![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Natuurlijk niet, maar je vergeet, beste TomB, dat de EU vooral een emotionele waarde heeft voor die arme Europeanen die, eindelijk van de illusie verlost dat zij de wereld aan hun voeten hebben, graag zouden terugkeren naar de gloriedagen van weleer. Zij zien de EU als het middel daartoe. Want nu duidelijk is dat ze het elk afzonderlijk niet aankunnen, hebben de vroegere aartsvijanden de handen in elkaar geslagen om de grote gemene (en dwaze niet vergeten) Amerikaanse broer te verslaan. Die "wij", dat zijn Europeanen, bange blanke (Christelijke hoeft er niet bij gezegd) Europeanen. Turkije is niet meer dan een buitenpost van wie men trouw en als het kan ook onderdanigheid verwacht maar nooit in hun gelederen zal opnemen. Want men kan met zoveel artikels trachten te bewijzen dat ze er wél bijhoren, in het achterhoofd van die bange blanke Europeaan zal hij Mehmet nooit als een van "ons" beschouwen.
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Als puntje bij paaltje komt dan blijft Amerika een bondgenoot, maar wel eentje met een grote bek. Tot grote spijt en frustratie van bepaalde extremisten.
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Natuurlijk, liever samenwerken met "dat flauwe afkooksel van Europa" dan met een bende muzelmannen, een groep (zeg maar gerust massa) spleetogen of, laat het uit, die zwarte sukkeltjes (tenzij we ze mogen voederen natuurlijk)
![]() |
#64 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over het topic Turkije en de grenzen van Europa zijn al talloze discussies gevoerd hier. Het lijkt me dan ook wenselijk om onder deze topics te discussiëren over dit onderwerp. Wat is anders nog het nut van een topic te plaatsen als die 'ge-hi-jackt' wordt? Dit vind ik een al even ergerlijk misbruik van het forum als ridiculiseren en schelden en persoonlijke aanvallen. Je kan eventjes kort uitweiden over iets, maar in feite ging dit topic over Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Excuses, ik ben nog niet lang actief op dit forum en weet zodus niet welke discussies er zoal gevoerd zijn.
Citaat:
![]() |