![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: het is ook niet de bedoeling van de Harvey Milk School om een getto te vormen voor holebi's. Het doel van de school is om een stimulerende omgeving te creëren voor jonge holebi's die in "gewone" scholen dermate getergd werden, dat ze het hele schoolsysteem de rug hebben toegekeerd. En inderdaad: eens zullen ze zich terug in de "heteromaatschappij" moeten begeven. Maar tegen die tijd zijn ze weer enkele jaartjes ouder, hebben ze een opleidig achter de rug èn hebben ze een diploma op zak. Ze zijn dan m.a.w. toch al wat beter "gewapend" om in die heteromaatschappij hun mannetje te staan.
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe je het ook draait of keert: dit is discriminatie op basis van seksuele voorkeur. Als deze vorm van ghettovorming zich doorzet, ook op andere gebieden, krijgen we een mooie samenleving. Alle Marokkanen in 1 school, alle Turken, alle homo's, alle flaminganten, alle belgicisten, alle dikke kinderen, alle dunne kinderen... Belachelijk? Het is wel hetzelfde principe.
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik snap die logica niet, en ik vind het vreemd dat een holebi als jij blij is met de discriminatie van je soort. Vergeet niet dat positieve discriminatie ook discriminatie is, en discriminatie een ongelijkheid inhoudt.
![]() |
![]() |
#64 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe erg het ook is, in de 'heteromaatschappij' zullen ze daar hoedanook mee geconfronteerd worden, terwijl ze daar nooit ervaring mee gehad hebben... ze zijn dan gewend in een veilige omgeving zonder hetero's te leven, en worden ineens gecatapulteerd in een bevooroordeelde maatschappij... of moeten ze dan ook een aparte maatschappij voor holebi's oprichten? Reservaten? ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laten we daar maar over zwijgen, ik hou niet zo van mensen die zitten op te scheppen over hun IQ... Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |||