![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je zit er naast karma
onder invloed van cannabis kan je wel degelijk nog sporten (werd zelfs als doping gebruikt. ) ik fietste vroeger eens van hier in iets meer dan tien dagen naar denemarken en onderweg af en toe stoppen om een jointje te paffen. twee jaar geleden zwom ik ook nog eens meer dan 2 km na het roken van een joint. cannabis kan als doping gebruikt worden omdat het je veel vlotter je zg tweede adem doet vinden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben al moe in jullie plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() @King
Slik maar zoveel mogelijk performance enhancing drugs, je zal het nodig hebben. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 april 2006 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() what the fuck is performance enhancing drugs ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() amfetamines, neusdruppels (met adrenalineanalogen), caffeine, redbull,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig worden ze al high van hun eigen zweet zo te zien!
Waarschijnlijk omdat dit zeldzaam aan het worden is. Laatst gewijzigd door Mambo : 4 april 2006 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() sommige personen zullen ondanks de verassingsaanval in staat zijn om te reageren op een gepaste manier en 1 of meerdere daders zelf kunnen aanpakken maar over het algemeen worden meestal weerloze slachtoffers gekozen voor deze laffe daad.
Mensen waarvan ze bijna zeker zijn dat ze niet kunnen reageren. En het feit dat de daders het element van de verassing meehelpen geeft hen nog een machtigere positie. Voor diegene die dit al eens hebben meegemaakt en één van hun daders heeft kunnen pakken is dit leuk om te weten maar ik denk dat in de meeste gevallen het slachtoffer gewoon weerloos is. Zulke barbaarse fenomenen zijn gelukkig maar tijdelijk, eens de nieuwigheid er van af is neemt het vanzelf terug af. Niettemin moet er hard tegen op getreden word maar hier wringt nu eenmaal het schoentje. onze samenleving en vooral onze justitie is te laks en te tolerant en misdaad en barbaars gedrag worden haast beloond door de samenleving. maar de problemen beginnen feitelijk al veel vroeger en het is duidelijk dat de huidige ouders de controle volledig verloren hebben op hun kroost. dicipline en respect is er niet meer te vinden bij de jeugd. Als vroeger een volwassenen je op je plichten wijsde deed je dit direct en durfde je niet tegenspreken maar vandaag krijg je een welgemeende fuck you te horen van kinderen van het 1ste studiejaar. en dan zijn we verwonderd dat deze fenomenen voorkomen bij jongeren van 14 jaar? Veel ouders nemen ook niet meer de tijd om hun opvoeding in goede banen te leiden want iedereen is bezig met zijn eigen hobby's en dergelijke. kinderen hebben is leuk en als we er zin in hebben willen we er mee bezig zijn maar als de ouders met hun andere hobby's bezig zijn dan worden de kinderen aan hun lot overgelaten en dat ze dan tot s'avonds laat op straat rondhangen is niet erg zolang ze maar niet teveel komen zagen of storen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik zou bijna hopen dat ik geconfronteerd word met zoiets.
Ik vrees dat ik zo'n hoopje ellendelingen direct elke toekomende ambitie om dergelijke zieligheid uit te proberen op weerloze mensen direct zou ontnemen. Ik meen het, ik heb aardig wat ervaring in de dojo, heb het nog maar 1 maal moeten hanteren, maar verdorie ik zou armen en pinken breken bij de vleet, ligamenten scheuren dat het mij lief is. Iets waar ik een serieuze kotshekel aan heb is wel lafheid. Spijtig werkt mijn gestalte tegen mij in het kader van die onzin. Laatst gewijzigd door /\|cazar : 4 april 2006 om 22:59. |
![]() |
![]() |