![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() maar als hele economie plat ligt, ben ik ook arm?
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() idd zo is dat maar aangezien ik nu zelf arm ben kan mij dat geen zak schelen - u hebt er dus voordeel bij dat die 16 percent vd bevolking uit de armoede geraakt - zoniet zal u zelf ook arm moeten worden
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() (ma ik kruip eens onder de wol)
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
![]() slaapwel trouwens en wat typisch is dat is dat u zelf tot die 16 percent behoort en het gewoon niet beseft Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 23:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() ja want als je afgestudeerd bent dan moet je voor onze dop gaan werken he
en op tijd betalen want anders deurwaarder he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er voor een schande aan om niet graag te werken? Een mens is niet gemaakt om te werken, maar om te spelen. Wie het ongeluk heeft om niet voor zijn favoriete spel betaald te worden, zou zich moeten schamen? Dat is toch al te gek? Graag of niet graag werken is geen keuze. Het is een eigenschap zoals sexuele geaardheid. Moet je iemand beschaamd maken om zijn geaardheid? Kan je het iemand kwalijk nemen dat hij zijn poer niet wenst te verschieten, een hele dag werkend voor een ander zijn plezier, een uurtje of vier in de file, en dat alles voor een hongerloontje? Ik heb daar alle begrip voor. In een beschaafd land zouden ze elk individu respecteren, ongeacht of hij courage heeft om te gaan werken of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Mensen (m/v), die lid zijn van een organisatie met dergelijke woordvoerders, zijn al even gek (om het woord crimineel niet te gebruiken).
Het wordt hoogtijd dat die leden, als ze een greintje eigenrespect en menselijkheid in zich hebben, de 'nodige' afstand nemen.. Wat denken die leden te winnen? Wat gaan de echte onvrijwillige kansarmen met gekken winnen? Ik hoop nog altijd dat hier iemand de flauwe grapjas wilt uithangen en niet écht gek is... ![]() In dat laatste geval is dat natuurlijk niet zijn fout, maar zou de gemeenschap paternalistisch moeten ingrijpen en hem een gratis verblijf garanderen... Dat is trouwens één van zijn levensdromen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn te laf om hun kakbroekske uit te doen en te zagen tegen de echte profiteurs. Misbruik maken van de solidariteit onder armen is veel gemakkelijker. Duren is een mooie stad, maar blijven duren………… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er zo gek aan onwil tot werken? Wat stoort jou aan mensen die tegenover werken een andere ingesteldheid vertonen dan de gangbare?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent weer maar eens uit je nek aan het kletsen he ![]() Bij mijn weten kan tijdens een (kortstondig) ziekte verlof niemand ontslaan worden. Bovendien is het toch wel bijzonder raar dat toevallig bij diezelfde kennis, waar de openstaande vacatures maar niet ingevult geraken, iemand de euvele moed heeft om een C4 te vragen. Zou het toch niet kunnen zijn, waarde Chipie, dat er bij je kennis een en ander schort aan de arbeidsvoorwaarden zodat in de eerste plaats niemand bereid gevonden wordt om in dienst te komen en bovendien bestaand personeel het na een tijdje voor bekeken houdt? [SIZE=1]Tenzij dit verhaal een mooi verzonnen sprookje is natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Mja, mij doet het niets hoor, ik ben een werkgever in het buitenland.
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of wat te denken van iemand die op zijn werk zo erg gepest wordt dat hij er onderdoor gaat? Komaan, iedereen kan in zo'n situatie komen. Mensen geven elkaar dan onderling ook wel tips om een oplossing te vinden. Maar als men zoiets in het openbaar zegt is het plots een taboe, een schande. Bovendien is deze topic ook nog eens doorweven met wat humor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door CHIPIE ![]() Mensen (m/v), die lid zijn van een organisatie met dergelijke woordvoerders, zijn al even gek (om het woord crimineel niet te gebruiken).[/quote] Dank u, jij mag er ook zijn. Citaat:
Citaat:
Misschien moeten sommige niet-leden dan eens leren snappen wat het eigenlijke probleem dan is. Dan zou er geen vws of andere armenorganisatie nodig zijn. Citaat:
Citaat:
Winnen? Is opbouw van slechte karma. Heb me nog nooit afgevraagd wat ik er persoonlijk bij kan winnen. Trouwens als men niets heeft is alles wat men krijgt gewonnen. Citaat:
Citaat:
We zijn een grote huizenkraak aan het voorbereiden [SIZE=1](stt, niet doorvertellen he, of ze sluiten ons op)[/SIZE] Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Tja... humor...
![]() Ik zou eerder denken dat er mensen bij zitten met een tumor in hun 'hoofd' (dat is tenminste humor)... ![]() |
![]() |
![]() |