![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het petje was gevonden en de eerlijke vinder had het enkel op zijn hoofd gezet in afwachting dat de eigenaar het zou zien!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2006 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar drosophila? Je houdt er al de zelfde simpele logica als Lincoln op na : nuchtere feiten = schelden. Pffffffffffffff vermoeiend die multicullies, al even vermoeiend als een assertiviteitscursus diets te maken aan een autist. Wat ik heb aangetoond stond duidelijk beschreven in de 1ste commentaren die ik gepost heb. Lees bladzijde 1 nog eens. En misschien valt het eurootje nog eens ... ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar hebt u dat dan wel aangetoond? Laatst gewijzigd door drosophila : 14 maart 2006 om 16:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik verspil mijn tijd niet langer aan u (toch niet voor u een inburgeringcursus volgt). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Mijn stelling :
"Dit non-event zou een super event geweest zijn indien het slachtoffer een allochtoon of een jood was geweest. Dat weet u heel goed. Onze regimezender is er als de kippen bij om een zielig allochtoontje te filmen als die de fitnesszaal niet in mag, of een jood te filmen die door allochtoontjes van zijn fiets geduwd werd." U heeft precies aangetoond wat ik wou zeggen : de 2 maten en gewichten, de selectiviteit waarmee multicullovers omspringen ; van een mug een olifant maken als er een allochtoon slachtoffertje te betreuren valt. Wordt een autochtoon slachtoffer van allochtoon geweld, dan wordt er doodgerelativeerd, verdraaid, gekronkeld en vergoeilijkt dat het een lieve lust is. Maw ik heb de hyprocrisie van de multicullies aan de kaak gesteld. Uw hypocrisie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
D�*�*�*�*g. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat jij een islamcursus gaat volgen in het buitenland. En daar dan ook blijft. Dat zal geen probleem zijn : onderwerping aan uitheemse ideologieën lijkt je goed af te gaan. Nog een beetje, en je hoeft zelf niet meer denken. Allah doet het in je plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat bleek? Dat kereltje mocht niet binnen omdat ie een groepjes allochtone dames zou lastig vallen. Allochtone dames die wel in de fitness club binnen waren. Racisme? Veel gelul om niets. Ik stel vast dat het weerloze autochtone slachtoffertje van allochtoon geweld niet dezelfde media-aandacht krijgt. Geen camera's, geen interviews, niets. Twee maten, twee gewichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit maar om aan te tonen dat het helemaal niet moeilijk is om net zo simplistisch als Knorretje een belachelijke en angstzaaiende ideologie te verspreiden...
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik stel voor dat jij Alexandra Colen gaat beffen, vervolgens Filip De Winter gaat bevredigen en dan nog Gerolf Annemans met een gigantische dildo anaal pakt. En dat je dit filmpje hier vervolgens post. Dan kunnen we nog eens lachen. En zullen we misschien ineens begrijpen waar al die opgekropte frustraties van de VB coryfeetjes vandaan komen (een klein pietje, misschien?)
Trouwens, "pijpen", mag dat wel van het VB? Ik dacht dat jullie enkel seks mochten hebben om kindjes te krijgen, en dat de daad niet langer dan vijf minuten mocht duren, liefst in een donkere kamer, waarbij de vrouwelijke genitaliën enkel bereikbaar zijn via een gat in een laken dat over de vrouw wordt gedrapeerd..... ![]()
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 14 maart 2006 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De simpele logica van de multikullie : those who are not with us, are against us. En die hebben bijgevolg d'office een VB-kaart en een vergassingskamp in hun tuin. Jongens, jongens, zelfs sommige mufti's doen het beter dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Onnozele kip!
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft het vinden van een klak (die men wenst terug te geven) te maken met een "banale ruzie"??? Die jongen had toch geen enkele slechte bedoeling? Voor dat soort gastjes is alles een reden om iemand in elkaar te trappen, daarmee bewijzen ze telkens weer wie en wat ze zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat u dat soort onnozelaars altijd staat te verdedigen. Er is gewoon geen verdedigen of goedpraten aan, daardoor moeten we er enkel nog meer van kotsen... Als u zich per se wil inzetten voor het verdedigen en promoten van achterlijkheid, geweld, profitariaat, overlast enz door een "bepaald deel" van de hier rondlopende bevolking... proficiat en veel plezier ermee.
Wij zijn ze liever kwijt dan rijk, en met reden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |