Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2006, 18:38   #61
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
Toch ben jij een fucking arap!!!Die zogezegd de koran weet,maar in mijn ogen een totaal gebrainwashte mens is.Nee jij kent alleen de koran hoe jijd ie wilt kennen!!!De Islam is de enige echte en de mooiste godsdienst die er bestaat maar door de barbaarse arabieren hebben de westerlingen er een afkeer van.Gelukkig bestaan er turken die de islam nog een hoogwaardig houden zoals het moet.En als we te ver terug gaan moet ik met groten spijt zeggen da we familie zijn maar ja,dat wil ik helaas niet
Ik wil dit nog kwijt: zoals ik u zei in een andere post, als u wilt discussieren over de koran dan neem je de uitdaging en open daarvoor een thread,. En neen ik zeg het nog één keer ik ben niet gebrainwasht Ik VoLg MiJn WeG....
Oud 25 april 2006, 18:39   #62
Lincoln

Standaard

Citaat:
Zegt bin ladin al genoeg?door hem haat bijna de ganse wereld moslims.Dont forget wat dan ook een moslim dood nooit een onschuldige mens!!!
De meeste slachtoffers zijn de arabieren zelf, en binladen is geen exuus om de islam te bashen of de arabieren te haten!
Oud 25 april 2006, 18:41   #63
Lincoln

Standaard

Citaat:
Ga de arabieren ene zuigen een job waar jij trots op mag zijn
Hebben ze dat bij u thuis geleerd, ik ben es benieuwd als uw zuster dat leest of uw moeder wat ze daarvan zullen vinden (of zeggen)!
Oud 25 april 2006, 18:55   #64
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
De meeste slachtoffers zijn de arabieren zelf, en binladen is geen exuus om de islam te bashen of de arabieren te haten!
Maak nie uit of de slachtoffers arabieren zijn of niet.Onschuldige mensen moorden hoort niet in de islam!En bin laden doet dit allemaal in de naam van Allah zegt hij.Tja,meer hoef ik niet te zeggen.Saudia arabie de rijkste land terwereld.En toch naait die zijn eigen volk.Toch sterven er 10duizenden mensen van de honger terwijl die rijke moslim landen er veel maar veel meer aan kunnen doen.Je pijpt van dat vrouwen zich moeten bedekken.Bedekken de dochters van de arabische konings zich zelf????????????En nog pijp je van dat de vrouwen zich moeten bedekken.hmmmm.ik dacht dat in de islam elke mens van zich zelf verantwoordelijk is.Dus ik doe daden en ben er zelf voo verantwoordelijk.Kijken of in de arabische landen een vrouw zonder sluier kan rond lopen en kijken wat er gebeurt.Hey arab het moet van een mens zelf komen om iets te doen of niet?Niet door afschrikking of door bedreiging.Zo is de islam niet maar toch,tja laat maar staan denk maar aan die 5000maagden wat je zul krijgen en maak de leven van jullie vrouwen nog maar zuur en peer hun maar af als ze niet naar jullie luisteren.En ja verw8t dan veel sempatie van de westerlingen.Dont forget in de koran staat ook je moet met verschillende godsdiensten kunnen samen leven en zo doen jullie dat.proficiat arabssssssssssssssssssssssssssss

Laatst gewijzigd door Red beret : 25 april 2006 om 18:58.
Red beret is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 18:57   #65
Lincoln

Standaard

Citaat:
Zegt bin ladin al genoeg?door hem haat bijna de ganse wereld moslims.Dont forget wat dan ook een moslim dood nooit een onschuldige mens!!!
Een wat heeft attautrk dan uitgevreten tegen de armeniers??
Oud 25 april 2006, 19:00   #66
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Een wat heeft attautrk dan uitgevreten tegen de armeniers??
Ja jij kent veel van geschiedenis.doe zo voort en je zal veel bereiken in het leven.Weet je wat ga solliciteren als decaan in een unif voor geschiedenis.wedden dat je word aangenomen met een loon van 10000euro per maand
Red beret is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 19:07   #67
Lincoln

Standaard

Citaat:
Maak nie uit of de slachtoffers arabieren zijn of niet.Onschuldige mensen moorden hoort niet in de islam!En bin laden doet dit allemaal in de naam van Allah zegt hij.Tja,meer hoef ik niet te zeggen.Saudia arabie de rijkste land terwereld.En toch naait die zijn eigen volk.Toch sterven er 10duizenden mensen van de honger terwijl die rijke moslim landen er veel maar veel meer aan kunnen doen.Je pijpt van dat vrouwen zich moeten bedekken.Bedekken de dochters van de arabische konings zich zelf????????????En nog pijp je van dat de vrouwen zich moeten bedekken.hmmmm.ik dacht dat in de islam elke mens van zich zelf verantwoordelijk is.Dus ik doe daden en ben er zelf voo verantwoordelijk.Kijken of in de arabische landen een vrouw zonder sluier kan rond lopen en kijken wat er gebeurt.Hey arab het moet van een mens zelf komen om iets te doen of niet?Niet door afschrikking of door bedreiging.Zo is de islam niet maar toch,tja laat maar staan denk maar aan die 5000maagden wat je zul krijgen en maak de leven van jullie vrouwen nog maar zuur en peer hun maar af als ze niet naar jullie luisteren.En ja verw8t dan veel sempatie van de westerlingen.Dont forget in de koran staat ook je moet met verschillende godsdiensten kunnen samen leven en zo doen jullie dat.proficiat arabssssssssssssssssssssssssssss
Je woorden zijn verrijkelijk voor de scheldparade,maar soit...

Ik zeg het je nog eens als je wilt praten over de koran en over de sluier daag mee uit en open hiervoor een nieuwe draad!!! En over het geweld die je over hebt in je post zal ik je dit zeggen; In elke gezin is er twist, zelfs u weet dat, alleen verschilt dat van gezin naar gezin, sommigen gebruiken alleen hun mond om hun frustraties te tonen, maar sommigen hebben daar weinig aan en gebruiken daarop hun handen, geweld of twist is niet een kenmerk die je beschildert aan een bepaalde bevolkings groep die heb je overal, ga naar amerika dan vind je daar geweld bij gezinnen of je gaat naar marokko dan vind je dezelfde geweld die je daarvoor zag in amerika!

Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 april 2006 om 19:09.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 19:08   #68
Lincoln

Standaard

Citaat:
Ja jij kent veel van geschiedenis.doe zo voort en je zal veel bereiken in het leven.Weet je wat ga solliciteren als decaan in een unif voor geschiedenis.wedden dat je word aangenomen met een loon van 10000euro per maand
Over de armeense genocide?? ze zullen mij direct aannemen wees er maar voor gerust.
Oud 25 april 2006, 19:09   #69
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een wat is daaraan mis?? Tenminste als je de koran van buiten leert of zoals u het zegt "Lafonteine" dan heb je tenminste eer aan,.
Daar is niets mis mee. Het is enkel achterlijk om steeds de Koran (of de Bijbel, of de Torah/Thora,...) te citeren in discussies. Wilt zeggen dat de debatant zelf niet nadenkt. Niet dat dit op u van toepassing is, natuurlijk, ik vermeld het alleen maar.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 19:10   #70
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Daar is niets mis mee. Het is enkel achterlijk om steeds de Koran (of de Bijbel, of de Torah/Thora,...) te citeren in discussies. Wilt zeggen dat de debatant zelf niet nadenkt. Niet dat dit op u van toepassing is, natuurlijk, ik vermeld het alleen maar.
Ik denk dat ook....
Oud 25 april 2006, 19:30   #71
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Mooi zo
Telkens wanneer ik een maatschappelijke of godsdienstige discussie voer met een protestant, krijg ik altijd zin om te schreeuwen 'Kijk toch eens verder dan die Bijbel, of denken jullie dat dat niet mag van God?!'
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 19:38   #72
Lincoln

Standaard

Ik denk dat red beret in een liefdadigheidsinstelling moet gaan soliciteren om een beetje zijn gedrag op te krikken, want wat ik allemaal hier krijg i.v.m zijn reacties is dat wel ietske laagjes.....
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be