Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2003, 17:46   #61
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Deze was met interviewers met vragenlijst bij mensen thuis dus. Zij werden eerst gecontacteerd. Mensen die niet willen, worden wel vijf keer herinnerd enzovoort... Legitimatie staat op papier.
Belangrijkste vraag niet beantwoord: door wie werd die enquête georganiseerd en ging die over Belgische/Vlaamse identiteit?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 17:47   #62
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Ze zullen de "linksen" eruit weten te pikken, want ik ben al een paar keer ondervraagt, van een face-to-face interview over politieke kennis tot een telefonische enquête over mijn gasgebruik. Wist ik veel waar bij ons de gasmeter staat.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 17:47   #63
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
In geloofzaken heb ik niets in pacht, dat heeft alleen de Kerk. En daar stel ik mijn vertrouwen in.
Een onbegrensd vertrouwen in de Kerk. Alle waarheid hebben zij in pacht. Maar al de rest stel je in vraag. Het aantal jodenslachtoffers van WO II, universitaire onderzoeken, ...
Oud 16 juli 2003, 17:50   #64
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een onbegrensd vertrouwen in de Kerk. Alle waarheid hebben zij in pacht. Maar al de rest stel je in vraag. Het aantal jodenslachtoffers van WO II, universitaire onderzoeken, ...
Welja, het ene is mijn geloof, het andere heeft niets met geloof te maken. Natuurlijk betekent dat niet dat ik niet verstandelijk met het geloof omgaan, daar ik meerdere geloofsverdiepende sessies en cursussen godsdienstonderricht heb meegemaakt en gevolgd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 17:51   #65
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Deze was met interviewers met vragenlijst bij mensen thuis dus. Zij werden eerst gecontacteerd. Mensen die niet willen, worden wel vijf keer herinnerd enzovoort... Legitimatie staat op papier.
Belangrijkste vraag niet beantwoord: door wie werd die enquête georganiseerd en ging die over Belgische/Vlaamse identiteit?
Neen, die ik deed ging over kiesgedrag, meen ik (KUL). Want natuurlijk krijg je als interviewer geen hypothese hé. (al waren dit wel 40 vragen ofzo, ik weet uiteindelijke resultaten niet.)
Maar de onderzoeken van Billiet (KUL) over Belgische/Vlaamse identiteit en de resultaten zijn bekend. Ze liggen in de lijn van wat hier staat in het begin van dit topic. Ik heb hier al resultaten hiervan gepost, maar weet niet onder welk topic.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be