![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() De N-VA heeft haar verantwoordelijkheid opgenomen door plat op de buik te gaan en zowat al haar beloftes te breken? ...zeer vreemde redenering idd.
Dus door beginslevast te zijn ben je een kwal, nogmaals zeer vreemde redenering. Dus voor jou zou het Vb haar verantwoordelijkheid opnemen als ze al haar breekpunten liet vallen want dan mag ze meeregeren. Dat je daarvoor je verkiezingensbeloften moet breken lijkt voor jou dan van géén tel. Waarom houdt men dan eigenlijk nog verkiezingen? ik walg van dat soort paieren vlaams-nationalisten die nu ook een vlaamse grondwet schrijven met vlaanderen als natie maar terwijl geen spatje zweet laten om b-h-v te splitsen of om de transfers te stoppen maar integendeel de federale putten dichten en het omgekeerde doen van wat ze zeggen. gewoonweg krankzinnig wat ik hier lees. Waar staat er ergens dat een partij pas nut heeft als ze meeregeert ? in het grote ministerpostjes boek van dewever en bourgois? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de partij(tucht) stelt hij boven het Vrije Woord en het uitbrengen van de waarheid?
Geloof ik geen fluit van (wat niks bewijst want van die Duitse gas-advertentie geloofde ik ook niks en werd keihard afgestraft en onderuitgehaald......... ![]() Maar dat robert t plooit voor een N-Va met een anti-Vlaamse verborgen agenda,............neen, daarvoor is hij van dat aspect té overtuigd. Geloof ik........? Neen?
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Egidius : 1 maart 2006 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als Vlaamsnationalisme je drijfveer is, en je mag dat niet realiseren, en je wordt er door je Vlaamsnationalistische partij voor op de vingers getikt en zelfs monddood gemaakt, dan zou er toch een belletje moeten rinkelen.......
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 maart 2006 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat kan er democratischer zijn dan een vrij toegankelijk en vrij vermijdbaar politiek forum? Komaan robert t! Wat is er belangrijker? Partijtucht of de waarheid? Maak tenminste potentiële N-Va-kiezers bewust aan welk soort partij ze hun stem verkwanselen. Ik zelf ben blij te horen dat België van jullie niks meer te vrezen heeft, maar informatie verzwijgen, en bevel tot muilkorving, dat zijn verdekke toch ernstige zaken. Jij mag daar uit vrije wil aan meedoen, maar laat je anderen in hetzelfde frame stappen en bedotten?
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten is niet meer de vraag. 't Lijkt een kwestie van mogen.
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de N-Va'ers mogen zich vrijwillig aan zwijgplicht houden. Het valt wel op dat als er verdediging mogelijk is, de giserkes, xenons, en zorroasters er als de kippen bijzijn om hun partij wit te wassen. Nu blijkt de detergent precies op. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om eerlijk te zijn reageer vooral als ik jou nick in de discussie ergers tegenkom. Uw schrijfsels intrigeren me immers mateloos: vaak door de schrijfstijl en humor, maar ook vaak door de hypocrisie en sluwheid. ![]() Ik merk enkel op dat de halve thread wordt overspoeld met (vaak gespeelde) hysterische reacties op enkele loze beweringen van Jan Hyoens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2006 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder hoef je Robert t maar te pb-en om te weten wat er wel of niet wit te wassen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarin dan?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 maart 2006 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() vbn:
- beweren dat het 'geldzak'argument de enige echte drijfveer van het Vlaams-nationlisme is, terwijl ... - fundamentalistisch democratiepleidooi en bijhorende verkettering van afwijkende meningen en te gelijkertijd pleiten voor de Koninklijke antidemocratie België |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Ik kan uit dit alles maar één ding besluiten.
Dat de NVA de 'Belgische' kaart trekt en nog zal trekken, was me al zonneklaar. Vandaar dat ik nu al de NVA dezelfde weg zie opgaan als wijlen VU. Nu ik echter dit verhaal van 'Wetteren' lees, kan ik alleen maar zeggen : de NVA is NU al aan zijn zwanenzang bezig. Het duurt nog welgeteld een 'Belgischh' mandaat van Bourgeois en De Wever. En het toppunt is : elke NVA'er met het Vlaamse hart op de juiste plaats, weet dat ook. Zij die kiezen voor een mandaat in het kielzog van GB en BDW zullen nog het licht van de zon ontkennen. De anderen weten nu al dat bij de Nieuwe Vlaamse Alliantie de vlag de lading niet dekt. Ach , dat Vlaams komt ons nu effe niet goed uit, maar toch zal onze propaganda volstaan van Vlaamse krachttermen. Stelletje Vlaamse sub-nationalisten!! En verdorie ja, ik heb het charter ook ondertekend. En ja ik ben héél naief geweest, maar dit had ik echt niet voor mogelijk gehouden. Robert t heeft met zijn charter tezelfdertijd zijn ontslag bij die nep-nationalisten ondertekend. En neen, ik geloof echt niet meer in een bundeling van Vlaamse krachten, zolang BDW en GB de dienst uitmaken bij die andere partij , die ze finaal naar de kl* aan het helpen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je niemand kan verplichten van zijn royering een media-aangelegenheid te maken. Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerstens weet je niet eens zeker of het wel loze beweringen zijn. Het lijkt me niet eens zo onwaarschijnlijk dat de N-VA de zwijgplicht, die Leterme het Vlaams Parlement oplegde, gemakkelijkheidshalve toepast binnen de eigen partij. Verder doet jouw eigenste reactie mij denken aan deze van een zekere Annie De Maeght in verband met het Aalsters karnaval: 'Aalstenaars weten tot hoever ze kunnen gaan'. Citaat:
Ten tweede kan je Egidius niet van 'hysterische reacties' beschuldigen.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de N-VA betreft kan het kleinste kind echter vaststellen dat zijn enige drijfveer nog die luttele postjes zijn, verkregen, en vooral met alle macht te behouden, door zijn toegevingen aan een belgische establishmentspartij.
![]() |