Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2006, 15:56   #61
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Neen. Als het inderdaad eveneens om een petje gaat, zou het al evenmin bij "vreemdelingenbeleid.." thuishoren.
Enig idee waarom één petje dan door vijf marokkanen en turken moet worden afgetroefd?

Het petje was gevonden en de eerlijke vinder had het enkel op zijn hoofd gezet in afwachting dat de eigenaar het zou zien!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2006 om 15:57.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2006, 15:58   #62
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Enig idee waarom één petje dan door vijf marokkanen en turken moet worden afgetroefd?
Tja, dat valt uit dat krantenbericht niet op te maken. Je zou het de pubers zelf moeten kunnen vragen.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2006, 15:59   #63
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het petje was gevonden en de eerlijke vinder had het enkel op zijn hoofd gezet in afwachting dat de eigenaar het zou zien!
Tja. Wie weet wat er in pubers omgaat?
Oud 14 maart 2006, 15:59   #64
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:

Veel gescheld (zoals ook hier weer) en loze beweringen, maar w�*�*r hebt u w�*t precies aangetoond? Graag een antwoord.
Gescheld?
Waar drosophila?
Je houdt er al de zelfde simpele logica als Lincoln op na : nuchtere feiten = schelden. Pffffffffffffff vermoeiend die multicullies, al even vermoeiend als een assertiviteitscursus diets te maken aan een autist.

Wat ik heb aangetoond stond duidelijk beschreven in de 1ste commentaren die ik gepost heb. Lees bladzijde 1 nog eens. En misschien valt het eurootje nog eens ... ooit.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2006, 16:07   #65
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Gescheld?
Waar drosophila?
Je houdt er al de zelfde simpele logica als Lincoln op na : nuchtere feiten = schelden. Pffffffffffffff vermoeiend die multicullies, al even vermoeiend als een assertiviteitscursus diets te maken aan een autist.
Komt ie:
Citaat:
Ik kan het niet helpen als u de verstandelijke vermogens mankeert om te lezen wat er staat, tussen de lijnen te lezen en de meest evidente conclusies te trekken.
Desondanks neem ik u uw onvermogen niet kwalijk ; te veel politieke correctheid leidt tot onherstelbare deficientie in het nuchter denken.
Ik verwacht dus niets van u, tenzij nog wat multicultureel correct gewauwel.

Citaat:
Wat ik heb aangetoond stond duidelijk beschreven in de 1ste commentaren die ik gepost heb. Lees bladzijde 1 nog eens. En misschien valt het eurootje nog eens ... ooit.
U ging aantonenen dat het ging om
Citaat:
1)Racistische geweld
2) eigen aan en aangewakkerd door een bepaalde allochtone caultuur
3) waarop u zo gek bent.
Waar hebt u dat dan wel aangetoond?

Laatst gewijzigd door drosophila : 14 maart 2006 om 16:08.
Oud 14 maart 2006, 16:14   #66
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Gescheld?
Waar drosophila?
En ondertussen heb je in een andere topic ook je best gedaan:

Citaat:
Gelieve u te wenden tot drosophila. Die hunkert naar multiculturele verrijkingen. Bij voorkeur agressieve exemplaren die in groep zonder reden een weerloos kind afranselen.
Citaat:
Ben je werkelijk zo dom?

Ik verspil mijn tijd niet langer aan u (toch niet voor u een inburgeringcursus volgt).
Oud 14 maart 2006, 16:18   #67
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:

Waar hebt u dat dan wel aangetoond?
Mijn stelling :

"Dit non-event zou een super event geweest zijn indien het slachtoffer een allochtoon of een jood was geweest. Dat weet u heel goed. Onze regimezender is er als de kippen bij om een zielig allochtoontje te filmen als die de fitnesszaal niet in mag, of een jood te filmen die door allochtoontjes van zijn fiets geduwd werd."

U heeft precies aangetoond wat ik wou zeggen : de 2 maten en gewichten, de selectiviteit waarmee multicullovers omspringen ; van een mug een olifant maken als er een allochtoon slachtoffertje te betreuren valt. Wordt een autochtoon slachtoffer van allochtoon geweld, dan wordt er doodgerelativeerd, verdraaid, gekronkeld en vergoeilijkt dat het een lieve lust is.
Maw ik heb de hyprocrisie van de multicullies aan de kaak gesteld. Uw hypocrisie.
Oud 14 maart 2006, 16:20   #68
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mijn stelling :

"Dit non-event zou een super event geweest zijn indien het slachtoffer een allochtoon of een jood was geweest. Dat weet u heel goed. Onze regimezender is er als de kippen bij om een zielig allochtoontje te filmen als die de fitnesszaal niet in mag, of een jood te filmen die door allochtoontjes van zijn fiets geduwd werd."

U heeft precies aangetoond wat ik wou zeggen : de 2 maten en gewichten, de selectiviteit waarmee multicullovers omspringen ; van een mug een olifant maken als er een allochtoon slachtoffertje te betreuren valt. Wordt een autochtoon slachtoffer van allochtoon geweld, dan wordt er doodgerelativeerd, verdraaid, gekronkeld en vergoeilijkt dat het een lieve lust is.
Maw ik heb de hyprocrisie van de multicullies aan de kaak gesteld. Uw hypocrisie.
Leer het verschil tussen loze beweringen en gefundeerde stellingen.
D�*�*�*�*g.
Oud 14 maart 2006, 16:25   #69
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik verspil mijn tijd niet langer aan u (toch niet voor u een inburgeringcursus volgt).
Ik stel voor dat jij een islamcursus gaat volgen in het buitenland. En daar dan ook blijft. Dat zal geen probleem zijn : onderwerping aan uitheemse ideologieën lijkt je goed af te gaan. Nog een beetje, en je hoeft zelf niet meer denken. Allah doet het in je plaats.
Oud 14 maart 2006, 16:28   #70
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
D�*�*�*�*g.
Voor de bewijzen verwijs ik naar onze media : kranten, tv, internet.
Je moet ze wel lezen hé. Daar is lef voor nodig.
Oud 14 maart 2006, 16:33   #71
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
D�*�*�*�*g.
Aan mij bewering is niets 'loos'. Remember het allochtoontje dat door onze regimezender als 1ste topic in het avondnieuws gebracht werd omdat hij zogenaamd niet binnen mocht in een fitnesstent. Drama alom. Racisme. Kortom, de klassiek politiek correcte poeha.
Wat bleek? Dat kereltje mocht niet binnen omdat ie een groepjes allochtone dames zou lastig vallen. Allochtone dames die wel in de fitness club binnen waren. Racisme?
Veel gelul om niets.
Ik stel vast dat het weerloze autochtone slachtoffertje van allochtoon geweld niet dezelfde media-aandacht krijgt. Geen camera's, geen interviews, niets.
Twee maten, twee gewichten.
Oud 14 maart 2006, 16:34   #72
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat jij een islamcursus gaat volgen in het buitenland. En daar dan ook blijft. Dat zal geen probleem zijn : onderwerping aan uitheemse ideologieën lijkt je goed af te gaan. Nog een beetje, en je hoeft zelf niet meer denken. Allah doet het in je plaats.
Ik stel voor dat jij een cursus "hoe draag ik op de meest simplistische wijze het racistische en onverdraagzame gedachtengoed uit" gaat volgen in de concentratiekampen annex hoofdkwartieren van het VB. En daar dan ook blijft. Dat zal geen probleem zijn : onderwerping aan de VB-ideologie lijkt je goed af te gaan. Nog een beetje, en je hoeft zelf niet meer denken. Uberführer Filip De Winter doet het in je plaats.

Dit maar om aan te tonen dat het helemaal niet moeilijk is om net zo simplistisch als Knorretje een belachelijke en angstzaaiende ideologie te verspreiden...
Oud 14 maart 2006, 16:35   #73
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ik stel voor dat jij een cursus "hoe draag ik op de meest simplistische wijze het racistische en onverdraagzame gedachtengoed uit" gaat volgen in de concentratiekampen annex hoofdkwartieren van het VB. En daar dan ook blijft. Dat zal geen probleem zijn : onderwerping aan de VB-ideologie lijkt je goed af te gaan. Nog een beetje, en je hoeft zelf niet meer denken. Uberführer Filip De Winter doet het in je plaats.

Dit maar om aan te tonen dat het helemaal niet moeilijk is om net zo simplistisch als Knorretje een belachelijke en angstzaaiende ideologie te verspreiden...
Moet jij geen moslim gaan pijpen Knonnor?
Oud 14 maart 2006, 16:40   #74
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Moet jij geen moslim gaan pijpen Knonnor?
ik stel voor dat jij Alexandra Colen gaat beffen, vervolgens Filip De Winter gaat bevredigen en dan nog Gerolf Annemans met een gigantische dildo anaal pakt. En dat je dit filmpje hier vervolgens post. Dan kunnen we nog eens lachen. En zullen we misschien ineens begrijpen waar al die opgekropte frustraties van de VB coryfeetjes vandaan komen (een klein pietje, misschien?)

Trouwens, "pijpen", mag dat wel van het VB? Ik dacht dat jullie enkel seks mochten hebben om kindjes te krijgen, en dat de daad niet langer dan vijf minuten mocht duren, liefst in een donkere kamer, waarbij de vrouwelijke genitaliën enkel bereikbaar zijn via een gat in een laken dat over de vrouw wordt gedrapeerd.....

Laatst gewijzigd door Khonnor : 14 maart 2006 om 16:43.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2006, 16:45   #75
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
ik stel voor dat jij Alexandra Colen gaat beffen, vervolgens Filip De Winter gaat bevredigen en dan nog Gerolf Annemans met een gigantische dildo anaal pakt. En dat je dit filmpje hier vervolgens post. Dan kunnen we nog eens lachen. En zullen we misschien ineens begrijpen waar al die opgekropte frustraties van de VB coryfeetjes vandaan komen (een klein pietje, misschien?)

Trouwens, "pijpen", mag dat wel van het VB? Ik dacht dat jullie enkel seks mochten hebben om kindjes te krijgen, en dat de daad niet langer dan vijf minuten mocht duren, liefst in een donkere kamer, waarbij de vrouwelijke genitaliën enkel bereikbaar zijn via een gat in een laken dat over de vrouw wordt geprapeerd.....
Je weet er meer van dan ik. Ben je een voormalig VB-lid? Buiten gevlogen voor ongewenste sexuele intimiteiten of zo ?

De simpele logica van de multikullie : those who are not with us, are against us. En die hebben bijgevolg d'office een VB-kaart en een vergassingskamp in hun tuin. Jongens, jongens, zelfs sommige mufti's doen het beter dan dat.
Oud 14 maart 2006, 16:58   #76
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De simpele logica van de multikullie : those who are not with us, are against us. En die hebben bijgevolg d'office een VB-kaart en een vergassingskamp in hun tuin. Jongens, jongens, zelfs sommige mufti's doen het beter dan dat.
Ik bescheur het!!! Dit kan niet!!! Dergelijke uitspraken van een aanhanger van de partij die niets anders kan dan schreeuwen en bleiten dat ze nooit mogen meespelen, dat ze altijd aan de kant blijven staan, en dat het echt een strijd is van één (David, VB, whatever...) tegen alle (de PC'ers, de linksen, de traditionelen, het establishment, de Goliath, whatever....)

Onnozele kip!
Oud 15 maart 2006, 03:17   #77
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik bescheur het!!! Dit kan niet!!! Dergelijke uitspraken van een aanhanger van de partij die niets anders kan dan schreeuwen en bleiten dat ze nooit mogen meespelen, dat ze altijd aan de kant blijven staan, en dat het echt een strijd is van één (David, VB, whatever...) tegen alle (de PC'ers, de linksen, de traditionelen, het establishment, de Goliath, whatever....)

Onnozele kip!
Ik zag gisteren een gast die stond te pissen tegen auto's. Ik sprak hem aan en hij was echt wel vriendelijk maar ging intussen door met het pissen tegen een handgreep van een autodeur van een eigenlijk klein en goedkoop autootje. Hij was SP.a stemmer en deed zijn gevoeg tegen die auto's omdat het niet leuk was dat mensen niet allemaal met het openbaar vervoer gaan. Hij had zelf een auto (en hoewel hij redelijk dronken was) ging hij daarmee naar huis gaan. Ik vond het eigenlijk leuk en ben even met hem mee gegaan... fuck jong... de SP.a'er reed met een een dikke mercedes. Hij vond dat we moeten verdraagzaam zijn en dat die klote vlamingen en dergelijke. hij scheurde weg in zijn mercedes coupé. Man... ik stond verstomd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 11:50   #78
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U antwoordt niet op de vraag: als het geen banale ruzie is, wat dan wel?
Het vermelden van het steeds maar weer voorkomende feit dat deze soort "nieuwe Belgen" of wat ervoor moet doorgaan, toch o zo bedreven zijn om in groep iemand af te tuigen telkens ze op hun lange teentjes worden getrapt of menen hun superioriteit te moeten tonen;Sommigen aankijken is al genoeg. Net zoals er ook zovelen van dat soort met een mes op zak rondlopen, alsof dat dat de normaalste zaak van de wereld is...
Wat heeft het vinden van een klak (die men wenst terug te geven) te maken met een "banale ruzie"??? Die jongen had toch geen enkele slechte bedoeling? Voor dat soort gastjes is alles een reden om iemand in elkaar te trappen, daarmee bewijzen ze telkens weer wie en wat ze zijn.
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 12:06   #79
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waaruit blijkt dat ik daar "achter sta"?
Het feit dat u dat soort onnozelaars altijd staat te verdedigen. Er is gewoon geen verdedigen of goedpraten aan, daardoor moeten we er enkel nog meer van kotsen... Als u zich per se wil inzetten voor het verdedigen en promoten van achterlijkheid, geweld, profitariaat, overlast enz door een "bepaald deel" van de hier rondlopende bevolking... proficiat en veel plezier ermee.
Wij zijn ze liever kwijt dan rijk, en met reden...
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 13:28   #80
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het vermelden van het steeds maar weer voorkomende feit dat deze soort "nieuwe Belgen" of wat ervoor moet doorgaan, toch o zo bedreven zijn om in groep iemand af te tuigen telkens ze op hun lange teentjes worden getrapt of menen hun superioriteit te moeten tonen;Sommigen aankijken is al genoeg. Net zoals er ook zovelen van dat soort met een mes op zak rondlopen, alsof dat dat de normaalste zaak van de wereld is...
Uit welke elementen uit het krantenbericht leidt u dat allemaal af? U hebt het waarschijnlijk niet eens gelezen, anders zou u niet over "nieuwe Belgen" spreken. En dan nog, wat heeft dat alles te maken met "vreemdelingenbeleid en integratie"?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat heeft het vinden van een klak (die men wenst terug te geven) te maken met een "banale ruzie"??? Die jongen had toch geen enkele slechte bedoeling? Voor dat soort gastjes is alles een reden om iemand in elkaar te trappen, daarmee bewijzen ze telkens weer wie en wat ze zijn.
Kan allemaal best zijn, en te betreuren. Maar wat heeft dat alles te maken met "vreemdelingenbeleid en integratie"? Asof het 'eigen volk' zich niet bezondigt aan zinloos geweld.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be