur aan te passen. |
|
![]() |
![]() |