![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De staatschulden zijn steeds veroorzaakt door de linkse partijen (en door de linkse vleugel van de vroegere CVP)... Wat o.a. de PS allemaal al uitgespookt heeft... Dat de staatsschuld toenam wanneer de liberalen aan de macht zijn/waren, dat is logisch... Die zitten/zaten (vooral in het begin) met de gevolgen van de sinterklaaspolitiek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Eerst in het Vlaams en nu eens in het Frans (zo'n boeken lees ik ook):
La domination de la loi de la marchandise: non et non et non, nondedieu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of het iemand interesseert, maar ik ben nu een geheel nieuwe economie aan het bestuderen. Studeer mee!
http://www.earth-policy.org/Books/PlanB_contents.htm Laatst gewijzigd door eno2 : 15 maart 2006 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In de zelfde periode presteerden ze het ook om fiscale amnestie toe te staan voor hun gearriveerde achterban en tegelijkertijd de bevolking speciale sollidariteitsbijdragen en matigingsbijdragen in de maag te splitsen. Ook pas startende ondernemers waren hiervan jaren aan een stuk de pineut omdat als referentie het fiscaal jaar 1983 genomen werd en al wat meer werd verdient dan deze referentie fiscaal dermate zwaar werd wegbelast ( ongeveer 80%!) dat het quasi onmogelijk was om zijn zaak te laten groeien op een legale manier. Met dank aan de liberalen die het zogezegd opnemen voor de zelfstandige ondernemers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik hoorde het intervieuw met Lester Brown over zijn boek, en het bevat een economisch model van grote relevantie voor de toekomst. Letsr Brown is een van de meest bekende kopstukken van andersglobalisme en duurzame economie etc. Hooggewaardeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |