![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik stem zelf op de partij voor de dieren dus ik ben alles behalve rechts weer een opdoffer voor extreem links.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [SIZE=4]ik ruik zelf een doofpot[/SIZE]
vorig jaar, Nederland, 2 marokkanen hadden een cafe eigenaar vermoord, de media zei dat het 2 blanken waren, later moesten ze wel toegeven dat het wel 2 marokkanen waren omdat er teveel getuigens waren die dit zaakje niet in de doofpot wilde zien gaan.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 25 april 2006 om 07:02. |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Afwachten tot we wat meer weten over die individu's van Poolse origine.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fouad gaat dus dik op zijn bek door er zéér voorbarig een racistische moord van te maken.........
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [SIZE=5]Radio1, een Vlaamse Journalist tijd 2:05 ,citaat:" [/SIZE] [SIZE=5]"Poolse jongen van Noord Afrikaanse origine".[/SIZE]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 25 april 2006 om 07:14. |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Oef, dan toch nog...
|
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een echt Pool,met Poolse ouders en voorouders hebben geen getinte huidskleur.De Polen worden al genoeg afgezeikt in de media,ik vind dit geen respekt voor de arme hardwerkende Poolse mensen van origine Polen! Deze worden overal beduveld en werken voor 4 euro per uur! Laat de vingers niet naar deze groep wijzen!
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Misschien waren het plastikken Polen.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op een stokje: de oproep van de imams was niet zo'n vreemd idee. Als de daders Marokkanen waren geweest tenminste, waar iedereen tot gisteren van uitging. De Marokkaanse gemeenschap is vrij gesloten en nog traditioneel gestructureerd, net zoals de Vlaamse 50 jaar geleden. De imams hebben er een vooraanstaande status. In het Vlaanderen van de jaren '40 zou een oproep van de pastoors ook een grote invloed gehad hebben. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat de werking van het gerecht betreft, daar zou ik maar niet teveel conclusies uit trekken. Hoe zit het met de moordenaars van die Nigeriaanse jongen die vorige maand in Molenbeek doodgestoken werd omdat hij geen 30 euro wilde betalen voor een gestolen GSM? (zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=49763). Die lopen nog vrij rond in Brussel, nietwaar. Niet direct een voorbeeld van een goedwerkend gerecht. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet te snel concluderen. Tientallen directe getuigen, ook Joe's vriend die mee overvallen is door die gasten, bevestigden dat het om Noord-Afrikanen ging. Het is toch niet zo simpel als jij hier laat uitschijnen, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Zo'n gerecht dat niet werkt heeft zo zijn charmes...
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Wees niet te voorbarig, SuperStaaf, zou jou ook wel eens kunnen gebeuren.
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"Poolse jongen van Noord Afrikaanse origine".[/SIZE] [SIZE=5][/SIZE] gesproken over generalisatie, rechts is ineens racistisch, als je het nou over extreem rechts had, maar nee. en goh, kijk nou eens, ik stem zelf niet een rechts ik stem zelf op de Partij voor de Dieren, balen voor je! daar gaat je generalisatie!
|
![]() |