![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dit zaakje gaat toch weer wat oogjes doen open gaan.
Misschien zelfs wel hier en daar die van een burgerlijk linkse vriend. |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Tja, die eigenaar doet met zijn krant wat ie wil. Misschien moeten de Fransen nu maar massaal die krant gaan boycotten. 't Zal hem leren, die snoodaardige Egyptenaar.
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed om weten. Ik ga naar een andere supermarkt! LIDL en ALDI zijn beter en goedkoper.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Een multinational is er nu eenmaal om winst te maken. En als verontschuldigingen meer winst genereren, dat zullen ze zich verontschuldigen. Meer moet je daar niet achter zoeken.
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 2 februari 2006 om 22:47. |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Leert men weer eens op zichzelf te bouwen & te vertrouwen.. ??? ![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Mag ik van u vragen ook iets te vertellen over 'dossier Amerika'? Zij gaven de vorige boycot op Franse producten (toen werd de wijn wèl getroffen).
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de moslims ?
|
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() [FONT=Arial]Rel rond 'beledigende publicaties' escaleert in België en wereldwijd[/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial]Voor de derde nacht op rij is het tot zware incidenten gekomen tussen afstammelingen van de Navajo-Indianen en Belgische immigranten in de Amerikaanse staat New Mexico. Ook in het Australische Sidney en op de anders zo rustige grens tussen Alaska en Canada lijkt het hek van de dam. De Belgische Ambassadeur in de Verenigde Staten is in allerijl teruggeroepen 'voor overleg', terwijl minister van Buitenlandse Zaken De Gucht overweegt om zijn Congoreis te laten voor wat het is en naar Amerika af te reizen om olie op de golven te gooien, 'zoals ik steeds pleeg te doen'. Het kernkabinet komt deze ochtend in spoedvergadering bijeen om de situatie te evalueren. Aanleiding van de rellen en opstand is, zoals geweten, de paginagrote reklame van warenhuisketen Aldi in december laatstleden, dat door de Navajos als 'zwaar beledigend' wordt ervaren.[/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]De rest van dit satirisch stuk (als satire tenminste nog mag in deze wereld...) onder andere op www.defrut.be[/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial][/FONT] |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Ben ik nu de enige die aan Mahna Mahna moest denken bij het zien van die cartoon ? ![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is 5 na 12. Als ik die moslims hoor, is hun land van herkomst echt het mooiste en beste wat je je kan inbeelden. Waarom gaan ze er dan niet heen ? Ik weet het hoor. De vijfde Collone waarover de islamitische spirituele en wereldlijke leiders het in de jaren '60 van vorige eeuw reeds hadden. Die zou massaal naar de westerse wereld gaan en daar de Islam vestigen. Het is nu zo ver. Ik geef ons gebied nog 5 jaar om te reageren. Na die tijd heeft de PS genoeg gespuis hier binnengebracht om de democratie en seculiere maatschappij voorgoed op te bergen... daarna zal het iets zijn voor binnen 200 jaar of zo. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Je moet toegeven dat die Jordaanse journalist gelijk heeft.
|
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarin verschilt namelijk deze hele kwestie met uw "joden 1930 vergelijking": er is in het westen helemaal geen wettelijke feitelijkheid die exclusief moslims zou viseren. Meer nog: dit hele voorval draait niet om moslims, maar om de vrijheid van meningsuiting ! Het is een discussie over de waarden van het westen, niet over de waarden van de moslims ! Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Waar ik echter wel weet van heb (en waar Exodus waarschijnlijk geen posts over schrijft ![]()
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|