![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien PDW nog meer op tv komt valt heel mijn familie, heel uw familie, alle families nog meer in slaap voor tv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Ten eerste beantwoordt u mijn vraag niet. Ten tweede waarom vreet u dan zo uw kast op, zelfs al bij het noemen van de naam Dewinter, dan slaapt uw gezin toch onrustig. Ten derde wanneer een Vlaams Belang-kopstuk op tv is stijgen de kijkcijfers, gewoon omdat je dan een debat krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als ze dan toch eens mogen deelnemen aan een debat, dan worden ze systematisch onderbroken. Vandaag nog in de "zevende dag" werd Annemans constant onderbroken. De traditionele partijen plus de VRT moeten maar verder doen gelijk ze bezig zijn. De mensen pikken dit niet meer. Dit wordt bewezen door al twintig jaar overwinning op overwinning op overwinning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Daar heb je een punt, maar waar het op neer komt is dat er gewoon niet veel verandert in positieve zin aan onze huidige maatschappij voor bvb de gemiddelde arbeider, integendeel. ok de criminatliteitcijfers stijgen zo een beetje parallel met de immigratiecijfers ... Dus ik versta ergens wel waarom er zoveel mensen op VB stemmen. Persoonlijk stem ik op NVA ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() als je het zo wil noemen , dan heb je gelijk jah
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 5 februari 2006 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dit wordt overal in de wereld toegepast. Dan vraag ik mij af waarom dit hier niet kan. Dat van die neo-nazi afkomst, dat hebben ze u ook maar wijs gemaakt ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Eigen Volk Eerst is anders wel een van de belangrijkste punten waarom de mensen VB stemmen, dat moeten coalitiepartners ook wel inzien. En neo-nazi stuff ... daar is weinig tegen in te brengen van mijnentwege Maar kijk naar Abou Jahjah die tevens ook heel wat met AEL te zien heeft , ook niet bepaald iets onschuldig .. Neo-nazi is ook nog vooral antisemitisme .. Terwijl dit niets met VB te zien heeft ... Of vergis ik me ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier vind je alvast het voornaamste: http://www.etiennevermeersch.be/verm.../dewinter_nazi Dewinter komt zelfs af en toe gewoon uit de kast: "Mijn grote voorbeelden zijn mensen als August Borms, Cyriel Verschaeve en Irma Laplasse." (debat UFSIA, 1992, tevens in het VB-partijblad van december 1992) "Staf de Clercq is een van de historische leiders van de partij (= Vlaams Belang)" (Ha'aretz, 31 augustus 2005) Overigens pleit de ene dubieuze ideologie (Abou Jahjah) de andere (VB) niet goed. Laatst gewijzigd door drosophila : 6 februari 2006 om 00:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer genoeg zijn er niet alleen in Vlaanderen racisten, dat klopt. Is dat dan uw excuus om het racisme hier bij ons nog aan te wakkeren?
Laatst gewijzigd door drosophila : 6 februari 2006 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Zelf ben ik ook tegen racisme, zeker het racisme dat zijn ontstaan vindt uit vooroordelen. Maar eveneens heb ik het moeilijk met het feit dat de paarse regering regelmatig zijn eigen mensen schoffeert en zelfs soms discrimineert. En dat voelen de mensen aan, zie de vele reacties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat bedoelt u precies? |
|
![]() |
![]() |