![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Die kunnen uit het water springen.
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() das ni springe e... das zwemme
![]() springen: 1 (van dieren) zich door een afzet met de voeten of poten met kracht in de lucht verheffen 2 (van zaken) plotseling overgaan in de genoemde positie of toestand 3 (van zaken) uit elkaar barsten 4 voor of buiten een lijn of vlak uitsteken => uitspringen 5 (van mannelijke dieren) paren 6 [bouwk.] naar de hoeken oplopen 7 (van wild) in het jachtveld opvliegen of oplopen nr 2 zou van toepassing kunnen zijn op onze walvis moest er niet bijgestaan hebben dat een zaak betreft en geen dier. hierbij moet ik dus ongelukigerwijs de stelling dat een olifant het enigste zoogdier is dat niet kan springen betwisten... ...dat er een Zwitsers hospitaal is dat mensen toelaat om onder begeleiding zelfmoord te plegen? Laatst gewijzigd door berre : 27 januari 2006 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() ... Dat ik euthanasie toch beter vind klinken
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() ik zie bovendien dat mijn ontleding van het woord 'springen' een nieuwe optie voor het betwisten van de uitspraak dat een olifant het enigste dier is dat niet kan springen openstelt.
5 (van mannelijke dieren) paren het ziet er dus naar uit dat onze dikhuidige vrienden evenzeer kunnen springen als elk ander dier. in dit geval moet ik echter ook mijn woorden terugtrekken dat een walvis niet zou kunnen springen. in elk geval, hoe je het ook beziet, olifanten zijn niet de enigste zoogdieren die kunne springen ![]() ...dat indien je H2SO4 op je hand doet dit schadelijke gevolgen heeft. Laatst gewijzigd door berre : 27 januari 2006 om 18:21. |
![]() |
![]() |