![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij blijft loochenen, ik ben een keikop, ga mijn nick nogmaals eer aan doen. WIE ZIJN DE MEESTE EIGENAARS VAN DIE WONINGEN? Marokkaanse drugs en andere dealers, Kroatische bende's, Roemeense, etc, ZIJ 'VERHUREN' DIE VERVALLEN KROTTEN AAN ILLEGALEN, zij laten die sukkelaars HUN VUILE KARWEITJES opknappen. HEEL DEN SEEFHOEK KAN ALLEEN OPGEKUIST WORDEN, DOOR ELK HUIS GRONDIG TE DOORZOEKEN, ONMIDDELIJK ALLE ONGEWENSTE PERSONEN HET LAND UIT TE ZETTEN, EN DE CRIMINELEN DIE ONDERTUSSEN DOOR DIE MAFFE SNEL BELG WET HIER KUNNEN BLIJVEN OPSLUITEN, HUN HUIZEN DIE MET MAFFIA GELD VERKREGEN ZIJN AAN TE SLAGEN, EN DEZE HUIZEN OPKNAPPEN EN TER BESCHIKKING STELLEN VAN 'NORMALE' MENSEN. Gaan we die deal maken metser? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zijn die linkiewinkies nu allemaal de Gazet Van Antwerpen gaan kopen?
Het is hier verduiveld stil van hunne kant!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je, dat de linkaards nog eens komt herhalen dat de Seefhoek een prima voorbeeld van integratie en multicultuur is? Dat Piano nogmaals komt beweren dat alles koek en ei is met die vreemdelingen? Ze geraken in dat soort discussies steeds weer vast, omdat het gewoon niet meer te ontkennen valt. Hun enige uitweg is dan om nog maar een ander onderwerp te beginnen met een eerste bewering dat alles weer goed gaat en dat er maatregelen worden getroffen om het nog beter te maken. Oh, en ook dat alle leed de schuld is van extreem recht. Als dat geen struisvogelpolitiek is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Neen dat is misdadig tegenover hun eigen bevolking |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zeer eigenaardig dat die linkiewinkies zo stil zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turnhoutsebaan in Borgerok euh hout?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Turnhoutsebaan??? Laat me niet lachen! Wat schiet er van de trotse Turnhoutsebaan nog over? Een nieuw wegdek! DAT IS ALLES Dat is voor te bleiten!! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dit is het resultaat van 100 Jaar sossen in Antwerpen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Neem een dagje vrij en je staat versteld hoeveel mensen daar rondlopen terwijl je werkt.
De Seefhoek is zeer gemakkelijk te bezoeken met het openbaar vervoer. Antwerpen centraal, carnotstraat in, 500meter en je bent al in de Dambruggestraat. vandaar kan je een wandeling maken in de buurt. Interessant op warme dagen is de omgeving van de van kerkhovenstraat en het badhuis. Drugs wordt verkocht in de omgeving van het Coninckplein en de lange Beeldekensstraat. Smurfen schrijven er parkeerboetes. Vanop terasjes kan je dat allemaal gadeslaan. Sherlock ontwaakt in je wanneer je 18-jarigen met dure wagens ziet rondrijden. Boeiend om zien zijn de miljardeninvesteringen, in Antwerpen noemen ze dat investeringen- die er gebeurd zijn in openbaar domein en allerlei voorzieningen. Behoudens in Bahrein is de offerandestraat wellicht de enige Souk ter wereld met granieten tegels. Voor 2 euro heb je er al een broek. Antwerpen ziet er natuurlijk niet helemaal zo uit. Op enkele kilometers afstand kom je telkens in een heel andere wereld. Maar wanneer het van sommige half-intellectuelen afhangt is de spreiding de grote oplossing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In mijn voormalige job heb ik vele eigenaars proberen achterhalen om hen te vragen hun krot op te knappen. Enkelen waren bereid maar hadden veel problemen met de 'huurders' die er in zaten en waren verwikkeld in een juridische strijd voor hun pand. Maar de meerderheid wilden niets van ons horen, gooiden de telefoon neer of dreigden. En ik kan u verzekeren dat ik slechts één (1) afrikaanse eigenaar ben tegen gekomen (de man is intussen doodgeschoten bij een afrekening) die echt lastig deed. De rest waren rasechte Belgen (sorry, Vlamingen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
70 tot 80 % is in handen van vreemden, met of zonder belse nationaliteit |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat ik wilde stellen is dat je de wijk Seefhoek niet als een spiegel van de samenleving mag beschouwen. Het is niet omdat alle problemen samen zitten in één wijk dat je die vorm van samenleven moet gaan projecteren op een algemeen beeld. Niet alle Belgen zijn Dutroux, niet alle Vlamingen zijn Betty, ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is dat je enige antwoord op al de miserie van den Seefhoek, kan je niet antwoorden? Mag je niet antwoorden? Ik wacht op een eerlijk antwoord. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nog een vraagje: waar haal jij dit cijfer vandaan? |
|
![]() |
![]() |