Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2006, 01:02   #61
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen- Bekijk bericht
[paniekaanval] budget pc [/paniekaanval]

Ik zou het niemand aanraden, maar sommigen kunnen jammer genoeg niet anders... RecuPC.
das dikken bullshit ik ken al verschillende mensen die zo een budget pcke hebben,om wat te mailen en wa te surfen en een chatke met msn te plegen,en ik moet zeggen die pckes draaien stuk voor stuk goed,en als het aleen maar voor dat is heb je niet meer nodig dan dat...het is hetgene da je ermee wilt doen dat telt en ni van ik heb ne pc en die vliegt bijna door mijn dak van zijn nelheid...
Als je nu zo iemand zoals ik bent,en je zit regelmatig te gamen en dergelijke heb je iets anders nodig,maar voor bijvoorbeeld oudre mensen die toch niks anders doen dan wa mailen en surfen,of wa fotokes bekijken(ge kunt er zelfs een cdke mee schrijven)is zo een budget pcke meer dan voldoende...
Oud 20 april 2006, 01:10   #62
pistoléke
Burgemeester

Standaard

Trouwens iemand die geen interesse heeft voor een computer of internet daar verkoop je er zowiezo geen aan...trouwens diegene die die actie uitroept heeft die zelf een computerbedrijfje ofzo... k zen wel een beke curieus nu
Oud 20 april 2006, 01:14   #63
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke Bekijk bericht
das dikken bullshit ik ken al verschillende mensen die zo een budget pcke hebben,om wat te mailen en wa te surfen en een chatke met msn te plegen,en ik moet zeggen die pckes draaien stuk voor stuk goed,en als het aleen maar voor dat is heb je niet meer nodig dan dat...het is hetgene da je ermee wilt doen dat telt en ni van ik heb ne pc en die vliegt bijna door mijn dak van zijn nelheid...
Als je nu zo iemand zoals ik bent,en je zit regelmatig te gamen en dergelijke heb je iets anders nodig,maar voor bijvoorbeeld oudre mensen die toch niks anders doen dan wa mailen en surfen,of wa fotokes bekijken(ge kunt er zelfs een cdke mee schrijven)is zo een budget pcke meer dan voldoende...
Het probleem is beveiliging, beste pistoléke alias tony46 alias duvelkezoveel. Die budget pc's moeten beveiligd zijn en blijven of ze geven veel vodden op netwerk waarop zoveel andere pc's werken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 01:20   #64
pistoléke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het probleem is beveiliging, beste pistoléke alias tony46 alias duvelkezoveel. Die budget pc's moeten beveiligd zijn en blijven of ze geven veel vodden op netwerk waarop zoveel andere pc's werken.
Verklaar u nader,ik bedoel een antivirus of een antispywareof ne goeie firewall kun je vlug instaleren hoor,trouwens als het om beveiliging gaat dat geld dan evenzeer voor al die andere pc's,mar ben toch benieuwd wat je daarmee bedoeld ...btw ik ben zo es een keertje naar die specs gaan kijken,en da is voor mijn part sterk overprijsde budget pc...
Oud 20 april 2006, 01:25   #65
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Verklaar u nader,ik bedoel een antivirus of een antispywareof ne goeie firewall kun je vlug instaleren hoor,trouwens als het om beveiliging gaat dat geld dan evenzeer voor al die andere pc's,mar ben toch benieuwd wat je daarmee bedoeld ...btw ik ben zo es een keertje naar die specs gaan kijken,en da is voor mijn part sterk overprijsde budget pc...
Als je op die budget pc een anti-virus voor minstens een jaar krijgt dan zou ik al zeggen dat het goed is. Doorgaans krijg je een Norton anti-virus die 90 dagen werkt. Weet degene die met die pc werkt dat er na 90 dagen geen nieuwe updates meer worden gedaan op die pc ?

Firewall... waarschijnlijk hetzelfde terwijl er goede gratis firewalls zijn. maar die eigenaar van die budget pc die in de glossy folder alles lijkt te hebben weet niet dat alle beveiligingen op die pc binnen een paar maanden aflopen en dat je dan moet betalen voor verdere bescherming. En die krijgt wat pop-ups en klikt dat weg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 01:43   #66
pistoléke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als je op die budget pc een anti-virus voor minstens een jaar krijgt dan zou ik al zeggen dat het goed is. Doorgaans krijg je een Norton anti-virus die 90 dagen werkt. Weet degene die met die pc werkt dat er na 90 dagen geen nieuwe updates meer worden gedaan op die pc ?

Firewall... waarschijnlijk hetzelfde terwijl er goede gratis firewalls zijn. maar die eigenaar van die budget pc die in de glossy folder alles lijkt te hebben weet niet dat alle beveiligingen op die pc binnen een paar maanden aflopen en dat je dan moet betalen voor verdere bescherming. En die krijgt wat pop-ups en klikt dat weg.
En wie zegt er at dat anders zou zijn met die paketten van € 850 en € 950?Ik kan je wel voor een overgroot gedeelte volgen nu in je uitleg...maar nu moet ik je wel zeggen,en ik heb een paar reacties van je gelezen,als iemand zo een pcke koopt en er staat iemand aan z'n zijde die er wel wat van kent(neem nu ik of jij)dan gaan wij zowiezo die mens verder kunnen helpen...als het gaat om bijvoorbeeld die cursus,ik dacht dat telenet dit nu gratis deed als je abo bij hen werd...nu ik heb al verschilende mensen meestal ouderen goed geholpen,en ik help hen regelmatig uit de nood als ze iets voorhebben,maar zoiets heb je met beginnelngen altijd nietwaar?er zijn er al veschillende tussen die het zeer goed doen ,ik ken ook iemand en die had die cursus er bijgenomen,ik moet je nu wel zeggen hij heeft er goede dingen geleerd,maar ook dingen waarvan jij en ik zou zeggen dat is "kwatsch in pakskes"zo bijvoorbeeld voor te leren mailen moest die mens "speciaal" een hotmail adres hebben anders kon die zogezegde lermeester niet voordoen hoe je moest mailen of iets anders elken dag scannen met je antispyware...en nog zo een paar van die dingen...

btw niet enkel ne freeware firewall hé ook freeware antivirus en zeker zo goed als een norton of ne mcaffee neem nu bvb avast of avg...

Laatst gewijzigd door pistoléke : 20 april 2006 om 01:45.
pistoléke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 10:14   #67
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Internet voor iedereen: vanaf woensdag in de winkel

Geven ze er ook gratis een depanneurke bij?

Laatst gewijzigd door eno2 : 20 april 2006 om 10:15.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 13:21   #68
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
btw niet enkel ne freeware firewall hé ook freeware antivirus en zeker zo goed als een norton of ne mcaffee neem nu bvb avast of avg...
Inderdaad Ik heb eigenlijk zelfs geen software firewall hier, wel ne router.
Ook belangrijk is toch gewoon het verstandig gebruiken, niet zomaar op alle reclame en popups klikken, en verder kijken dan wat je lijkt te zien of lezen, zeker als men IE gebruikt.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be