![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel ze noemen jullie niet voor niks mestkevers,jullie delen samen de mesthoop en hebben het zelf niet door... dus stigmatiseert elkaar maar lekker verder...
|
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Je lijdt echt aan een trauma darwin, verzorging is de beste remedie.
#67 |
|
![]() Welke (af)rekening ??
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 15 april 2006 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Pim ?? Is hij dan ook door een moslim vermoord ??
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Enfin, ik dacht dat hier ging om de laffe en tragische moord op een onschuldige jongen. Maar anderen zien er blijkbaar eerder een therapeutische sessie in, waarbij ze hun fobieën en psychische problemen wat kunnen luchten.
Zelf verkies ik te denken aan het slachtoffer. Gelukkig leek mij dat ook de ingesteldheid van de meeste mensen die ik daarnet op de plaats van de misdaad gezien heb. |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Wel duidelijk dat de Linkse en de moslims niet meer weten waar te kruipen. Ze gaan schelden, ze gaan schrijffouten uitzoeken en al van dat blaaa blaaa blaaa Muizenpis, is alles wat er nog uitkomt en ze zouden de leer van de mestkever eens moeten uitpluizen. Hé, Mestkevers ruimen mest op. Mest is voor mij een linkse en een moslim. Trouwens mestkevers zijn heilig in Egypte. ![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Darwin,
Deze draad vervalt in het elkaar uitschelden en dan verdwijn ik gewoonlijk.. Maar criminelenrechtenorganisaties vind ik een plezierig idee alsof er een "homo criminalis" zou bestaan tegenover een "homo sapiens".. We kunnen dan de "homo criminalis" afzonderen in werkkampen of hoe we die dingen ook willen noemen en de "homo sapiens" zou dan zorgeloos in een criminaliteitsvrije wereld kunnen leven.. Helaas bestaat dat verschil in "soort" er niet en dus leven we allemaal samen en genieten allemaal van onze "mensenrechten" in een maatschappij waarin we op democratische wijze wetten hebben tot stand gebracht die ten volle moeten worden toegepast. Als die wetten niet voldoen moeten ze worden verbeterd. Terzijde : In Nederland kent men een systeem van TBS (ter beschikking stelling). Dat gaat over een bepaald type van Homo Criminalis dat men niet wil laten "loslopen" in de wereld van Homo Sapiens tot men er zeker van is dat het zich van criminele feiten zal onthouden. Men stelde daar vast dat dit systeem soms faalt omdat het individu in kwestie een in vrijheid niet meer gevolgd wordt en geen medicatie meer neemt. Dit systeem wordt dus nu ter discussie gesteld en men gaf als verbetering o.a. het systeem in Nordrheinwestfalen aan waarbij de Homo Criminalis na invriheidstelling wel gevolgd wordt en miedicatie te slikken krijgt.. Ik bedoel maar : met wat rationeel overleg kan criminaliteit bestreden worden, zonder zijn toevlucht te moeten nemen tot steeds langdurigere gevangenisstraffen. De discussie over criminaliteit moet zeer breed opengetrokken worden en zeker niet verengd tot puur etnische of ideologische kwesties. |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "Hé, Mestkevers ruimen mest op. Mest is voor mij een linkse en een moslim.
Trouwens mestkevers zijn heilig in Egypte. ![]() "mestkevers leven van mest dus "het is" in de mestkever zijn voordeel om mest te creeren ![]() |
![]() |