![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Auschwitz, daar is Anna Frank de personificatie van. Ondermeer haar dagboek vormt een obstakel voor de naoorlogse extreem rechtse stromingen. Het dagboek is bedreigend voor hen want zij kunnen geassocieerd worden met fascisme en nazisme waardoor extreemrechts in discrediet wordt gebracht en gecriminaliseerd en dat vinden ze niet leuk. Het waren trouwens de Anne Frank Stichting, het CIDI en het Landelijk Bureau Racismebesrijding die hem hadden aangeklaagd en laten veroordelen.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 maart 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen mag hier discussiëren over negationisme en revisionisme. Niemand mag hier uit negationistische of revisionistische werken citeren. Wij geven geen forum aan negationisten en revisionisten, wij geven evenmin forum aan zogezegde anti's, die met een vermanend vingertje als excuus onwettigheden proberen verspreiden. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 maart 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
De zaak tegen o.a. Verbeke was een civiele zaak (geen strafrechtelijke), aangespannen door o.a. de erven Frank en de Anne Frank Stichting omdat Verbeke c.s. bij voortduring de echtheid van het dagboek in twijfel trok. Na raadpleging van wetenschappers en diverse internationale deskundigen verbood de rechter Verbeke om nog langer de echtheid van het boek te ontkennen op straffe van een dwangsom. (Bron: Anne Frank Stchting. Me dunkt buiten elke twijfel verheven.) Natuurlijk wordt het dagboek aangevallen door negationisten om de redenen die u aangaf. Maar in Nederland is Verbeke daarvoor niet veroordeeld. P.S. Hoe zeer u ongelijk heeft in uw aanvallen aan de moderatie blijkt uit het feit dat Skorzeny intussen is geband. Ik kwam erachter toen ik onze discussie nalas. Na enig speurwerk zag ik dat hij het niet kon laten om toch revisionistische cijfers te publiceren in een discussie over Iran. Hij is geband. Terecht. Maar zoals ik al zei, wel jammer. In diezelfde draad werd hem namelijk een vraag gesteld waardoor hij hom of kuit zou moeten kiezen. Het antwoord zullen we nu niet meer kunnen lezen. Ik zou zeggen: Wees eens een beetje terughoudend met klagen en ga ze te lijf met argumenten en bronnen, in plaats van te klikken bij de moderatie. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Als 'de baas' van verzet.org opduikt, kan het nooit kwaad om een oogje in 't zeil te houden.
Kwestie dat hij niet te erg gebasht wordt. ![]() Citaat:
Een schandpaal oprichten is niet mijn gewoonte. Tenzij bepaalde zaken opheldering verdienen om alles in de juiste context te plaatsen. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Hij bedoelt dat hij nooit kan checken wat iemands bedoeling is, vandaar 'zogezegd'. Pak het nu niet eens persoonlijk op en bestrijd de nazi's in plaats van de moderatie. Daar kom je een stuk verder mee.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 maart 2006 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Ik ben tussen 17 januari en gisteren 11 maart niet meer actief geweest op PB om de gekende redenen. Zoek de klikspaan maar elders.
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
En als u wilt zien waartoe dat kan leiden, kijk dan eens op 'Vlaanderen actueel'. Gelijkgestemden die elkaar bij voortduring gelijk geven en uit verveling beginnen te roddelen. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Quote : En als u wilt zien waartoe dat kan leiden, kijk dan eens op 'Vlaanderen actueel'. Gelijkgestemden die elkaar bij voortduring gelijk geven en uit verveling beginnen te roddelen.
....dan hebben ze hier op dit specifiek Antwerps forum problemen met communicatie en omgaan met anderen ...iets dat blijkenlijk bij andere diensten ook te vinden is . Feit dat die conservatief gezinden roddelen beaamt hetgeen ik schrijf . |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 maart 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Volgens de letter heb je gelijk maar niet volgens de geest. De Nederlanders waren het al een tijd zat dat hun brievenbussen, scholen en andere instituten ongevraagd werden overstelpt met negationistische lectuur, afkomstig van Verbeke en het VHO. Een afrekening moest wel spoedig volgen en dat is dan ook gebeurd. Eind goed al goed. 8)
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 maart 2006 om 17:20. |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Weet je wat, als je het hier toch zo'n 'neo-nazi forum' vindt, GA DAN VOORGOED WEG, in plaats van hier om de zoveel tijd nog eens een ellenlange, ongelooflijk irritante post te schrijven over 'extreem-rechts' op dit forum. Ik denk dat weinigen, links rechts of wat dan ook, het erg zouden vinden. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Toen waren we met zen tienen bijna ...amai we zen allen divers 1 aiaiai .
Provincie Antwerpen hier zekers ?! |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() |
![]() |