Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2006, 23:33   #61
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Wat voor stikker had de cameraman?
'kleurt je dag' bleek al voldoende te zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 23:37   #62
FM
Burger

FM's schermafbeelding

Standaard

Waarom gaan sommigen ervan uit dat deze 'hitler-boys' stemmen op het Vlaams Belang?

De meeste van deze imbecielen volgen dat klein manneke, met een nog kleiner snorretje als blinde apen, dat ze er niet mee kunnen leven dat het VB de joodse gemeenschap beschermt tegen het anti-semitisch geweld uit de Moslim-hoek. Als ze al dat verstand hebben...

Wat mij betreft, als Vlaams-Belang lid, zijn zij NIET welkom! Tot zo ver mijn kennis rijkt is er ook geen Neo-Nazi die een bestuursfunctie of een mandaat heeft.

mvg,
Frederik

FM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 23:47   #63
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FM Bekijk bericht
Waarom gaan sommigen ervan uit dat deze 'hitler-boys' stemmen op het Vlaams Belang?

De meeste van deze imbecielen volgen dat klein manneke, met een nog kleiner snorretje als blinde apen, dat ze er niet mee kunnen leven dat het VB de joodse gemeenschap beschermt tegen het anti-semitisch geweld uit de Moslim-hoek. Als ze al dat verstand hebben...

Wat mij betreft, als Vlaams-Belang lid, zijn zij NIET welkom! Tot zo ver mijn kennis rijkt is er ook geen Neo-Nazi die een bestuursfunctie of een mandaat heeft.
Dat "beschermen van de Joodse Gemeenschap", is dat een boetedoening voor wat "jullie voorgangers van het VNV" deden met de Joden tijdens WOII ?? (In 1943 hielp het VNV van Staf De Clercq duizenden Joden naar Aushwitz voeren).
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 23:49   #64
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot zo ver mijn kennis rijkt is er ook geen Neo-Nazi die een bestuursfunctie of een mandaat heeft.
Even uw kennis bijspijkeren: http://www.etiennevermeersch.be/verm.../dewinter_nazi
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 00:00   #65
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Samen met zijn klankman had hij tussen 23 uur en middernacht verdoken vanuit de auto met een telelens het komen en gaan van kleine groepjes skinheads gevolgd.

Om af te sluiten besloot de cameraman nog snel enkele beelden te maken in de deuropening van de zaal, terwijl zijn collega zich met draaiende motor in de wagen klaar hield om weg te stuiven.
Ocharme, als men in ware papparazzi-stijl een reportage wilt maken, dan moet men ook maar de gevolgen in papparazzi-stijl aanvaarden.
Nog een geluk dat het gene VRT-journalist was en dat het een extreem-rechts voorval betreft, anders had er weer een vreedzame spirit-betoging in het bericht gestaan ofzo
Oud 8 maart 2006, 00:06   #66
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
ik heb daar nie veel kennis of bewijs op gezien buiten een hoop links gelul, sorry da'k het zeg
Oud 8 maart 2006, 00:08   #67
Schavuit
Partijlid

Standaard

[quote=Kim;1572164]Mooi hoor, men heeft hier over inbreuken van privacy e.d. maar niemand (afgezien van een klein aantal uitzonderingen) heeft het over de bijeenkomst in kwestie, alsof het doodnormaal is dat er een bende skinheads samenkomt die Hitler vereren maar wel serieus gepikeerd zijn als hun "verering" op televisie zou komen. Toont aan dat ze goed genoeg weten dat ze met zaken bezig zijn die serieus verkeerd zijn. Pure provocatie...[/quote]

Toont aan dat ze er zeker van zijn dat de media hen gaat belasteren en hen in een slecht daglicht zullen stellen op de TV. Als ze komen om te filmen op zo'n feest, dan zullen die skinheads ook wel weten dat het niet uit interesse is, maar om hen een slechte naam te geven via de media, dus ik kan hun reactie begrijpen (hoe zou jij reageren moest er telkens iemand u komen filmen om u dan zwarte te maken?. Niet dat je daarvoor iemand moet doodslaan, zen camera in 1000 stukken gooien zou ik al genoeg vinden.

Ze dachten overigens eerst dat het iemand van de AFA was en die verdienen eigenlijk wel af en toe een goed pak slaag.8)
Schavuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 00:15   #68
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
ik heb daar nie veel kennis of bewijs op gezien buiten een hoop links gelul, sorry da'k het zeg
En hoe luidt dan uw tegenargumentatie? Of w�*s ze dat, "een hoop links gelul"?8)
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 00:29   #69
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En hoe luidt dan uw tegenargumentatie? Of w�*s ze dat, "een hoop links gelul"?8)
Ach je kan evengoed een link geven naar blokwatch, verzet.org of van die sites, maar om dat nu 'kennis' te noemen.. Vermeersch zijn nazi-zoektocht met behulp van bijbelse verhalen zijn niet echt een antwoord op FM zijn vraag
Oud 8 maart 2006, 00:35   #70
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Echt aandoenlijk hoe de veebee-ers, hier aanwezig, het opnemen voor die (neo) nazi's.

Maar connecties met elkaar ??? Nee, die zouden er niet zijn
Als ik moet kiezen tussen een VB-er of een linkse rat dan is de keuze vlug gemaakt.
Heeft niks met connecties te maken maar met gezond verstand, het zwakste laat ik steeds links liggen.
Oud 8 maart 2006, 00:42   #71
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
een groepke skinheads dat zijn meetingske houd, ondertussen hun grote god vererend...

ja de VTM die dat dan weer probeerd te recupereren om het vlaams belang en al wat vlaams is zwart te maken...
want de VTM, in handen van de donkerblauwe Christian van Thillo is ne Rode Zender.
Citaat:
ge moet natuurlijk goed zot zijn om zonder toestemming te vragen op een skinhead fuif te gaan filmen, ik zou daar zelf nog nie binnengaan om een pint te gaan pakken...
waatrmee ge toegeeft dat skinheads gewelddadig krapuul is. Merk op dat JIJ Vlaams Belang en skinhead in één post hebt gebruikt. Niet ik. Maar wie het schentje past...
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 00:44   #72
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

Curator Zenner na doortocht van linkse held d'Orazio. Zo kennen we ze weer die linksen.

guitarist- dichter Victor Jara was zijn 10 vingers kwijt na doortocht van je rechtse vriendjes, o kennen we ze weer die rechtsen.
Oud 8 maart 2006, 00:49   #73
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Echt aandoenlijk hoe de veebee-ers, hier aanwezig, het opnemen voor die (neo) nazi's.

Maar connecties met elkaar ??? Nee, die zouden er niet zijn
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=40

Pietje en begrijpend lezen? Connecties met elkaar?
Oud 8 maart 2006, 00:50   #74
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik weet niet wat jij aangesproken noemt, maar :

snappie, snappienie ?
d'r is toch geen enkele internet VB'er die afstand neemt van dit soort tuich, net zoals geeen eneel internetVb'er afstand nam van Guderian, of Skorzeny. In tegendeel de Schalmei van John Spinneweyn was nog verzamelpunt van Skinheads die even loos gingen in Turnhout.
Oud 8 maart 2006, 01:02   #75
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
d'r is toch geen enkele internet VB'er die afstand neemt van dit soort tuich, net zoals geeen eneel internetVb'er afstand nam van Guderian, of Skorzeny. In tegendeel de Schalmei van John Spinneweyn was nog verzamelpunt van Skinheads die even loos gingen in Turnhout.
Waarom zouden we toegeven aan linkse ratten die een wig willen drijven tussen de verschillende nationalistische strekkingen? Ik persoonlijk heb geen contact met het VB en wil er ook niks mee te maken hebben. Heb wel enkele vrienden die lid zijn maar dat is hun persoonlijke keuze en dat respecteer ik. Voor VB-ers kan ik nog respect opbrengen, ook al ben ik het niet eens met de meeste van hun opvattingen. Voor een linkse rat daarentegen...
Oud 8 maart 2006, 01:02   #76
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
So what?
Oud 8 maart 2006, 01:10   #77
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Klopt, maar dat heeft vnl te maken met een soort 'de-vijand-van-mijn-vijand-is-mijn-vriend'-denken, niet met oprechte sympathie. Wat niet wegneemt dat het idd hypocriet is om dan te eisen vd moslimgemeenschap dat ze zich uitspreekt tegen de fundi's in eigen midden.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 01:39   #78
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
waatrmee ge toegeeft dat skinheads gewelddadig krapuul is. Merk op dat JIJ Vlaams Belang en skinhead in één post hebt gebruikt. Niet ik. Maar wie het schentje past...
De originale poster stelt een parochiezaaltje met extreme skins gelijk aan (sic) "al wat rechts en VB is".

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 8 maart 2006, 01:40   #79
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

mvg,
Frederik
Ik ben een zevental jaren geleden naar een lezing geweest van de Vlaamse Jongeren Mechelen. Een extreeeeeem rechtse jongerenbeweging opgericht door iemand van de vlaams blok jongeren.

Het zat daar vol met skins, een ervan zat toen in mijn klas, hoeveel keer dat ik die wel ni in de les heb zien komen met bulten en blauw ogen, het viel nimeer te tellen.
Andere mannen liepen daar rond met een ijzeren kruis enz.
Om kort te zijn "de echte skins"

Toevallig was er toen een actief vlaams blok lid dat een lezing deed.
Achteraf werd er ook VB propaganda uitgedeeld
En op zowat elke VB activiteit konde die mannen vinden

Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 8 maart 2006 om 01:40.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 01:45   #80
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
guitarist- dichter Victor Jara was zijn 10 vingers kwijt na doortocht van je rechtse vriendjes, o kennen we ze weer die rechtsen.
Ik ken die mens niet maar als men nog steeds niet ziet dat mijn reactie even karikaturaal is dan de "al wat rechts en VB is" van de originele poster, dan moet ik toch gaan twijfelen aan het etiket "intellectueel" dat links doorgaans graag op zichzelf plakt hoor. Ik leg het er in tien lagen dubbeldik op dat het een parodie is op de "stelling" van de poster dat dit gelijkstaat met "al wat rechts is en vb is" en een paar uur later staan ze nog te roepen dat ze extremere voorbeelden hebben. Ambiance... ik zal wel een vb'erke zijn en dus lagere klasse (arbeider en zo... het type dat vroeger links was) maar ik heb op z'n minst meer gevoel voor humor.

en nu wachten op de plezante die hierop wil reageren.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 maart 2006 om 01:47.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be