![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien even zoeken wie de oorzaak zijn van dit probleem? Welke partijen hebben een machtspositie over zichzelf uitgeroepen, waardoor U in een onmogelijke situatie terechtgekomen zijt. WIE zijn degenen die hier de politiek polariseren in een pro-VB of contra-VB politiek machtsvertoon? WIE zijn degenen die blijven vasthouden aan hun tri-partite coalitie zodat ze de macht niet verliezen? WIE zorgt ervoor dat men zelfs de programma's van de verschillende partijen niet meer hoeft te bekijken omdat men op voorhand weet dat ze zich zullen hoereren om toch maar niét het cordon te doorbreken? WIE zijn degenen die heel bewust meer dan een kwart van de bevolking uitsluiten, onder het mom van "respect voor andersdenkenden". En dan is het antwoord snel gevonden. Net als jij vertik ik het nu eenmaal om blanco of ongeldig te stemmen. Dat ze het dan zelf maar ondervinden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 maart 2006 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() De overwinnaar schrijft de geschiedenis, en dat geldt in veel gevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Van herhaling gesproken: leg mij eens uit waarom jij dergelijke leugens blijft herhalen, ook al werden die al lang weerlegd? Ga je daardoor witter worden als je mij kan trachten zwart te maken? 8)
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt helemaal niks weerlegd, je w�*s lid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 22 maart 2006 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu wachten tot Piano - consequent als altijd - de voorstanders van het "allochtonen krijgen 3 weken voorsprong bij sollicitaties"-banenplan aan te geven bij het CGKR. Toch, Piano?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() Het is eenvoudig om je te overtuigen van je gelijk door enkel te reageren op agressieve idiote posts van een aantal 'simpel van geesten' en de inhoud hebbende posts links (of was het rechts?) te laten liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijde nog nie opgepakt met uw criminele organisatie?? http://www.hln.be/hln/cch/det/art_18...bron=homeArt18 of is da enkel grote praat da gij verkoopt, illegalen-verstopper.... Daarbij, zo'n meldpunt is enkel voor vreemdelingen, niet voor de eigen bevolking...so WHO THE FUCK CARES? Dien directeur en hun medewerkers zullen sowieso de eersten zijn die gepakt gaan worden van zodra de verkiezingsuitslag wordt gerespecteerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want dat meldpunt waar jij het over hebt in jouw eerste post, is een klikdienst, m.a.w dat is exact hetzelfde als wat het Blok zich vroeger voorstelde te doen om illegalen te melden. Je kan er zelfs niet vanaf komen met het smoesje dat racisme illegaal is. Ook de klikdienst van het Blok diende om illegale praktijken te bestrijden (het is nl. verboden om op illegale wijze dit land binnen te treden). De overheid gebruikt dus zelf de "tools" waarvan gezegd werd dat ze eigen waren aan totalitaire, fascistische organisaties zoals het Vlaams Blok. In een paar jaar tijd zijn we geëvolueerd van verontwaardiging over een voorstel van het Blok om een kliklijn op te richten tot het openen van een klikdienst door dezelfde mensen die zich een paar jaar geleden zo verontwaardigd toonden en daar hoor jij ook bij, Piano, want ik herrinner mij goed hoe jij die kliklijn van het Blok aanhaalde als een bewijs van het totalitair karakter van die partij. Jij doet mij aan Napoleon denken uit Animal Farm ... Laatst gewijzigd door Kaal : 22 maart 2006 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() de Amerikanen hadden ook concentratiekampen in die tijd:voor Japanners, vanaf het begin van de oorlog.Alle Japanners die in de States woonden, zijn daar opgeborgen geworden.Vandaag zijn ze er terug aan 't bouwen , voor Moslims ( de vriendjes van Piano).Over Guantanamo spreek ik niet, dat is gewoon een soort politieburo, waar ge in (langdurig) voorarrest zit, en ( langdurig & streng) ondervraagd word.de Japanners hadden zélf ook concentratiekampen, waar het leven niet al te aangenaam was naar het schijnt , de Russen hadden eveneens kampen, dat heeft wel 50 jaar geduurd dat daar mensen mishandelt werden, en niets bewijst ons dat de Goulag's vandaag verdwenen zijn.We kunnen nog wel een tijdje doorgaan zeker, de kampen van de Khmer's, kampen in China, in Noord-Korea, de Arabieren hebben ook van die toffe gevangenissen, de Turken eveneens...Piano's verontwaardiging is altijd en enkel in dezelfde richting gekeerd, en daar moet wel een reden voor zijn.Een persoonlijk reden...Het Geheim van The Piano....klinkt goed..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen nood, ik geloof u op uw woord, maar dat belet mij niet dat een extreem kinderachtige mentaliteit te vinden. Ik ben nog altijd van t princiepe om mijn probleemen zonder flikken of gerecht of schoolmeesters allerhande zelf zo veel mogelijk op te lossen. |
|
![]() |
![]() |