![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de Marokkanen het land uitgeschopt worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 43,75% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
45 | 56,25% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.homa.org/Details.asp?Cont...CID=2083225445 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien de website waar u me heen leidde een 'agenda' heeft (waarvan ik in ieder geval wil zeggen dat die mij eerder positief lijkt) kan ik het toch niet helpen dat ik de aldaar aangetroffen boodschappen met 'een zeker wantrouwen' tegemoet treed. Ik hoop dat dat nog steeds toegestaan is. Ik ken geen Farsi en dus moet ik wel aannemen dat de Engelse tekst een correcte weergave is van de woorden van de ayatollah. Over het 'geitenneuken' vond ik eigenlijk alleen dit op de pagina die u mij aanwees : "If a man (God protect him from it!) fornicates with an animal and ejaculates, ablution is necessary." Het is dus in elk geval niet iets wat zomaar toegestaan wordt (de bescherming van God tegen dergelijke handelingen wordt immers afgesmeekt). De 'bestraffing' (= 'reiniging') in geval van overtreding is wel behoorlijk 'zacht' (om niet te zeggen belachelijk), zeker in vergelijking met de straffen die voor andere vergrijpen in voege zijn. Die ayatollah was dus blijkbaar niet echt een 'groot licht'. Dan is het des te spijtiger natuurlijk dat zo'n ideeëngoed toch zo'n grote invloed had en nog steeds heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De logica en het veilig gevoel van iemand die hier meteen de taal leerde en goed integreerde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmmm... 32 voor, 43 tegen. En dat terwijl al heel wat VB'ers lieten weten dat ze tegen stemden omdat er niks van voorwaarden verbonden zijn aan de vraag.
Interessant... |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() U gaat nu toch niet proberen om conclusies aan deze peiling te hangen?
![]() |
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() Natuurlijk neen, aangezien die vraag in het ijle hangt, zonder omkadering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moeten niet alle Marokkanen het land uitgeschopt worden! Een bepaald deel van hen echter wel, en liefst zo vlug mogelijk en definitief... Maar... dat klinkt "vb-achtig"... dus o schande nietwaar? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou vooral interessant zijn om te weten hoeveel "dubbel-accounts" (soms zelfs "triple") gestemd hebben.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van sommigen dat "belg zijn" kort en bondig weer afpakken en weg ermee. Indien de meerderheid der Belgen meent dat boerka's niet kunnen, dan moet het ook maar verboden worden. Wie van de betrokkenen daarmee niet leven kan mag het eens in een ander land proberen... |
|
![]() |
![]() |