![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die mensen die denken het beter weten denken daar natuurlijk niet aan.
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé,de meeste onder ons weten het echte pijn punt wel hoor!
Die hypocriete maatschappij hé ![]()
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of dat klopt bij king kan ik niet weten, maar het gebeurt vaak genoeg eh.
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() uit welke zak vooroordelen heb jij dat nu weer opgevist ? Wij wonen meer dan 100 km uit elkaar.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() soit de enige oplossing van dit probleem is de invoering van een onvoorwaardelijk basisinkomen dat iedereen een minimum aan autonomie garandeert
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom je dat persé naar uw eigen vertaalt wilt zien begrijp ik niet. Wat dit met vooroordelen te maken heeft is mij een raadsel. Een LAT relatie dus, en je woont nog in dezelfde straat, idealer kan niet, vandaag en vanavond bij mij en morgen bij u |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() omdat ik die werkloze vriend van debbie ben ( maar idd dat kon je natuurlijk niet weten )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() De prijs der liefde is een gehalveerde dop, maar hoe het met het leefloon zit, weet ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() hetzelfde
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |