![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vorige modellekes die ik had (als ge toch bezig zijt he...)
![]() (alcatel 311) ![]() (alcatel 501) ![]() (alcatel 301) In die tijd moest ik eigenlijk geen gsm's hebben, maar ik werkte toen bij Alcatel en daar viel geregeld al eens een container testmodellekes uit de lucht. De twee bovenste heb ik gebruikt tot ze stuk waren, die onderste heb ik aan mijn zusje gegeven die er mee in de wolken was ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 januari 2006 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() da's de mijne. ben er content mee, maar ben geen fanatiek gsm'er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (en geen discussie starten mensen, ik ben maar aan het zeveren) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die Nokia modellen (behalve die steendure) trouwens niet echt mooi. Ze doen teveel hun best om het niet op een gsm te laten lijken. Enfin... der zijn uitzonderingen, maar ik hou wel van de rechttoe-rechtaan touch van Sony Ericsson.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 januari 2006 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vorige modellen:
![]() ![]() ![]() En die ik vandaag nog steeds heb: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is ook mooi... alle toetsjes mooi op de plaats waar ze moeten zijn. SE all the way.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat modelleke hebben veel mensen gehad. Mijn zus loopt ook nog met zo eentje rond. Ik heb die eens zitten proberen, maar die is - hoewel stevig - dus nikske gebruiksvriendelijk he.
Veel mensen die ik ken lopen ook rond met deze (hier al in de thread getoond) : ![]() Schijnt onverwoestbaar te zijn. Maar net als elke nokia die wat ouder is, kan ik er dus niet mee overweg. Dat geeft maar menukes en van die toestanden en dat lichtje bovenaan die gsm is echt pas een grap ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat modelleke hebben veel mensen gehad. Mijn zus loopt ook nog met zo eentje rond. Ik heb die eens zitten proberen, maar die is - hoewel stevig - dus nikske gebruiksvriendelijk he.
Veel mensen die ik ken lopen ook rond met deze (hier al in de thread getoond) : ![]() Schijnt onverwoestbaar te zijn. Maar net als elke nokia die wat ouder is, kan ik er dus niet mee overweg. Dat geeft maar menukes en van die toestanden en dat lichtje bovenaan die gsm is echt pas een grap ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Ik ben afgehaakt bij Nokia toen al mijn vorige Nokia's dezelfde problemen kregen, nl. de schermpjes die het begaven. In de volksmond beter gekend als de Nokia-ziekte of de Nokia-kanker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat ken ik... Ook de batterij laat het vrij snel afweten (maar daar heb ik tot hiertoe geluk mee gehad).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... met 70% van het publiek dat een nieuwe gsm wil zes maanden na de aankoop van hun vorige, moet je als fabrikant al gek zijn om een modelletje te bouwen dat het 4 jaar kan uitzingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow... daar waren die alcatel gsm toestelletjes dus superieur in. 3-4-5 jaar en die batterij bleef werken. Het probleem met die alcatelletjes was de joystick en de toetsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En terecht. Simpelweg met de pijltjes sequentieel de verschillende opties afgaan... kan het simpeler? Nu, met de huidige modellen, die meer weg hebben van een mini-computer dan van een telefoon, is dat natuurlijk allemaal veranderd. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor... gewoon een item messages waarin je je inbox van sms messages kan bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en vanuit mijn beroeps activiteiten blijkt nokia nog eens een bijzonder ambetante partner om mee te werken.) Ik denk dat ze morgen of zo worden voorbijgestoken door SE. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het enige probleem met Nokia is inderdaad de batterij, atlhans met de vroegere modellen, 'k heb geen idee of dat nu ook nog zo is. Met een GSM moet ik kunnen bellen, SMS'en en wekker'en. Verder moet ie stevig zijn. En klein. En licht. Mijn imago en een sjakoche, dat gaat niet samen, snap je. En eenvoudig qua menu. Maar belangrijkst van al: goedkoop. Nokia 1100 dus. 8) Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 22 januari 2006 om 21:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |