![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
:o Mieke, wat zegt ge nu ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar don't worry, ik kom wel op m'n pootjes terecht... wat vind je van Mieke van België? ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt helemaal niet tegen onze Flip!! Maar wel tegen... Mathilde! Gij zijt zo jaloers, ge wilt zelf Mieke van België worden ![]() ![]() Heb ik gelijk? ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Bedankt trouwens, Ambetanterik, voor de titelwijziging...
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Aja... duurd moet duurt zijn...tijdlijk = tijdelijk...word = wordt. Maar dat zijn we al gewoon van de "Vlaams" blokkers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Geen ander ander antwoord dan shijffouten? Triestig! Deze topic heeft NIETS TE MAKEN MET HET VLAAMS BLOK, wel met de vreemde die hier door de belse onstaat misbruikt worden. Gaan we lachen? Ik ben daar een meester in ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben voor rede vatbaar Mieke, maar deze topic door mij opgezet heeft geen bedoeling de links-rechtse heisa te voeden. Deze topic gaat over de wantoestanden gecreerd door de belse staat, ze nemen hier ieder jaar tienduizenden mensen binnen, en ze weten niet wat er mede aan te vangen. Lees m'n topic goed door, en begin dan een idee te vormen, dit is werkelijk goed bedoeld in het belang van een deel van die mensen (ik ben eerlijk een deel). Wat ik hier neerzet kan ik allemaal staven, over de bewuste persoon heb ik bijna heel zijn dossier hier bij mij, ben bereid een deel hier op internet te zetten,( wel zonder namen en adressen) wel met de stempels van die slapers uit Brussel. Ik hoop dat die man tegen het einde van het jaar zijn defenitieve verblijfsvergunning krijgt, deze verdiend dat. U verschiet er misschien van, maar overtuigde Blokkers zoals ik zijn ook mensen met een hart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tom jij zevert, jij weet evengoed zoals ik dat het niet kan. Vlaanderen is een voorschoot groot, van Antwerpen tot Brussel is al èèn stad geworden, waar ga je die allemaal laten wonen? Waar ga je die allemaal laten werken? Geef een oplossing. Wij moeten zorgen dat eerst hier in ons Vlaanderenland deboel terug draait, en wij zijn tevens verplicht ( ook de USA) om te investeren in de wereld, wij moeten zorgen dat er vrede komt en honger verdreven wordt. Maar wel in die mensen hun eigen land, NIET HIER, wat hebben die thuislanders eraan dat wij hier enkele duizenden onderhouden, terwijl de overgrote meerderheid crepeert? De slogan van het Blok is zo slecht nog niet, eigen volk eerst. Groetjes in de USA |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geld dat jaarlijks naar de koninklijke familie gaat, is peanuts in vergelijking met wat er jaarlijks door de gewestelijke regeringen en parlementen en hun entourage opgesouppeerd wordt. Schaf al die flauwe kul af, maak één degelijke, goed functionerende federale regering en je zal jaarlijks een veelvoud besparen van de dotaties die nu naar de koninklijke familie gaan. Mieke van België? Klinkt niet slecht... Jammer genoeg heb je je laatste kans op royalty verkeken nu ook Laurent zich onderworpen heeft aan "the ol' ball and chain". Misschien maak je nog een kansje als schoondochter van Astrid, tenzij prins Amedeo niet op oudere vrouwen valt natuurlijk... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En Raf, wat gaat de eerste minister elke week (ik geloof vrijdagmorgen) dan bij de koning doen als hij louter representatief is? (nog een vb. de tweede koningscrisis, ondertussen wel meer dan tien jaar geleden maar toch) Oké, hij heeft niet super veel macht,... louter representatief is ie niet. En dan heb ik het nog niet over de informele macht die hij nog altijd heeft. (Kloosters bouwen waar het niet mag enzo...)
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom bij de Unitaristen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, inderdaad, de gewestelijke regeringen en parlementen zijn volstrekt nutteloos. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Raf schreef : "goed functionerende federale regering"... Erg belangrijk detail vermoed ik... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zo zie je maar hoe enkele 'kinderen' een topic die over een ernstig maatschappelijk probleem gaat, naar de kloten helpen.
Uit die linkies en belskens komt niet veel zinnigs uit, waar die op leven is op HAAT. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mij heeft iedereen het recht om welvaart te creëren, en moeten grenzen ze daar niet tegen beschermen.
![]() |