![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is zelfs voorzitter geweest als ik me niet vergis! 8)
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 'ja politiek,een harde zaak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien gaat ie zich binnenkort ook tot de Islam bekeren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() U vergist zich niet Kim
Rudy Van Nespen staat inmiddels op dezelfde ledenlijst als Hendrik Boonen Laatst gewijzigd door Carina : 1 februari 2006 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uw bron hiervoor is?
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgens de site van Blokwatch heeft het VB z'n veto gesteld tegen Boonen omdat ze hem daar vroeger al hebben buitengesmeten en hij nu weer via een achterdeurtje probeert binnen te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te zot voor woorden: Hendrik Boonen geschreven door Marc Spruyt Friday, 03 February 2006 03.02.2006 - Het Vlaams Belang stelt zijn veto tegen de kandidatuur van Hendrik Boonen op de kartellijst met Hugo Coveliers’ VLOTT in Deurne. Boonen had nochtans op niet minder dan een schepenzetel gehoopt. Niet voor het eerst en allicht ook niet voor het laatst... Portret van een zonderling rechts-extremist. “Met Willy Vermeulen en Hendrik Boonen hebben we onlangs nog twee nieuwe kandidaat-mandatarissen binnengehaald.” * * * Daar is Hendrik Boonen dus weer. Wie het Antwerpse politieke schouwspel al wat langer volgt, voegt daar onmiddellijk aan toe: de onvermijdelijke Hendrik Boonen. Elke verkiezing duikt Boonen wel op bij een nieuwe – al dan niet door hem zelf opgerichte – partij. En allemaal zijn die even succesvol (niet dus). Niemand die nog kan bijhouden aan de hoeveelste partij hij nu weer toe is. De elfde, de twaalfde? Blokwatch deed toch een poging (het is de dertiende – denken we).1. Amada (1968)
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Om even een aantal misverstanden uit de weg te ruimen, wil ik kort even reageren:
1) De Nationale Unie is gewoon de voortzetting van Fervent Nationaal. We zijn van naam veranderd, nadat we de samenwerking met het Front National hebben stopgezet. 2) Hendrik Boonen is onze voorzitter geweest. Nu ben ik dat. 3) Ik ben gevraagd om met VLOTT mee te werken, maar heb nog steeds geen beslissing genomen, omdat een aantal persoonlijke zaken mij mogelijk zullen verhinderen om in Antwerpen op te komen in oktober. Tot nu toe ben ik nog steeds niet ingegaan op de vraag van Hendrik en sta ik niet op de lijst van het kartel VB - VLOTT! Meneer De Ryck (aka Carina), wees toch eens wat spaarzamer met uw leugens: U maakt zichzelf enkel maar belachelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Rudy,
Ik hoop dat u beseft dat uw geloofwaardigheid volledig verdwijnt wanneer u als Belgicist op een lijst gaat staan met het Vlaams Belang. Laatst gewijzigd door Kim : 8 februari 2006 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgisch gezind zijn én op een lijst met het VB gaan staan is een contradictio in terminis. Ik zou overigens niet willen dat Rudy dezelfde toer opgaat als Boonen en De Ryck. 8)
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 februari 2006 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Dat zou toch geen contradictie zijn omdat het over gemeenteraadsverkiezingen gaat. Daar splitst men Belgie niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je nu oplichter of bekeerde islam-fundi ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel gek dat Boonen geen lidkaart of dergelijke blijkt te hebben gehad bij het toenmalige Vlaams Blok...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, daar gaat het dus om... Vaarwel ideaal, welkom verzekerd gemeenteraadszitje. 8)
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang is alleszins niet opgezet met de komst van Boonen en doet er alles aan om hem uit het kartel te weren.