![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen de tenen van moslims nog wat platter gemaakt worden door israel?? Ze kunnen zowiezo al niets hebben. Ik denk dat israel reden genoeg heeft na de uitspraken van de iraanse leider daar om er iets aan te doen. Zij hebben ook tenen maar dat laten moslims links liggen blijkbaar. Natuurlijk moet enkel naar de tenen van de moslims gekeken worden é, de rest doet niet mee of maakt niet uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 woorden : USS cole. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() En hopla...het mooie werk van MadDog weer naar de achtergrond door de talrijke overbodige posts van (deb)IllWill.
Parci...geef toe..over de hele lijn is wat MadDog post spot on! Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 februari 2006 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijvige artikel is te lijvig en dan nog in het engels. Sorry, daar begin ik vandaag niet aan. Volgens welke (recente) poll staat een meerderheid van de amerikanen achter een aanval op Iran? Heb je daar een link naar? Heb je voorbeelden van media in de VS die aansturen op een aanval tegen Iran? Voor de rest kunnen we gerust 'agree to disagree' lijkt me. Als u nog altijd denkt dat de VS vandaag dezelfde zijn dan de VS van 1/4/2003 dan verdoen we hier onze tijd denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed dat jou post hier van belang is en zoveel nuttige info bevat.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Voor mijn part vegen ze die onwettige piratenstaat van deze aardbodem. Israël is de kanker van het Midden-Oosten!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Het leek me idd nuttig om na jouw onzin weer over te schakelen naar waar MadDogs het met Parci over had..en ik stelde Parci dan ook een vraag om op die manier trachten terug te komen waar ze waren gebleven... Na 6500 posts van jou heeft nog steeds niemand wat positiefs over je op te merken...anti-VS propaganda zeker?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 februari 2006 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het niet helemaal met hem eens, zoals je wel al zal gesnopen hebben maar we weten natuurlijk niks zeker. Ik geloof dat er veel zal van afhangen wat de volgende weken zal gebeuren. Als Ahmadinejead nog veel domme speechen geeft kan de balans inderdaad wel eens kantelen. Ik denk niet dat Israël er solo opaf zal gaan. Daarvoor hebben ze de zegen nodig van de VS en volgens mij is de tijd er nog helemaal niet rijp voor. Wie weet binnen een paar maand.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En over Ahmadinejad...hij lijkt steeds verder te gaan met zijn provocaties.Hij lijkt elke gelegenheid ten baat te nemen...alsof hij pas tevreden zal zijn als er actie tegen Iran zal worden ondernomen...sevves gaat men de VS nog mietjes vinden omdat ze zich laten treiteren zonder vergelding.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 februari 2006 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie ben jij dan wel niet? Zijn zij volgens jou niet oud of dom genoeg om zelf te beslissen om te reageren op wie zij willen? Ik ben niet hier om positieve posts over mij op dit forum te krijgen. Ik ben niet hier om te slijmen of fictieve vriendjes te maken op het internet. Ik zeg mijn ding en reageer hoe en zoveel ik wil zoals iedereen. Indien dat niet in jou kraampje past of het is niet de mening van die van wie dan ook laat mij koud. Maar goed dat er nog mensen als mij zijn, tzou anders maar een saai forum worden, een hoop randdebielen als jij die het met elkaar eens zijn en zichzelf zitten af te rukken wanneer iemand iets positiefs over een ander weet te verzinnen. 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik zei:over de hele lijn...lees eens al zijn posts op p. 3.
Staat hel wat goeie info in. ![]() Op verscheidene vlakken.
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lezen is niet zijn sterkste kant en begrijpen ook al niet. Geef ' em nog een jaartje of 5
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En het gaat hem er niet om om iets positiefs over iemand te zeggen,het is echter een spontane reactie die iedereen wel eens overkomt (of bijna iedereen toch....).
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() En daarbij mag de massa wat voorgelogen worden (zoals in het geval Iraq) om het volk achter de plannen te krijgen?