![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() als jij gelukkig bent achter je fornuizen met je migrante- echtgenoot, dan zijn dat uw zaken , Rund, maar sommige vrouwtjes zouden wel eens wat nieuwe ervaringen willen opdoen in hun opvangland, inplaats van naar hun huistyran zijn pijpen te dansen.En daar moogt gij niet tussenkomen.Kijk bvb.naar die meisjes in Frankrijk: "Ni putes, ni soumises".Die hebben zin om te emanciperen...En zo zijn er in België , en elders, ook.Zelfs in Iran, in Saudi-arabië wagen dagelijks vrouwen hun LEVEN, om wat meer vrijheid te krijgen....gaat ge daar kritiek op uitoefenen?Dan zijt ge een Sexist dus?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat je PS betreft: toont nog maar eens aan dat Brussel een Vlaamse stad is die het op zichzelf niet kan rooien. Gesteld voor de essentiële keuze, zal Bruxelles snel genoeg inzien waar het z'n heil op termijn moet zoeken. En dat zal niet in de PS-staat zijn.
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En stop nu toch eens met je overeloos belachelijk fatalisme. Straks is het land en zijn inhoud van hen? Van wie? De mythische islamitische veroveraar die in de hoofden van de meeste VB-kiezers rondspookt?
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat jij eens in Nederland of Duitsland gaat kijken waar de sociale zekerheid en opvangmechanismen tegen sneltempo worden afgebouwd, dat je vervolgens met je karig loontje een ernstige ziekte krijgt en dan moet opdraaien voor een heel pak van de kosten.... Waarmee ik maar wil zeggen dat de problemen waar wij in Belgie mee geconfronteerd worden in vergelijking met de buurlanden misschien nog zo erg niet zijn.
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die een gerechtelijke boete niet betalen, worden in Wallonië en Brussel zelden tot nooit aangemaand om alsnog te betalen. Vorig jaar werd in de Waalse gerechtelijke arrondissementen in slechts 6,6 procent van de gevallen een deurwaarder gestuurd. In Vlaanderen gebeurde dat voor 19,9 procent van het aantal geldboetes. Dat zegt CD&V-kamerlid Carl Devlies op basis van nieuwe cijfers van minister van Financiën Didier Reynders. Nooit "De minister heeft me geantwoord dat er in Wallonië minder gedwongen invorderingen zijn, omdat er veel meer mensen met financiële problemen zijn waar niet veel in te vorderen [SIZE=2]Elke Belg is gelijk voor de wet, dus mag er geen onderscheid worden gemaakt. Juist ja ..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Vlaming hoort véél liever dat het vijf-voor-twaalf is en het feest -alvast voor een tijdje- uit, dan de zoveelste volksverlakkerij te moeten slikken. De problemen waarmee wij in dit land geconfronteerd worden zijn vooral uitgestelde problemen; ik kan enkel hopen dat het onze kinderen zullen zijn en niet wijzelf die ze zullen mogen smaken. Tegen die tijd zitten de mijne immers allang in dat toch zo asociale Nederland, Duitsland of Groot-Brittannië.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is iets anders dan foute zinsconstructies en onnozele dt-fouten. En Vlaamsch is de oude schrijfwijze van Vlaams en is eerder een bewuste verwijzing naar het conservatisme van de gemiddelde VB'er dan een onbewuste schrijfout. En het is Khonnor, niet knonnor. En je kan misschien ook ineens de fout zoeken in je eigen prachtige zin: "misschien zelf eens nederlands leren ipv naar van anderen te verwijzen"
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij niet begrijpt is dat België's rijkdom alles heeft met gunstige factoren als geografische ligging (tussen Nederland, VK, Frankrijk & Duitsland) en de aanwezigheid van internationale instellingen (EU, NAVO). Daardoor hebben vele multinationals hun Europese hoofdkwartieren in Brussel en omstreken en aangezien België zo klein is behelst "Brussel en omstreken gans België. Wat je ook weigert te zien is dat deze factoren afkalven: het economisch zwaartepunt van Europa beweegt zich oostwaarts, in de richting van Centraal-Europa (hier kunnen we niets aan doen), er wordt niet geïnvesteerd in infrastructuur in Brussel o.w.v. communatair gezever (hier kunnen we wel iets aan doen). We zouden beter daaraan denken i.p.v. hysterisch te blijven huilen over de hardwerkende Vlaming die alles weer mag betalen. Binnenkort zal die "hardwerkende Vlaming" niets meer kunnen betalen. Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 april 2006 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() [quote=Kallikles;1649491]Brussel een Vlaamse stad? Gaat het nog goed daarboven? Slechts 10% van de Brusselaars is Nederlandstalig. En zeker niet alle Nederlandstaligen in Brussel zullen zich Vlaming noemen.
Wat jij niet begrijpt is dat België's rijkdom alles heeft met gunstige factoren als geografische ligging (tussen Nederland, VK, Frankrijk & Duitsland) en de aanwezigheid van internationale instellingen (EU, NAVO). Daardoor hebben vele multinationals hun Europese hoofdkwartieren in Brussel en omstreken en aangezien België zo klein is behelst "Brussel en omstreken gans België. Wat je ook weigert te zien is dat deze factoren afkalven: het economisch zwaartepunt van Europa beweegt zich oostwaarts, in de richting van Centraal-Europa (hier kunnen we niets aan doen), er wordt niet geïnvesteerd in infrastructuur in Brussel o.w.v. communatair gezever (hier kunnen we wel iets aan doen). We zouden beter daaraan denken i.p.v. hysterisch te blijven huilen over de hardwerkende Vlaming die alles weer mag betalen. Binnenkort zal die "hardwerkende Vlaming" niets meer kunnen betalen.[/quote]awel, dat is niet erg!Dan gaan we niet meer werken, en zullen we alles gaan roven bij onze rijkgeworden Europese broeders in Centraal-Europa.In Polen en Tjechië gaan ze dan schrik hebben van de "Beruchte Vlaamse Maffia" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Burgemeester
|
![]() Gisteren zei een imam op de Nederlandse televisie het volgende:
"DE ISLAM STELT GRENZEN AAN DE VROUWENEMANCIPATIE" Als moslimmeisjes hier wordt gevraagd of ze met een 'Belg' willen trouwen, luidt het antwoord steevast: ""Nee, nee..." of erger nog "dan word ik gedood..". Laten we de redeneringen eens omkeren en goed nadenken...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze vechten hier voor het "recht" om hun hoofddoeken te mogen dragen, maar als men hen vraagt waarom ze hem dragen, noemen ze het hun "PLICHT". Volgen wie nog volgen kan. Uit mijn postings is het duidelijk dat ik door objectieve waarnemingen niet hoog oploop met een bepaalde religie, maar ik beschouw dit als mijn recht. Ik val niemand aan omwille van een hoofddoek. Over moslimvrouwen op de arbeidsmarkt vond ik de marketing stunt van Remmery destijds en goede giller. Wie de brieven ook mag geschreven hebben, zit in mijn ogen compleet naast de kwestie. In mijn ogen zijn het niet de moslima's die (al dan niet met hoofddoek), eigenlijk tegen de regels van hun eigen godsdienst in, voor een "ongelovige" baas gaan werken, die men moet viseren. In mijn ogen kan men zich beter concentreren op de zovele fundi (of frusti) mannen die hun vrouwen opsluiten en verbieden om buitenshuis te komen. Ik weet gevallen van vrouwen die zelfs niet eens buiten mogen komen. Deze mensen zijn, samen met hun terroristische geloofsgenoten, volgens de definitie de echte racisten en daar zit het gevaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En elke keer dat ze geholpen worden gaan ze racist roepen...
laat ze maar lekker stikken
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |