![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of pas als er de aandacht op wordt gevestigd door rondtrekkende imams met provocatieve bedoelingen.
|
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() complottheoriekes maken... tiens......
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Deze prent, die ook met religieuze symbolen spot, is veel mooier dan de Deense cartoons, en ze heeft tot hiertoe geen geweld uitgelokt. Wat belet Belien en zijn madam om die affiche wijd en zijd te verspreiden als een pleidooi voor vrije expressie?
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het is wat moeilijk te begrijpen vor een eenrichtingsdenker. daarom, het is vergeven. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Belien schijnt zo zijn netwerkjes te hebben.
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 22 februari 2006 om 17:12. |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Vanzelfsprekend hoeft men hier niet trots op te zijn want er is geen kunst aan. Het midden-oosten bevindt zich permanent in en opgehitste staat. Men moet ze niet de kast op jagen want daar zitten ze vanzelf al. Beliën cs hebben daar geen verdienste aan.
|
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Het is net omdat ze geen geweld uitgelokt heeft dat er misschien op een enkeling na geen pleidooi voor censuur gekomen is. Zeker niet vanwege bepaalde kringen die hiervoor wel pleitten tijdens de mohammedcartoonheisa. Het probleem van vrije expressie stelde zich voor de affiche niet dus was er ook geen noodzaak om ermee te gaan leuren.
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zo een denkbeeld kan alleen maar opkomen bij ezels met oogkleppen. Niet gehoord van de vermoorde katholieke priester in Turkije? Niet gehoord van de afgebrande kerken en vermoorde christenen in Nigeria? Alleszins nog gelukgewenst voor de ronkende volzin. Een roman op hetzelfde peil geeft uitzicht op de Nobelprijs Letterkunde. Uiteraard binnen het vakgebied fictie. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Aan de ezels uiteraard. Meen jij nu werkelijk dat vrije meningsuiting bestaat uit het uiten van andermans mening? mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tobback verwoordt dit trouwens perfecct in z'n Humo-interview van deze week. Die katholieke moraalridders dat hier roept en tiert dat de moslimbeschaving is blijven steken in de middeleeuwen, etc.., terwijl als het aan gasten ala VandenBerghe had gelegen wij hier vandaag òòk nog in de middeleeuwen zouden zitten.
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Harald, leg me eens uit waarom een conservatief niet extreem kan zijn? En kan u ook verklaren hoe die vermoorde katholieke priester in Turkije en die afgebrande kerken en vermoorde christenen in Nigeria, deze stelling onderbouwen, want ik zie de link niet.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 23 februari 2006 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een conservatief is iemand die in zijn denken niet vertrekt van een ideaal wereldbeeld, maar wel van de bestaande werkelijkheid. De conservatief zal uiteraard wel streven naar een betere maatschappij. Omdat hij niet uitgaat van hooggestemde idealen zal hij hiertoe voorzichtig en behoedzaam te werk gaan. Dit valt niet te rijmen met extremisme. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En dat is uw uitleg waarom een conservatief niet extremistisch kan zijn??? ![]() Sjongejonge. En dan hebt u nog het lef iemand anders z'n posts in het belachelijke te trekken.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 23 februari 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Beste Phoebe, zou u niet verder met de blokjes spelen in plaats van te komen meepraten met zaken waarover u alleen onzin kunt vertellen? Al vind ik het wel leuk dat u uw VB-vriendjes op die manier "helpt". Van onzin en onkunde gesproken: ik ben het nog niet vergeten dat u niet eens wilde toegeven dat Rushdies Duivelsverzen door de moslimfundamentaisten is veroordeeld omdat het boek met de koran en de profeet spot.
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens de indruk dat u dat ook vindt, maar dat het u nog hoog zit dat u mij niet hebt kunnen overtuigen van een totaal andere zaak waar u obsessief veel missionariswerk voor verricht op enkele andere threads. ![]() Maar, alle begrip hoor, u bent onder de zogenaamde "believers" nog de kwaadste niet. Maar ik heb mij zoals u weet voorgenomen mij niet meer in die discussies te mengen. Aan u kan ik verklappen dat ik wel opnieuw zal reageren als er echte, verifieerbare bewijzen op tafel komen voor de 11-septembertheorieën die daar geïntroduceerd zijn en nog zullen worden. Aan de NWO-sprookjes daarentegen zal ik helemaal geen woorden meer verspillen. [Zijn wij nu niet heel erg off-topic?]
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verhindert moslimbeesten om te zien dat katholieken hierdoor zwaar beledigd waren maar niks in brand staken ? |
|
![]() |