![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Iedereen kan hier zijn mening verkondigen. Als het U niet aanstaat dat daar ook VB'ers tussenzitten : helaas.
Ge kunt nog altijd terecht op de site van de PvdA ... misschien dat ge U daar beter voelt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Als het hier toch zo'n wreed extreem-rechts 'cafe' is, waarom zit onze zwarte kat dan al aan 761 berichten op minder dan 3 weken? 't moet hier nogal tegensteken, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Even hernemen voor bovenstaande posterkes:
"Het gaat ook niet alleen over de inhoud, maar ook of vooral over de manier van posten: spreken over forumleden ipv over onderwerpen bv. , is uit den boze als je tenminste wil tegemoet komen aan een legitieme behoefte aan veiligheid op dit forum. Zolang dit forum dat niet kan garanderen is deze site "shit"." "Ik neem aan dat dat een deel van de verklaring kan zijn, en met dat deel heb ik eigenlijk geen probleem. Je kan immers zeggen dat als "de linksen" hier meer vertegenwoordigd willen zijn, ze maar moeten inloggen. Het is het anti-sociale gedrag van de cyber-hooligans, waarvan ik vind dat het niet kan op een open-neutraal-politiek forum." Nu nog leren lezen.
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zwarte kat trek je dat toch zo niet aan jong
heb me dat ook al wel aangetrokken hoor maar letters kunnen toch niet bijten uiteindelijk he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 april 2006 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind cyber-hooliganisme gewoon niet kunnen. Ik vind dat de forumleden moet kunnen posten zonder een waterval persoonlijke opmerkingen of scheldwoorden over zich uitgegoten te krijgen. Dat is een kwestie van hygiëne en elementaire beleefdheid, vind ik.
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() dus onbeleefde mensen mogen dan geen internet hebben of wat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu toch voor een antwoord! Ook onbeleefde mensen moeten zich leren te gedragen op een open-neutraal-politiek-forum, omwille van de veiligheid. Dat is inderdaad mijn mening. En dat heeft weinig te maken met hun al dan niet internet-aansluiting.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groeten, een onverdraagzame egoïstische flamingant.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() jakkes
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 april 2006 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Administrator
|
![]() mensen, hou de persoonlijke vetes beperkt tot privéberichten of andere kanalen, of we zullen ook deze draad sluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk vind ik dat Black Cat hier overschot van gelijk heeft en het gaat helemaal niet over rechts of links (ik ben noch rechts, nog centrum, noch links, hou het liever op pluralisme). Op bepaalde momenten worden de postings soms zo persoonlijk (dikwijls met de bedoeling om de andere aan te zetten tot tegenverwijten, sommige maken er zelfs een sport van om te beginnen schelden of verwijten en wachten dan af totdat de tegenpartij uiteindelijk terug begint te schelden om hem of haar dan meteen onherroepelijk aan te vallen en hem of haar te pakken op de tegenreacties.
Op andere momenten is het iemand er gewoon soms om te doen om een draad zo vol te spammen met zaken die met het onderwerp niets te maken heeft totdat de echte geinteresseerden in het onderwerp niet meer op de draad afkomen omdat het onderwerp dan toch niet meer aan de orde komt. Ik wil hier aan toevoegen dat dit niets te maken heeft met af en toe eens "af te dwalen" van het onderwerp. Dit moet uiteraard wel zo nu en dan eens kunnen. Laatst gewijzigd door Karma : 26 april 2006 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het komt anders wel van beide kanten hoor. Black Cat komt hier doodleuk het forum beschuldigen van vol te zitten met extreem rechtsen (ik krijg déj�* vu gevoelens omtrend een zekere Piano), maar als ik dan vraag namen te noemen reageert hij niet.
Als hij zomaar doodleuk zovele mensen komt uitschelden voor extreem-rechts zijn reacties logisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Een politiek forum, wil zeggen: Voor- en Tegenstanders... Iemand met een standpunt heeft heel wat kritiek te slikken binnen een parlement (forum)... Als dit niet meer mogelijk wordt op pol haak ik gewoon af... Dan is het een opgekuiste versie en heeft het totaal geen politieke waarde meer. Indien iemand niet met het minste kritiek kan omgaan: één conclusie: gewogen en te licht bevonden...
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 26 april 2006 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wat er saai, of paternalistisch is aan veiligheid. Stel dat je op vakantie dorstig een bar binnengaat, waar je merkt dat je op eieren moet lopen om er ongehavend buiten te komen. Ik vind het niet onredelijk te zeggen dat de uitbater van die bar de verantwoordelijkheid heeft en eigenlijk de plicht tot een gastvrij en veilig onthaal van zijn klanten. Dat is tegemoetkomen aan legitieme behoeften, dat heeft niets met paternalisme te maken. Gebrek aan norm-inzicht is daarentegen veelal een gebrek aan degelijke opvoeding, vandaar het adjectief "onbeschoft" Misschien is het een teken des tijds dat vele mensen bulshit keileuk of megacool vinden, en dingen die echt waardevol zijn saai en ouderwets. "Als 't maar beweegt", hé.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|