Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2006, 09:38   #61
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
zeg rebel, ik had wel op een betere repliek gehoopt. Is dit het beste wat je kan brengen?
Dat is nu eenmaal wa ik bedoelde.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 21 april 2006 om 09:39.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 10:19   #62
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Onder druk van het VB, werd er gezegd. Oelewappers.
Het is niet omdat het gezegd werd, dat we dat moeten aannemen. Zeker niet van jou, eigenlijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 10:43   #63
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever Bekijk bericht

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ds/index.shtml

Proficiat VuilB.
Onder druk van de rottige fascisten is dit dus wat er momenteel gebeurd.
Dit is wat het VuilB nog massaler wil toepassen:
de rechten van de mens, en hier in het bijzonder, van kinderen
met voeten treden.
Deze kinderen worden voor het leven getekend door zo'n behandeling,
raken achterop met educatie, houden er mogelijk trauma's aan over,
nachtmerries, ...
En dat allemaal omdat er een meute VuilB'ers paranoïd zijn tegenover
alles wat er niet wit genoeg uitziet ...

Ge wilt die "kinderen" dan zomaar los laten in de natuur, ... ?

't zal schoon worden, nu moeten ze tenminste nie werken in een bordeel of een of ander illigaal obscuur atelier.

Want hoe denkte dat hier kinderen zonder papieren ineens uit de lucht komen vallen...

Import van mensenhandelaars ja... en voor wat te doen denkte. ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 12:16   #64
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Pelgrimforever heeft zeker gelijk met zijn aanklacht. Het kan gewoon niet dat die kinderen in gesloten centra worden gestoken, dikwijls na jarenlang wachten. Ik begrijp echter niet waarom hij het Belang hierbij betrekt. Naar ik heb vernomen, komt er onder het VB immers een migratiestop, wat dus wilt zeggen: geen jarenlange procedures en alle asielzoekers die hier arriveren stante pede terug naar huis. Stem dus VB als u deze schandelijke praktijken een halt wil toeroepen !

8) (getekend: de advocaat van de duivel)
Oud 21 april 2006, 12:21   #65
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Dit topic slaat echt op niets.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 13:07   #66
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Aan pelgrimforever

Ik beschouw u als een verstandig individu,maar u heeft meer dan wie ook hier op het forum de neiging om alles door een zwart/witte bril te zien.
Belgie bestaat uit meerdere taalgroepen en strekkingen.
Ik ga altijd eerst uit van het perspectief wat zijn de voordelen ,wat zijn de nadelen,u echter spreekt steeds vanuit u zienwijze zonder rekening te houden met andere mogelijkheden,u verwijt alles wat de huidige machtshebbers niet gedaan of nagelaten hebben aan een partij die niet eens aan de macht is,ik heb u hierboven reeds geduid dat aan uw IQ niks mis is,maar kan het dat verstand niet voor de jaren komt en dat impulsiviteit het voor het ogenblik wint van uw verstand?
U kan niet alles wat misloopt in dit land op anderen hun nek schuiven,ge moet ook eens kijken wat de huidige politieke machtshebbers er van terecht hebben gebracht.
Oud 21 april 2006, 14:58   #67
Don Quichote
Banneling

Standaard

Er zijn nu eenmaal typetjes die van een uitkering leven en steeds meehuilen met extreem links.
Linkse parasieten willen dat er blijft gepamperd worden.
Louter eigenbelang natuurlijk.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 15:00   #68
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Er zijn nu eenmaal typetjes die van een uitkering leven en steeds meehuilen met extreem links.
Linkse parasieten willen dat er blijft gepamperd worden.
Louter eigenbelang natuurlijk.
En hij(zij) kan het weten,hij(zij) is kuisvrouw op de VDAB
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 15:05   #69
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
't Is niet mijn gewoonte om uittentreure de bekende waarheid te herhalen, maar voor een nieuw forumlid wil ik wel een uitzondering maken en een paar kleine onderbouwinkjes geven voor wat het VB naar mijn mening van plan is met allochtonen.
  • Deportatie
  • Minorisatie
  • Ongelijkberechtiging
Waarom ik dat denk?
cfr. de affiche met C-130 en met slogan "Hand in hand naar eigen land" (1)
cfr. het 70-puntenplan (2)
cfr. Dewinters uitspraak: Wie een hoofddoek draagt, teken een terugkeercontract.(3)
cfr. talrijke andere uitspraken en slogans: "Aanpassen of opkrassen"(3)
Hert is natuurlijk de taak van de verdedigers van Belgie in het algemeen, en de monarchie in het bijzonder, om het vb te demoniseren.
Maar hetgeen ge schrijft, gelooft ge zelf toch niet (maar kom, het is vrije meningsuiting, dus het moet kunnen).
Ik zie niet in welke partij in staat zou zijn om Europese en andere wetten omtrend deze onderwerpen op een grove wijze met de voeten te treden.
Wat zij wel zouden kunnen (buiten Belgie splitsen ) dat is én trachtten te dweilen met de kraan zoveel mogelijk toe (maar hier zullen anderen partijen, uit financiele overwegingen, ook wel toe overgaan) én een ander cultuur/opvoedingsbeleid voeren.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 15:10   #70
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik dacht eerder zo: om minder mensen voor het VB te laten stemmen omdat de huidige overheid er "ook iets aan doet". Dat dit jullie ontgaat is vrij typisch...
...evenzeer dat het typisch is dat het U ontgaat, dat het een louter financiele kwestie is. Vergeet trouwens niet dat Prof. Vermeersch, een notoir anti-vb'er, mee aan de grondslag ligt van de nieuwe "asielfilosofie", en dat het hem enkel ging om de sociale zekerheid te redden.
Oud 21 april 2006, 15:15   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Op dit moment worden de repatriaties gedaan met peperdure chartertoestellen, onder begeleiding van politieagenten die door zoveel extra regeltjes effectief harder vastgeketend zijn dan met een dwangbuis. Iemand nog een kopje hysterie over Adamu?

Illegaal in België zijn is een misdaad. En da's een wet van ver voor het Vlaams Blok/Belang.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 16:24   #72
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Aan pelgrimforever

Ik beschouw u als een verstandig individu,maar u heeft meer dan wie ook hier op het forum de neiging om alles door een zwart/witte bril te zien.
Belgie bestaat uit meerdere taalgroepen en strekkingen.
Ik ga altijd eerst uit van het perspectief wat zijn de voordelen ,wat zijn de nadelen,u echter spreekt steeds vanuit u zienwijze zonder rekening te houden met andere mogelijkheden,u verwijt alles wat de huidige machtshebbers niet gedaan of nagelaten hebben aan een partij die niet eens aan de macht is,ik heb u hierboven reeds geduid dat aan uw IQ niks mis is,maar kan het dat verstand niet voor de jaren komt en dat impulsiviteit het voor het ogenblik wint van uw verstand?
U kan niet alles wat misloopt in dit land op anderen hun nek schuiven,ge moet ook eens kijken wat de huidige politieke machtshebbers er van terecht hebben gebracht.
Zoveel woorden om te zeggen dat hij best hulp zou zoeken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 16:40   #73
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Proficiat VuilB.
Onder druk van de rottige fascisten is dit dus wat er momenteel gebeurd.
Dit is wat het VuilB nog massaler wil toepassen:
de rechten van de mens, en hier in het bijzonder, van kinderen
met voeten treden.
Deze kinderen worden voor het leven getekend door zo'n behandeling,
raken achterop met educatie, houden er mogelijk trauma's aan over,
nachtmerries, ...
En dat allemaal omdat er een meute VuilB'ers paranoïd zijn tegenover
alles wat er niet wit genoeg uitziet ...

Ik geloof dat het zeer nobel is het lot van die 55 kinderen te beklagen en ernaar te streven om dit te veranderen. VB heeft hier weinig mee te maken en jezelf trachten voor te stellen hoe het zou zijn zonder een CS indien een partij zoals het Vb dus mee zou "mogen" regeren lost het probleem als dusdanig zeker ook niet op.

Het hele punt van deze zaak is het gecreeërde verwachtingspatroon van mensen in de ganse wereld over hoe ze hun leven moeten inrichten om voor zichzelf en voor hun kinderen een betere toekomst te bekomen. Het gaat bijgevolg niet om 55 kinderen maar om een niet uit te spreken veelvoud ervan. De kloof tussen arm en rijk groeit dusdanig dat men dit ook in onze maatschappij (ik spreek over het rijkste gedeelte van de EU dus niet over Vlaanderen) eveneens meetbaar kan vaststellen. We kunnen dit verdoezelen door te stellen dat de economie aan de beterhand is... maar de portemonnee's van een groep "rijkeren" wordt hier beter van en niet die van "de armeren" en dan spreek ik niet over bijstandtrekkers maar over de inkomens net onder modaal.

Het is duidelijk wat er in die omstandigheden gebeurt met een immigratiedruk en dat we met een probleem zitten dat alleen maar erger wordt. Er is al een oplossing : "thuislanden" voor de rijken afgesloten door prikkeldraad en wachters : voorlopig zijn die nog niet bewapend, maar dat zal niet meer zo lang op zich laten wachten...

Een wereld van "rassenoorlogen" met tussenin enkele enclaves
van goedbewaakte rijke chansards...

Laatst gewijzigd door 1handclapping : 21 april 2006 om 16:41.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 16:46   #74
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Hert is natuurlijk de taak van de verdedigers van Belgie in het algemeen, en de monarchie in het bijzonder, om het vb te demoniseren.
Dat geloof ik nogal!
Citaat:

Maar hetgeen ge schrijft, gelooft ge zelf toch niet (maar kom, het is vrije meningsuiting, dus het moet kunnen).
Zijn de affiches waarmee ik illustreer niet echt?
Zijn de uitspraken die ik citeer, niet gezegd?
Oud 21 april 2006, 16:54   #75
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Een wereld van "rassenoorlogen" met tussenin enkele enclaves
van goedbewaakte rijke chansards...

Het is wel zo dat het oude Europa zich naar de andere kant van de enclave aan het bewegen is, en dit ten nadele van oa Brazilie (enorme grondstoffen), Rusland (enorme olie en gasreserves), India, China...
Dus zo duister ziet de toekomst op wereldvlak er niet uit.
Blijft wel een probleem Afrika (desondanks zijn enorme grondstoffen), en heb toch ook vraagtekens bij het Midden-Oosten, eens deze van de olieleverancier van de wereld terug naar woestijn zullen geevolueerd zijn (hopelijk hebben ze hun oliecenten dan wijselijk belegd).
Om het kort te maken. Ik gok eerder op een godsdienstoorlog, dan op een rassenoorlog, en relativeer, naar de toekomst toe, zeer sterk de goedbewaakte rijke chansards.
Oud 21 april 2006, 17:01   #76
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Zijn de affiches waarmee ik illustreer niet echt?
Zijn de uitspraken die ik citeer, niet gezegd?
En bestaan de rechten van de mens, en andere Europese richtlijnen/wetten niet ?
Met het vb aan de macht zal er enkel een strenger asielbeleid gevoerd worden �* la Nederland, Denemarken... samen te vatten als "Dweilen met de kraan zoveel mogelijk toe", of nog anders gezegd "Eerst integreren degenen die er officieel zijn, alvorens den boel helemaal uit de hand te laten lopen".
Oud 21 april 2006, 17:28   #77
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Pelgrimforever heeft zeker gelijk met zijn aanklacht. Het kan gewoon niet dat die kinderen in gesloten centra worden gestoken, dikwijls na jarenlang wachten. Ik begrijp echter niet waarom hij het Belang hierbij betrekt. Naar ik heb vernomen, komt er onder het VB immers een migratiestop, wat dus wilt zeggen: geen jarenlange procedures en alle asielzoekers die hier arriveren stante pede terug naar huis. Stem dus VB als u deze schandelijke praktijken een halt wil toeroepen !

8) (getekend: de advocaat van de duivel)
Zou het niet één van die ideetjes zijn, gratis overgenomen door politiek correct (de hete adem van het blok), zoals het VB nogal eens graag afgeeft?

Wat dat programmapunt(en) van het VB betreft: dit is in strijd met het EVRM (opgenomen in de statuten van het VB). Voor een dergelijk programmapunt kan het VB dus haar partijsubsidies verliezen. Vandaar dat er grote kuis gehouden werd in hun programma of wordt dit nog steeds achter de schermen gedacht? In praktijk brengen, is echter een ander paar mouwen.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 17:44   #78
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
wij verafschuwen mensenhandel en de uitbuiting er van, bovendien wordt er ook hier nog eens geld uit geslagen door allerlei "georganiseerde misdaad".

Wij willen dit juist voorkomen...
Door ze metteen maar allemaal in zo'n kamp te steken en per vrachtschip te deporteren ?
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2006, 17:46   #79
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Knorretje;1667865]
Citaat:

Proficiat VuilB.
quote]

Het is VuilPDe Dewael die hierover beslist en al sinds jaar en dag in samenwerking met VuilSpa uitgeprocedeerden terugvliegt naar hun moederland.
Ik had er geen idee van dat VuilVandelanotte, VuileFreya, VuileLaurette, VuileVerhofstadt VB-mandatarissen zijn.
Leer lezen Knor
het is "dank zij" de druk van de fascisten dat er zo'n wantoestanden zijn ontstaan,
anders had niemand het in z'n hoofd gehaald het beleid hier in België zo absurd te maken.
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 21 april 2006, 17:54   #80
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Wat mij betreft is dit niet alleen onverantwoord, maar bovendien nog crimineel ook.
Je kinderen bewust in onaanvaardbare situaties brengen in de hoop daar zelf beter van te worden. De weekhartigheid van onze mensen uitbuiten op kosten van je kinderen.

De asielzoekers waarvan sprake zijn economische vluchtelingen. In hun herkomstlanden zijn zij niet bij de armsten. Zij maken voor zichzelf aanspraak op een voorkeursbehandeling.
Zij weten dat ze niet welkom zijn. Zij weten dat wij niet iedereen in hun situatie kunnen opvangen. Zij weten dat de miserie van hun kinderen de enige hoop is om te verkrijgen waar ze geen recht op hebben.

Zij zijn misleid. Dat staat vast.
Als ik mij laat misleiden, dan draai ik daar voor op. Als mijn medeburgers zich laten misleiden en stemmen voor linkse partijen, dan draai ik daar ook voor op.

Maar ik weiger op te draaien voor vreemdelingen die zich laten misleiden. Zeker als links zich opstelt als objectieve bondgenoot van de mensensmokkelaars.
Deze mensensmokkelaars kunnen hun slachtoffers slechts misleiden dank zij de verdorven en onverantwoorde politiek van links : regularisatie van illegalen, uitkeringen naar keuze, nationaliteitsverwerving zonder de taal te kennen (als dat kan, dan kan alles)......

mvg

Harald.
Ze weten ook dat ze in het thuisland de hongerdood sterven,
op straat moeten bedelen, vervolgd worden, ...

Wake up

Waarschijnlijk is dit hier ook toneel voor de camera,
om op het gevoel van de westerlingen te spelen ?
Of ouders die hun kind gruwelijk misbruiken ?

Hoe is het toch mogelijk om zo achterlijk te zijn Harald !!!

[IMG]d:\image12.JPG[/IMG]
Thai bedreigt mij fysiek
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be