![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.denar.be/archief/pdf/Nar204.pdf
Hiet staat er meer informatie over gevangenissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De mensen die geestelijk gestorodt zijn, en een gevaar inhouden voor de maatschappij, worden bij een banaal misdrijf opgesloten in een gewone gevangenis. In Gent is het centrum Obra de enige die zich het lot van deze mensen aantrekt. In tegenstelling tot andere projecten, zoals voor kansarme verenigingen, zoals roesie, bekomen deze mensen GEEN subsidie van onze gulle overheid. Alleen een kledinggigant is de sponsor van deze vrijwilligers. Voor deze meestal autochtone patiënten, gevangenen, is er geen aangepaste opvang in instellingen, waar deze mensen kunnen behandeld worden. Neen, daarvoor is er geen geld, ondanks een mieke vogels, en een inge vervotte. Maar die gasten roepen niet luid genoeg, en hun ouders betalen gewoon belastingen om de kansarmen wat meer subsidiie te geven. http://www.obra.be/ Laatst gewijzigd door fernand : 25 april 2006 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zo'n dertig jaar geleden eens iemand gaan bezoeken in Dendermonde en ik moet eerlijk zeggen dat dat bezoek mij altijd is bijgebleven, de sfeer die daar hangt. ![]() Ik ben deze zomer wel eens van plan om de gevangenis in Tongeren te gaan bezoeken. In het nieuws hebben ze daar overtijd bij de opening van die gevangenis als bezienswaardigheid een stukje uit laten zien en die mensen die er buiten kwamen waren blijkbaar erg onder de indruk, vooral van de afmetingen van de cellen. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 april 2006 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() bwa bhairav nen echten anarchist heeft ne liever een slechte cel en een onmenselijke behandeling he... ge zijt toch niet soft aan het worden he...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Wie zegt dat nen "echten anarchist" da liever heeft? Gij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Is niet alleen hier dat er luxehotels zijn,komt van de senioren...
Bij auteur Daniel Hanan , in The Brussels Journal... In HM Prison Brixton in Londen is men momenteel bezig met alle WC-potten 90° te draaien ten behoeve van de moslimgevangenen. Er was namelijk gebleken dat de verlengde as van die toiletten in de richting van Mekka wees en zeg nu zelf, als goede moslim kun je toch onmogelijk vijfmaal per dag je hoofd buigen en je lijf ten gronde leggen in de richting van de Heilige Steen om er dan om de haverklap ook nog eens je kont naar te keren om datgene te doen wat de mens nederig houdt, zoals Bomans het zo mooi omschreef. Blijkbaar zijn de installateurs van het sanitair in HMP Brixton van het simplistische gedacht uitgegaan dat hun taak af was wanneer iedereen de pot op kon. Dit is een tragische vergissing gebleken. De goede moslims zijn nu al die jaren verplicht geweest om bij het gebruik van deze apparatuur een moeilijke houding aan te nemen door zich zijdelings van hun ballast te ontdoen. Misschien echter hebben de installateurs niet direct het verband gezien tussen goede moslims en hun massale aanwezigheid in de gevangenis wat inderdaad moeilijk te voorzien was. Wat er ook van weze, de gelovigen hebben geprotesteerd bij Binnenlandse Zaken en hebben gehoor gekregen. Er wordt een draai aan gegeven. 90° om precies te zijn want bij een draai van 180° zitten ze dan weer met hun gezicht naar Mekka en dat blijkt dan ook niet koosjer te zijn tijdens dit soort handelingen... Over de kostprijs van dit alles blijft BZ in het ongewisse. Maar het is een goede zaak. Kijk, wanneer je vanuit Londen een lijn trekt naar Mekka, dan loopt die ongeveer ook in de richting van Rome. Nu zijn wij toevallig een appartementje aan 't bouwen aan zee en over een paar weken moeten we ons sanitair gaan bestellen. Zoals het nu op plan staat is onze WC gericht zuidoost/noordwest, de gevoelige richting dus. Als christenen hebben we het moeilijk met een stoelgang in de richting van de Heilige Stoel. Draaien dat ding dus! 90° ! Bijkomend voordeel, als we ooit moslims op bezoek krijgen, kunnen zij allemaal de pot op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou je zelf zijn als ge vijfmaal per dag met uw neus boven de pot moet gaan hangen waar ge om haverklap datgene doet wat de mens nederig houdt. Anderzijds vraag ik mij af hoe zo een godvruchtig iemand in de cel beland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij overigens nog steeds af, of Moslims nu pal oost bidden, of telkens een positie bepaling doen om te weten waar Mekka exact ligt,. als ze zich in Iran naar het oosten draaien, dan liggen ze namelijk ook met hun gat naar Mekka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
hoe kweekt ge de echte anarchistische ziel denkt ge... ? door een cel met tv, video, radio en wat seks... neen dedju : water, brood en een koude kale cel is het echte levenselixir voor de echte anarchist...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() stront wie heeft mij gescheten...shit shit shit...
is dit een grap of om te huilen.... |
![]() |
![]() |