![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Mooi, vlammend, fantastisch... Vanwaar komt deze aanklacht?
Gewoon slecht gecommuniceerd he jongens... kan iedereen overkomen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hET ZOU ZELFS FREYA KUNNEN OVERKOMEN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf de uitspraak van Onkeldinges beneden alle peil vinden.
Vergelijk met volgend systeem van diefstal: ik ga een apoteek binnen en vliegensvlug grijp ik wat ik kan en vlucht buiten net voor de apotekeres me kan vastnemen. Onkeldinges gaat nu zeggen: ah die dief vinden en enkele weekeinds in de bak steken is te duur, de apotekers wordt aangeraden hun deur op slot te doen en de zieke mensen te laten bellen, zodat niemand binnen raakt zolang je zelf nog niet in de winkel bent. Ik wens in een land te leven waar diefstal niet te uitnodigend gemaakt wordt (voorbeeld: je moet niet je auto met draaiende motor achterlaten, om te beletten dat een jonge knaap ermee zou weg zijn en wat ongevallen veroorzaken), maar waar toch iedere dief gepast de rekening gepresenteerd wordt. En als Onkeldinges uitrekent dat het 100 euro kost om iemand een weekeind in den bak te steken, dan moet de dief niet alleen die straf uitzitten, maar ook die 100 euro nog eens betalen. En over die maatregel wat publiciteit maken, dat zou pas preventie zijn. Afgezien daarvan wou ik nog zeggen: ik voel niet de minste neiging om enkele tientallen euro's te stelen van de pompstationhouder. Ik hoop dat hij eenzelfde gevoel heeft voor mij en mijn eigendom. Ik haat dieven. Dieven moeten aangepakt worden, dat is mijn mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoe definieer jij 'preventie'? De preventie die zoals vandaag de dag 'alles mag niets moet'? Wat is jouw voorstel dan om deze 'diefstallen' in de toekomst te vermijden?
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Zoals ik al een paar keer heb gezegd... beter beveiligde benzinestations (kaart vragen op voorhand bv).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik leef liever in een beschaafd land, waar ik zo gemakkelijk als mogelijk mijn bakje volgooi, en als een onnozelaar daarvan profiteert door te stelen, dan moet hij daarvoor aangepakt worden. Ik moet niet zes keer weg en weer lopen eer ik kan tanken, om dien ene onnozelaar "tegen zichzelf te beschermen" (zie mijn verhaaltje in deze draad over de apotekeres: leven we in een beschaafd land of zitten we hier in het Wilde Westen)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou dat betekenen dat baar geld,(zoals uitgegeven onder verantwoordelijkheid van de Nationale banken van de Europese deelstaten) evenveel waarde heeft als het "geld" uit een Monopoly-speeldoos:geen. ![]() Je kunt overigens al onbemande pompen vinden waar je ook met baar geld niet (meer) moet afkomen.Die baar-geld automaten zijn er niet meer,of "defect"...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() ze kunnen in elk tankstation gewapende gardes zetten die u pas buitenlaten als ge betaalt hebt.Als ge doorrijd zonder te betalen, schieten ze op u, of rijd een 2de ploeg u achterna...8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan denk ik dat ik toch een ander merk diesel ga tanken. Kwestie, mijn comfort als klant is me dierbaar.
Klant is koning nietwaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Elke rechtgeaarde mens heeft een zeker rechtvaardigheidsgevoel. Jij jaloers als diezelfde ne loden bal door zijne kop krijgt als ie opzettellijk aanstalten maakt om zonder te betalen wegrijdt? Ik niet...DOEN!! |
||
![]() |
![]() |