![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar, daar staat de univ los van. Nu ook zijn er programma's voor kotstudenten &c, en ouders ontvangen nog steeds kindergeld...
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2)Iedereen heeft recht op een billijke vergoeding, zo ook het omgekeerde. Als elke extra prestatie dient vergoed te worden, dan moet elke extra uitgave dan ook verantwoord worden en bijgevolg moeten de eisen aan scholen dus strenger worden beoordeelt. Wie zaait die oogst!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 maart 2006 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien mijn werkgever me echter vraagt om een cursus te volgen ligt dat anders vind ik. Dan is het wel ten dienste van de gemeenschap (op zijn minst van de werkgever maar ook van de werknemer) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen maar voor hoger onderwijs, je mag dat doen, maar je moet er rekening mee houden dat iemand dat voor u betaald. Dus doe er wat mee of betaal het terug. Trouwens die avond cursussen zijn allemaal betalend volgens mij, en dus commercieel aangeboden. Ze geven ze u dus niet voor niks! Bijgevolg is ze betaald.
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Elke boer zal u vertellen dat dit nonsens is.
Enkel hij die zaait kan hopen op een oogst.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat de kost van een studie geld kost in die zin dat men op het moment dat men studeert, eigenlijk niet productief is. Een student aan de universiteit dus zou, indien hij niet zou studeren, eigenlijk kunnen werken en dus ook geld in het (eigen en dat van de werkgever) laatje kunnen brengen. Als het dus op die manier wordt geïnterpreteerd ben ik wel akkoord dat studeren geld kost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Als het onderwijs gratis moet zijn, dan moet je ook niet eisen dat je moet terugbetalen na afloop.
|
![]() |
![]() |