![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet België Erdal uitleveren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
38 | 58,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
27 | 41,54% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Wij kunnen niet de rechtsprocédés van andere landen overnemen.
Binnenkort zit heel (pseudo-)crimineel Nigeria of Papoua-Nieuw-Guinea hier... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Toch een vrij evenwichtige peilingsuitslag (voor wat het waard is, natuurlijk).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is ze ineens al een moordenaar?!? Volgens het Turks gerecht (handpop van het Turks leger en de Turkse maffia) had ze nochtans alleen de deur opengehouden voor de twee die Sabanci vermoord hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onschuldig? U praat hier over Sabanci, een maffiosi die verschillende mensen laten vermoorden heeft, maar er nooit voor veroordeeld is omdat hij goede banden had met het Turkse leger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog geen reden om hém te vermoorden.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk jij dat Turkije het zich op die manier kan veroorloven Erdal in de gevangenis een "ongelukje" te laten hebben? Integendeel, ze gaan haar in zo'n cel steken met pluchen wanden en vloerbekleding, zodat haar niets kan gebeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Daar ben ik niet zo zeker van; Maar in de afweging komt mijn oordeel neer op het uitleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Turkse logica is en blijft: "waarom zou je diplomatie nodig hebbenals je over zo'n sterk leger beschikt?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie kan misschien wel misdadigers laten lopen, maar Turkije moet nog even de schijn ophouden, die begonnen is toen ze de doodstraf afschaften. Trouwens, ze moet er wat netjes uitzien op haar proces, of ze krijgen wel haatmails van DHKPC-leden uit Brüksel.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik hierboven zei: ze gaan inderdaad minstens wachten tot het EU-lidmaatschap binnen is, want dat is een soort van carte-blanche waarmee alle zonden vergeven zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Burgerrechten en mensenrechten vooral niet verwarren trouwens, beide zijn 2 totaal verschillende begrippen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
uiteraard ging mijn vraag over de al dan niet bewezenheid van de betrokkenheid van Erdal, het feit of de moord al dan niet is gepleegd staat nu echt wel niet ter discussie. Wil je op dit kinderachtig niveau verder doen of gaan we serieus verder praten ? Nogmaal, waar komt plotseling dat vertrouwen van de extreem rechtsen in de gehate moslimstaat Turkije ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in het geval van Turkije kunnen ze niet stellen dat de universele rechten van de mens worden geschonden in België, niet ? Wat Turkije betreft weten we hier in het Westen wel beter, of is het plotseling nu zoveel beter geworden in Turkije ? Toch voldoende vertrouwen in hun regering ? Wat belemmert je nog om die in de EU op te nemen ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie enkele posts hierboven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Extreem rechtsen vinden anders wel dat er reden is om Erdal naar thuisland
te sturen waar ze een zekere dood zal sterven.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de Turken zijn zo blij met de states dat ze de VS troepen tijdens de Irak oorlog wel schonekes hebben geweigerd. Hoezo de VS Turkije aan hun kant ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Öcalan leeft nog, en die zorgt voor heel wat meer emoties binnen Turkije. Ik ben dus hoegenaamd niet geneigd jouw wilde kreten te geloven. En extreem rechts heeft hier niks mee te maken onnozelaar. België heeft het recht niet om misdadigers die in andere landen iets uitgehaald hebben, aan de justitie van dat land te onttrekken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |