Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 18 april 2006, 17:14   #61
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Ja ,steven zit hier nu ook op dit forum.Al wie niet zijn gedachtengoed(P V D A) volgd zal het zwaar §te verduren krijgen tot de feiten zijn "waarheden" achterhalen,dan verdwijnt hij en gaat een ander forum teisteren.Hij heeft en bijzondere allergie voor het VL B zoals nog een paar van die luizen hier,en iedereen die niet akkoord gaat met zijn ideen wordt in de hoek van het vlaams belang, hitler, oorlog 40-45,concentratiekampen enz. geduwd.We gaan nog leut hebben!!!
Chrilord is offline  
Oud 18 april 2006, 17:15   #62
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Mijn blik(BL) is al genoeg om iemand een maand in zijn broek te laten shijten al ben ik een zwakke zieltje.....
...en dan kan Daneels weer het volk verketteren...
Bob is offline  
Oud 18 april 2006, 17:26   #63
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord Bekijk bericht
Ja ,steven zit hier nu ook op dit forum.Al wie niet zijn gedachtengoed(P V D A) volgd zal het zwaar §te verduren krijgen tot de feiten zijn "waarheden" achterhalen,dan verdwijnt hij en gaat een ander forum teisteren.Hij heeft en bijzondere allergie voor het VL B zoals nog een paar van die luizen hier,en iedereen die niet akkoord gaat met zijn ideen wordt in de hoek van het vlaams belang, hitler, oorlog 40-45,concentratiekampen enz. geduwd.We gaan nog leut hebben!!!
Euh pardon, heeft u het over mij? Zo ja, ik ben ten eerste geen radicale PVDA-aanhanger. Ik ben eerder anarcho-primitivist en een soort libertair in de actuele context. Ik zou ten tweede niet weten over welk ander forum u het heeft en ik verblijf hier nota bene al twee jaar, ik ben dus nog niet gevlucht voor kritiek en kom ook niet van een ander forum overgewaaid. Ten derde schreeuw ik niet elke tegenstander in een discussie termen als fascist of nazi toe, ik weet niet waar u dat haalt.

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 18 april 2006 om 17:27.
StevenNr1 is offline  
Oud 18 april 2006, 17:41   #64
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord Bekijk bericht
Nederlands spreken AUB!
Oud 19 april 2006, 11:37   #65
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moeten we nu niet gewoon concluderen dat sociologisch onderzoek eigenlijk steeds met een grote korrel zout genomen moet worden en het zeer moeilijk is om van daaruit een 'precies' beleid te voeren?
Idd.

Het is een gave om de dingen eenvoudig uit te drukken. Beroepsmisvorming denk ik...
genehunter is offline  
Oud 19 april 2006, 11:48   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
@topicstarter: Hoe ziet u trouwens of mensen Marokkanen dan wel Belgen van Marokkaanse of andere vreemde origine (en dat kan soms al drie generaties terug zijn), of Libiërs, Algerijnen, Turken, ... zijn? Of loopt u gewoon voor iedereen met een 'verdacht' Noord-Afrikaans uiterlijk de straat over? En wat voor beeld denkt u dat deze mensen dan wel niet van u krijgen?
hoe zou dat toch komen ??? voor die beelden zorgen ze zelf, ze gooien hun eigen ruiten in !!!

voor een autodiefstal of de inhoud er van, een MP3-spelerke, gsm, handtas, wat geld, om het even wat is goed ! Metro en bus, trein, winkels, straat... is het werkterrein.

Lees eens na wat Fahidar schreef of luister nog eens naar zijn woorden op canvas !! Hij weet waar het probleem ligt met deze "jongeren"

Binnenkort kunnen ze hem een aanpakken wegens "hoogverraad"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 19 april 2006, 11:58   #67
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schanulleke Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben hier nieuw en mijn draai nog een beetje aan het zoeken.
De reden dat ik me hier ingeschreven heb, is dat ik erg geshockeerd ben door de moord op Joe, zoals wij allemaal.

Eigenlijk heb ik het erg moeilijk met deze zaken. Ik ben geen racist, maar de laatste 2 jaar zijn meerdere levens van mensen die ik ken ook kapot gemaakt en je mag twee maal raden welke afkomst de daders hadden.

Ik wil geloven dat het toeval is en dat er ook Belgische criminelen bestaan, maar mijn grootmoeder van in de tachtig durft sinds ze op korte tijd 4 maal bestolen is door vreemde zakkenrollers en de laatste keer onder dreiging van een mes, de deur niet meer uit.

Nog tragischer is het verhaal van een nichtje van een vriendin. Zij is vorig jaar op 15 jarige leeftijd gruwelijk verkracht geweest door 5 van dat soort. Het meisje heeft zich sterk gehouden, maar heeft onlangs zelfmoord gepleegd omdat ze het trauma niet verwerkt kreeg.

Een vriendin is getrouwd met een Marokkaan. Voor het huwelijk was het een toffe kerel. Nu herken ik hem nog amper en met mijn vriendin heb ik geen contact meer. Sinds de boerka verboden is, mag ze helemaal niet meer op straat.

Is het toeval dat iedereen die ik in mijn omgeving kapot zie gaan, slachtoffers zijn van Marokkanen? Zitten er dan echt geen gewone mensen tussen?

In geen van deze gevallen is er een dader gevonden of veroordeeld. Is dat ook toeval?

Hoe meer ik op dit forum lees, hoe meer ik ga twijfelen en eigenlijk krijg ik schrik van Marokkanen. Als ik een groepje op straat zie, steek ik voor alle veiligheid maar over.
welkom op de site.

Je beschrijft hier een aantal zaken, vooral slechte ervaringen, je vriedinnen slachtoffer van de verrijkende multiculturaliteit waardoor je vrienden en vriendinnen verliest, je grootmoeder ook al slachtoffer van lieve jongeren

Voor velen is het toeval allemaal... voor anderen zijn het gewoon feiten, dagdagelijkse realiteit die moeilijk te aanvaarden is, vooral als je slachtoffer bent of geraakt wordt in één van deze feiten.

Je moet niet minimaliseren, ook niet maximaliseren, maar niemand kan om de feiten heen dat veel openbare plaatsen niet meer veilig zijn, overal loert er gevaar, het komt er enkel op aan op het juiste moment niet op de "verkeerde" plaats te staan, lopen of wandelen !

Doe de boodschappen voor uw grootmoeder of begeleid ze tenminste met een paar bodygards !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 19 april 2006, 12:00   #68
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Nederlands spreken AUB!
vertaal dan eerst eens in het NEDERLANDS uw Latijnse verblijfplaats en uw Arabisch onderschrift
ancapa is offline  
Oud 19 april 2006, 12:03   #69
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
vertaal dan eerst eens in het NEDERLANDS uw Latijnse verblijfplaats en uw Arabisch onderschrift
Waarom zou hij ??
Pietje is offline  
Oud 19 april 2006, 12:05   #70
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
Het is verbijsterend te moeten vaststellen dat het huidige politiek correcte klimaat ervoor zorgt dat zelfs mensen die het goed menen, zich op voorhand moeten verontschuldigen wanneer zij een keer een terechte, zinnige of kritische opmerking willen maken over de allochtone gemeenschap. Waarna ze dan steevast door de één of andere idioot worden uitgescholden voor racist...
dat doet mij denken aan die man op het politiebureau binnenloopt en zegt :
"mijn marokkaanse horloge werd gestolen door vier Zwitsers !!"
"dat zal wel omgekeerd zijn zekers..." zei de agent ?!
"... dat heeft U gezegd, ik niet hoor... !!" mijnheer de agent
ancapa is offline  
Oud 19 april 2006, 12:07   #71
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Tja, onze vriendin Van San kwam tot conclusies die ze wetenschappelijk niet kon verantwoorden en haar "onderzoek" werd dan ook al snel verwezen naar de enige plaats waar het werkelijk thuishoort: de prullenmand.
helemaal niet... het hele onderzoek was serieus onderbouwt en legde wel een aantal onaangename conclusies op tafel !

PS Manuel past u niet als naam, klinkt iets te spaans
ancapa is offline  
Oud 19 april 2006, 12:22   #72
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Lees eens na wat Fahidar schreef of luister nog eens naar zijn woorden op canvas !!
Waar kan ik dat vinden?
StevenNr1 is offline  
Oud 19 april 2006, 12:33   #73
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Waar kan ik dat vinden?
www.jurgenverstrepen.be, ga naar zaterdag 15 04 2006, in drie delen, ook een intervieuw met Brice De Ruyver (link komt van canvas, als het nog actief is)
ancapa is offline  
Oud 19 april 2006, 12:36   #74
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

er stond ook een intervieuw met hem in de kranten, naar aanleiding van zijn uitlatingen over deze criminele jongeren en noemde een kat een kat !

Hij riep op voor een vreedzame betoging tegen zinloos geweld.

Laatst gewijzigd door ancapa : 19 april 2006 om 12:40.
ancapa is offline  
Oud 19 april 2006, 12:42   #75
StevenNr1

Standaard

Ik zal het eens bekijken, bedankt voor de link.
StevenNr1 is offline  
Oud 19 april 2006, 15:14   #76
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
helemaal niet... het hele onderzoek was serieus onderbouwt en legde wel een aantal onaangename conclusies op tafel !
Onzin. Het waren niet die conclusies die onwetenschappelijk en dus volkomen waardeloos waren.

Citaat:
PS Manuel past u niet als naam, klinkt iets te spaans
Ik ben dan ook van Spaanse afkomst...

Manuel* is offline  
Oud 19 april 2006, 15:21   #77
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
OK, het eerste is; waar ik mij goed voel is mijn vaderland, zover het land strekt,.
Ondertittel; in het arabisch; geen aanbidder alleen allah,mo7ammad is zijn profeet,.

Latijnse onderschrift;Hoor,zie, zwijg als je wilt overleven,
Als je vrede wilt,bereid je voor oorlog!

Voila.
Oud 19 april 2006, 17:23   #78
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Lees eens na wat Fahidar schreef of luister nog eens naar zijn woorden op canvas !! Hij weet waar het probleem ligt met deze "jongeren"
Ik heb die mens (het is trouwens F. Ahidar) niet veel nieuws horen vertellen, wat moet ik uit zijn woorden in Ter Zake concluderen?
StevenNr1 is offline  
Oud 20 april 2006, 16:37   #79
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Voor simpele steven is het weer gemakkeijk:ge neemt ne marrokaan,gelaat hem een papiertje tekenen dat hij ook belg is en voila laar hem maar stelen en moorden als het even kan het zijn dan de belgen die het gedaan hebben.
Chrilord is offline  
Oud 20 april 2006, 17:04   #80
StevenNr1

Standaard

Euh?
StevenNr1 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be