![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is nu eenmaal wa ik bedoelde.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 21 april 2006 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat het gezegd werd, dat we dat moeten aannemen. Zeker niet van jou, eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge wilt die "kinderen" dan zomaar los laten in de natuur, ... ? 't zal schoon worden, nu moeten ze tenminste nie werken in een bordeel of een of ander illigaal obscuur atelier. Want hoe denkte dat hier kinderen zonder papieren ineens uit de lucht komen vallen... Import van mensenhandelaars ja... en voor wat te doen denkte. ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pelgrimforever heeft zeker gelijk met zijn aanklacht. Het kan gewoon niet dat die kinderen in gesloten centra worden gestoken, dikwijls na jarenlang wachten. Ik begrijp echter niet waarom hij het Belang hierbij betrekt. Naar ik heb vernomen, komt er onder het VB immers een migratiestop, wat dus wilt zeggen: geen jarenlange procedures en alle asielzoekers die hier arriveren stante pede terug naar huis. Stem dus VB als u deze schandelijke praktijken een halt wil toeroepen !
8) (getekend: de advocaat van de duivel)
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit topic slaat echt op niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Aan pelgrimforever
Ik beschouw u als een verstandig individu,maar u heeft meer dan wie ook hier op het forum de neiging om alles door een zwart/witte bril te zien. Belgie bestaat uit meerdere taalgroepen en strekkingen. Ik ga altijd eerst uit van het perspectief wat zijn de voordelen ,wat zijn de nadelen,u echter spreekt steeds vanuit u zienwijze zonder rekening te houden met andere mogelijkheden,u verwijt alles wat de huidige machtshebbers niet gedaan of nagelaten hebben aan een partij die niet eens aan de macht is,ik heb u hierboven reeds geduid dat aan uw IQ niks mis is,maar kan het dat verstand niet voor de jaren komt en dat impulsiviteit het voor het ogenblik wint van uw verstand? U kan niet alles wat misloopt in dit land op anderen hun nek schuiven,ge moet ook eens kijken wat de huidige politieke machtshebbers er van terecht hebben gebracht.
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Er zijn nu eenmaal typetjes die van een uitkering leven en steeds meehuilen met extreem links.
Linkse parasieten willen dat er blijft gepamperd worden. Louter eigenbelang natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hetgeen ge schrijft, gelooft ge zelf toch niet (maar kom, het is vrije meningsuiting, dus het moet kunnen). Ik zie niet in welke partij in staat zou zijn om Europese en andere wetten omtrend deze onderwerpen op een grove wijze met de voeten te treden. Wat zij wel zouden kunnen (buiten Belgie splitsen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...evenzeer dat het typisch is dat het U ontgaat, dat het een louter financiele kwestie is. Vergeet trouwens niet dat Prof. Vermeersch, een notoir anti-vb'er, mee aan de grondslag ligt van de nieuwe "asielfilosofie", en dat het hem enkel ging om de sociale zekerheid te redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit moment worden de repatriaties gedaan met peperdure chartertoestellen, onder begeleiding van politieagenten die door zoveel extra regeltjes effectief harder vastgeketend zijn dan met een dwangbuis. Iemand nog een kopje hysterie over Adamu?
Illegaal in België zijn is een misdaad. En da's een wet van ver voor het Vlaams Blok/Belang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]()
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 21 april 2006 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn de uitspraken die ik citeer, niet gezegd?
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel zo dat het oude Europa zich naar de andere kant van de enclave aan het bewegen is, en dit ten nadele van oa Brazilie (enorme grondstoffen), Rusland (enorme olie en gasreserves), India, China... Dus zo duister ziet de toekomst op wereldvlak er niet uit. Blijft wel een probleem Afrika (desondanks zijn enorme grondstoffen), en heb toch ook vraagtekens bij het Midden-Oosten, eens deze van de olieleverancier van de wereld terug naar woestijn zullen geevolueerd zijn (hopelijk hebben ze hun oliecenten dan wijselijk belegd). Om het kort te maken. Ik gok eerder op een godsdienstoorlog, dan op een rassenoorlog, en relativeer, naar de toekomst toe, zeer sterk de goedbewaakte rijke chansards. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het vb aan de macht zal er enkel een strenger asielbeleid gevoerd worden �* la Nederland, Denemarken... samen te vatten als "Dweilen met de kraan zoveel mogelijk toe", of nog anders gezegd "Eerst integreren degenen die er officieel zijn, alvorens den boel helemaal uit de hand te laten lopen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat dat programmapunt(en) van het VB betreft: dit is in strijd met het EVRM (opgenomen in de statuten van het VB). Voor een dergelijk programmapunt kan het VB dus haar partijsubsidies verliezen. Vandaar dat er grote kuis gehouden werd in hun programma of wordt dit nog steeds achter de schermen gedacht? In praktijk brengen, is echter een ander paar mouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Knorretje;1667865]
Citaat:
het is "dank zij" de druk van de fascisten dat er zo'n wantoestanden zijn ontstaan, anders had niemand het in z'n hoofd gehaald het beleid hier in België zo absurd te maken.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
op straat moeten bedelen, vervolgd worden, ... Wake up Waarschijnlijk is dit hier ook toneel voor de camera, om op het gevoel van de westerlingen te spelen ? Of ouders die hun kind gruwelijk misbruiken ? Hoe is het toch mogelijk om zo achterlijk te zijn Harald !!! [IMG]d:\image12.JPG[/IMG]
|
![]() |
![]() |