![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Zo ga je met het openbaar vervoer naar de Wetstraat 16:
Wegbeschrijving Hoe bereikt u de Kanselarij van de Eerste Minister? Met het openbaar vervoer De Kanselarij van de Eerste Minister bevindt zich Wetstraat 16 te 1000 Brussel. · Per trein. U neemt de trein tot het Centraal station. Daarna gaat u te voet langs de Koloniënstraat en de Wetstraat tot aan de 16. http://www.belgium.be/eportal/applic...age&docId=7968 |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Vlak naast de deur en hij vindt het niet eens de moeite om een bloemetje te gaan leggen...
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 17 april 2006 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is het inzetten van de politie geen teken van een politiestaat. Wel van een overheid die de politiemensen inzet waarvoor ze ook aangeworven zijn, en dat is niet bureelwerk te verrichten zoals nog heel veel agenten moeten doen in dit land. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Cnn breaking news nu !
voor wie het interesseert ! |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niettegenstaande ik door sommigen wordt aanzien als een multiculhoer heb ik nooit mijn afkeer onder stoelen of banken gestoken wanneer sprake is van "omgekeerd" rascisme en/of religieuse extremisten. Citaat:
Citaat:
Van Danneels weet ik het niet, zijn wegen zijn wat mij betreft "ondoorgrondelijk". Van Verhofstadt vermoed ik dat de aankomende verkiezingen een grote rol spelen.
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Liefst geen robocoptoestanden in ons klein belgenlandje. We zijn al genoeg vervreemd van elkaar. De criminelen preventief opruimen in plaats van op de loer te liggen tot ze toeslaan.
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Verhofstadt zegt, moogt ge vergeten.Dat is pas zinloos... |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
GV besteed meest aandacht aan de onverschillige omstaanders. Alsof zij schuldigen zijn. De mensen hebben schrik om messentrekkers te lijf te gaan. Verhofstadt heeft schrik om de criminelen bij naam te noemen en om dat welbekende probleem ook maar te vermelden. Enkel en alleen maar omdat het allochtonen zijn. Moest het andersom geweest zijn en een allochtoon vermoord worden zou hij fulmineren tegen extreem-rechts, tegen racisme en de onverdraagzaamheid in onze samenleving. Nu niets van dat alles. Dat durft hij niet, hij heeft schrik. Het gebruik van die dubbele standaard maakt vele mensen woest. D�*t is olie op het vuur gieten. Verhofstadt moet terughoudend reageren, maar hij mag in eerste plaats niet de omstaanders beschuldigen. (zoals de kardinaal ook deed) Laatst gewijzigd door luc broes : 17 april 2006 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet elke politicus. Ook Dewinter als hij de migrantengemeenschap door de mangel haalt.
#80 | |
|
![]() Citaat:
FDW denkt: Eigen Volk Eerst. Het gaat hier ook niet over FDW, maar over Verhofstadt Laatst gewijzigd door luc broes : 17 april 2006 om 19:56. |
|
![]() |