Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2006, 22:47   #61
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Democratsteve:" Btw,Geertje,zijn er veel forummers die na meer dan 3 reply's, nog praten met u?"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Er lopen hier nog meer intelligente en redelijke mensen rond dan je zou denken.
Niet erg veel dus (kan je afleiden uit zijn antwoord).
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 23:41   #62
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
* De triomf van President Bush.
* Vader Bush wil zoon Jeb als president
* Naar wat is President Bush aan het luisteren?
* President Bush neemt voortouw bij wederopbouw Aziatische rampgebieden.
* Bush opnieuw populairder bij Amerikanen
* Reactie van President Bush op Arafat's dood
* Bush krijgt hoogst aantal stemmen ooit!
* De popular vote gaat in ieder geval naar Bush
* Geheim zendertje' van Bush was een slecht overhemd
* Peilingen bevestigen: president Bush blijft de populairste
* positie Bush sterker tegenover democraat Kerry
* Bush feliciteert Kerry
* Bush opent aanval op Democraten
* Populariteit Bush maakt sprong vooruit
* Staatsbezoek van President Bush aan Verenigd Koninkrijk
* Bush haalt zijn gelijk met Kyoto
* Waarom ik Bush steun
* Bush Junior toch niet zo dom?
* Nobelprijs voor vrede naar Bush en Blair ?
* Bush heeft steun van 71% van de Amerikanen

Geobsedeerd door Bush?
Spijtig dat je ze niet gelinkt hebt ... but thanks anyway
Oud 12 februari 2006, 16:58   #63
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

[SIZE=2]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
[/SIZE]

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Antoon
Het woord serieus is inderdaad ongelukkig gekozen. Ik doelde op mensen die niet onvoorwaardelijk en zonder enige oponthoud anti-amerikaans en anti-bush posten. Daar heb ik het van gehad.
Daarom dat ik vroeg om voorbeelden te geven van mijn posts, want ik reken mezelf daar niet bij.
Ik heb 1: evenzeer Clinton bekritiseerd in zijn tijd. (dus niet pro Democraten)
2: evenzeer kritiek op Europees beleid, communisme, kapitalisme, etc...
Zoals ik reeds schreef : heb geen zin om uren te zoeken. Maar als je jezelf er niet bij rekent zal ik de volgende keer attenter zijn.

Citaat:

Citaat:
Citaat:
Maar ik kreeg constant aggressieve weerwerk van jou, en de niet ophoudende verwijten dat ik blind was voor amerika en bush.
"Agressief weerwerk", krijg je van mij enkel als je 't zelf zoekt.
Dat verklaart veel natuurlijk. Maar kom, je geeft het toch toe. Als je maar weet dat het voor mij een reden is om niet verder te discussiëren, dan weet je ook meteen waarom ik ook soms bewust afhaak.

Citaat:

Citaat:
Citaat:
De discussies over de NWO met Exodus, waar jij blijkbaar ook een stuk in gelooft, zijn te gek om los te lopen.
"Voor een stuk in geloof"?????
Wat bedoel je hiermee nu, Antoon?
Er zijn in de NWO topic meer dan 4000 posts geplaatst, ik weet niet hoeveel daarvan van exodus.
Wil je nu zeggen dat NIETS van wat exodus daar heeft gepost klopt, en dat ALLES wat hij post onzin is, of leugens zijn?
Want dan ben JIJ degene die te gek is om los te lopen.
Over wat IK nu wél en niéit geloof ivm de NWO, daar weet U "nugabollen" van.
Fair enough?
Ik vind Exodus zijn uiteenzettingen gewoon volledig uit de lucht gegrepen. Er zijn uiteraard altijd 'feiten' die niet door de beugel kunnen en die echt zijn, maar heel die complot-structuur is inderdaad enkel en alleen voor zotten om te geloven. Zo denk ik erover.
En ik ken zeker niet al jouw gedachtes, hoe zou ik ook kunnen. Maar nougabollen? Dan ga jij ervan uit dat ik geen enkele van jouw reacties lees. Toch?

Citaat:
Citaat:
Citaat:
3) Ik stel voor om vanaf nu, wanneer jij of ik in een of andere discussie geraken, beide eens tot op het bot te gaan.
Ik vraag niet meer.
Goed. Maar hou rekening met de mogelijkheid dat ik soms niet alle discussies kan blijven volhouden. Zoals in deze bleek toen je mij met een privé bericht moest laten weten dat ik niet meer reageerde. Er zijn namelijk teveel threads tegelijk.

Citaat:

Citaat:
Citaat:
hoewel ik jou tot de groep onvoorwaardelijken beschouw. Maar ik kan mij vergissen,
Juist. Dat wou ik maar even aantonen.
Ok dan, dat is genoteerd.

Citaat:
Citaat:
Citaat:
vandaar mijn voorstel.
Vandaar dat ik het aanvaard.

Citaat:

Citaat:
Citaat:
Met een Jampie of kaatd bijvoorbeeld interesseert het mij niet eens om te proberen.
Jampie ken ik niet (bijna geen posts van gelezen, dus weet niet in welke hoek hij/zij zich situeert)
Kaadt is een "harde tante", maar ik merk vooral dat haar mening steeds uitvoerig wordt voorzien van argumentatie.
Ze legt tenminste uit waarom ze over iets zus of zo denkt.
Dat iemand z'n mening onderbouwd is zowiezo al een rariteit op dit forum, dus daarvoor alleen al heeft ze m'n respect, los van het feit of ik het eens ben met de persoon, of niet.
Is jouw goed recht. Ik zal een of twee keer antwoorden (als ik er zin in heb), maar constant en onvoorwaardelijk alleen maar US bashen of Bush-bashen, hoe onderbouwd ook, is teveel van het goeie.

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je met punt 3 van mijn reactie kunt leven, dan houdt het voorlopig voor mij op. Dat zeg ik er bij opdat je niet denkt dat ik nu "verdwijn".
Zoals u hierboven heeft gemerkt, kan ik "leven met punt 3 van uw reactie".8)
Je hebt hier wel nagelaten te noteren dat ik van deze thread ging verdwijnen, gewoon omdat ik afsloot. Maar kom.

Ah, en nog even dit : No hard feelings. 8)

.

Laatst gewijzigd door Antoon : 12 februari 2006 om 17:01.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 17:00   #64
Ambiorix

Standaard

de topictitel alleen al
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
VS obsedeert sommige mensen

Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 17:09   #65
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
de topictitel alleen al

[/b]
Van een autobiografische topictitel gesproken...
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 17:21   #66
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Dat is jouw mening over Antoon. Ik deel die mening niet. En ik denk niet dat Antoon zoveel zou posten indien er hier niet een hele bende was die niets anders doen dan de domste topics over de VS op te starten om toch maar ergens te proberen aan te tonen dat zij slechter zijn dan de slechtste mensen.
Even herhalen wat Kaal zeer pertinent schreef, en wat een aantal onder jullie niet hebben gelezen. Behalve Jampie, die heeft het wel gelezen, maar het past niet in zijn kraampje.
Oud 12 februari 2006, 17:32   #67
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat denk jij nu? Dat ik hier bij mij pc blijf zitten tot jij hebt geantwoord zodat ik binnen de minuut terug kan antwoorden?
als je in direkt wil "praten", kan je ook "chatten", of leuker nog: een duel, op z'n Amerikaans, met een Colt 45!Yeah man! Great!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 17:42   #68
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Even herhalen wat Kaal zeer pertinent schreef, en wat een aantal onder jullie niet hebben gelezen. Behalve Jampie, die heeft het wel gelezen, maar het past niet in zijn kraampje.
Ik heb daar nochtans al twee keer op gereageerd, maar dat verzwijg je want past niet in je kraampje.
Oud 12 februari 2006, 17:45   #69
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Ik heb daar nochtans al twee keer op gereageerd, maar dat verzwijg je want past niet in je kraampje.
Ja, heb ik gelezen :

Citaat:
Ik stel enkel vast dat als je tegen Antoontje een beetje argumenteert, dat je hem nooit meer terugziet.
Wat een zwaar inhoudelijke reactie op het feit dat onder andere jij alleen maar domme threads begint om aan te tonen dat de V.S. slechter is dan de rest.

Zo kun je ook meteen begrijpen, voor eens en altijd, waarom ik precies op jouw reacties niet inga (behalve deze enige keer dan). Gewoon de moeite niet.

Laatst gewijzigd door Antoon : 12 februari 2006 om 17:46.
Oud 12 februari 2006, 17:47   #70
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, heb ik gelezen :

Wat een zwaar inhoudelijke reactie op het feit dat onder andere jij alleen maar domme threads begint om aan te tonen dat de V.S. slechter is dan de rest.

Zo kun je ook meteen begrijpen, voor eens en altijd, waarom ik precies op jouw reacties niet inga (behalve deze enige keer dan). Gewoon de moeite niet.
Stop met liegen Antoon. Ik heb op dit forum nog nooit een topic gestart.
Zo kun je ook meteen begrijpen, voor eens en voor altijd, hoe jij net als je idool Bush gewoon een leugenaar bent.
Oud 12 februari 2006, 17:50   #71
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En for the record:
Het beleid dat de Bush junta sinds 9/11 voert, zowel binnenlands als buitenlands, is (met uitzondering van de jodenvervolging) zowat IDENTIEK aan het beleid van de Nazi-partij in de jaren '30 na de Reichstag-brand.
Iemand die d�*t niet ziet kent of z'n geschiedenis niet, of heeft stront in z'n ogen.(sorry voor de uitdrukking)
de hele menselijke geschiedenis is er één van groepen mensen die elkaar bestrijden , afmaken, onderwerpen, bestelen en haten.Soms gaan enkele groepen samenspannen om een andere groep aan te vallen, daarna worden ze terug vijanden.Zelfs in de ondoordringbare oerwouden van Nieuw-Guinéa, bestrijden primitieve stammen, die bijna familie zijn, elkaar op de vreselijkste wijze.Wij, blanken, doen dit niet meer, wij voeren onderling een ekonomische oorlog, en spannen ons gezamelijk in om het uit te houden tegen de andere rassen, bruine, zwarte en gele, die ons onze welvaart benijden, en de rollen zouden willen omkeren: rijk worden in onze plaats, en ons arm maken, en onderworpen.Dit duurt al ontelbare jaren en zal warschijnlijk eeuwig zo doorgaan.De mens is nu éénmaal het meest agressieve wezen dat op de aardbol rondloopt...In dat opzicht zijn we inderdaad allemaal gelijk.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 18:24   #72
Jampie
Minister

Standaard

En plots was Antoon weg....
Oud 12 februari 2006, 18:34   #73
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
En plots was Antoon weg....
Mag die mens niet eten of zo ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 18:35   #74
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Toch wel, maar hij is niet aan't eten, hij zit in andere topics. Hier is hij als leugenaar ontmaskerd.
Oud 13 februari 2006, 09:48   #75
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

Citaat:
Hier is hij als leugenaar ontmaskerd.
Ah, ja?

Citaat:
Lees dit nog eens even, dan weet je dat ik vanaf nu, net als vroeger, nooit nog op jouw berichten ga reageren.

Geen leugen, echt gemeend.

.
Oud 13 februari 2006, 18:28   #76
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:

Ah, ja?

Lees dit nog eens even, dan weet je dat ik vanaf nu, net als vroeger, nooit nog op jouw berichten ga reageren.

Geen leugen, echt gemeend.

.
Omdat je blijkbaar zelf niet meer weet wanneer je liegt, zal ik uw leugen nogmaal citeren :
Citaat:

Uw leugen staat in het rood. Stop er dus mee leugens over mij op het forum te zetten. Of toon mij anders eens de threads die ik ben begonnen volgens jou. 't Zal niet gaan, want er zijn er geen. En dat maakt van jou een leugenaar.
Tevens is dit een bewijs van wat ik eerder in deze thread al gezegd heb. De onzin van Antoontje is met heel eenvoudige argumenten te weerleggen en dan zie je hem niet meer terug.
Oud 13 februari 2006, 21:16   #77
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat je blijkbaar zelf niet meer weet wanneer je liegt, zal ik uw leugen nogmaal citeren :
Uw leugen staat in het rood. Stop er dus mee leugens over mij op het forum te zetten. Of toon mij anders eens de threads die ik ben begonnen volgens jou. 't Zal niet gaan, want er zijn er geen. En dat maakt van jou een leugenaar.
Tevens is dit een bewijs van wat ik eerder in deze thread al gezegd heb. De onzin van Antoontje is met heel eenvoudige argumenten te weerleggen en dan zie je hem niet meer terug.
Mooi zo, het duel is uitgevochten en de winnaar is ... of liever ... de verliezer is, als vanzelfsprekend, Toontje komt om zijn loontje ...
Oud 14 februari 2006, 12:02   #78
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Jampie gelooft zelfs zijn eigen leugens.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 14:18   #79
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan zijn het bij jouw persoonlijk geen domme threads, eerder domme reacties in threads. Dat maakt niet veel verschil uit, hoor?

En op jouw reacties kom ik meestal inderdaad niet op terug. Voor de zoveelste keer, omdat er niets in staat, dus de moeite niet.

Enneuh, nog even dit : jij hebt sinds mensenheugenis nog nooit, maar dan ook nooit iets of wat van 'Antoontje' weerlegd. Wat ik je wel wil geven is dat jouw argumentatie 'eenvoudig' is. Voor zover jouw lulkoek als argumentatie kan worden beschouwd.

[SIZE="1"]Hetgeen mij het meeste verwonderd is dat ik momenteel nog de tijd neem om jou van antwoord te dienen. Ik zal maar ophouden....tijdverlies.[/SIZE]

Laatst gewijzigd door Antoon : 14 februari 2006 om 14:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be