![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Hoe komt het dan,dat ik verschillende personen ken,die zich in het verleden op een lijst hebben willen opstellen,en uiteindelijk naast de lijst grepen ![]() Uiteindelijk beslist de partij nog altijd wie er op de lijst komt te staan. Een strijd die niet altijd even fair verloopt,en dit niet alleen binnen het Vlaams Blok. ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Ik zal 't maar laten dan.
![]() ![]() ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() Mijnheer Fernand;wanneer wij praten over de gewone militanten binnen het Vlaams Blok,dan moeten zij minstens twee jaar lid zijn van de partij,voor men een functie krijgt binnen de partij,laat staan dat deze mensen een mandaat krijgen
![]() Tenzij men uit een andere partij komt,een naambekendheid heeft,en zijn gewicht in de weegschaal kan werpen zoals bv.Anke Vandermeersch met haar ruim 60.000 voorkeurstemmen uit de VLD. Tot zover de democratisch verkozen mandatarissen. ![]()
![]() |
#65 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben geen schaduw,maar ik weet wel over wie u het heeft ![]() U praat over andere partijen ![]() Deze persoon was bij het Vlaams Blok en is nu actief binnen het Liberaal Appel. Volgens betrouwbare bronnen is hij inderdaad schaduwgemeenteraadslid,maakt hij tevens vanaf September deel uit van het kernbestuur van zijn gemeente,en zou hij één van de mogelijke kandidaten zijn voor de districtraad in 2006. U heeft groot gelijk,deze man grijpt naast de bal Fernand ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Binnen het blok moeten ze bewijzendat ze het WAARD zijn, en enigzins loyaal! De meeste rasisten en andere goeroe's worden er zo uitgefilterd! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Was mvr.Vandermeersch dan binnen de VLD al aan het wachten op haar mandaat,of gaat de tijd echt zo snel vooruit ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Noteer: ik ben niet de meest rabiate blok-hater. "Sommige van mijn beste vrienden zijn zelfs blokkers." Maar ik vind dat de waarheid haar rechten heeft) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
De filters van de VLD blijken optimaal te werken. Men moet zich binnen de VLD bewijzen voor men een mandaat krijgt. U kan niet ontkennen dat het Vlaams Blok,Anke Vandermeersch,vroeger vaak in discrediet heeft gebracht,ondanks dat deze dame geen mandaat had,enkel de ruim 60.000 voorkeurstemmen. Uitgerekend datzelfde Vlaams Blok laat haar een tijd fungeren(militant) als spreekbuis van het Vlaams Blok. Uitgerekend datzelfde Vlaams Blok zorgt ervoor dat mvr. Vandermeersch tot senator wordt benoemt. Trouwens;hoe zit het met die wapenfirma die stond ingeschreven op het privé-ades van mvr.Vandermeersch ![]()
![]() |
![]() |
#72 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op www.vlaamsblok.be/ |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Euh, ik wil niet moeilijk doen Brabo. Maar als ik daarjuist een copy-paste probeerde op de website van het Vlaams Blok kreeg ik al antwoord : copy right Vlaams Blok. En het lukte me dus niet.
Hoe lukt het U dan wel als ik vragen mag. Zo kan ik mijn computerkennis verbeteren zie je.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat ik over een (op dat moment) zo gemakkelijk controleerbaar feit zou gaan liegen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Plakken kan trouwens ook gewoon door ctrl+v) Hier een copy van de voorpagina van vandaag: [07/08/2003] - Niet blij met energiebijdrage De verhoogde energiebijdrage zorgt voor ongewenste neveneffecten. Zo waarschuwt het Verbond van Belgische Ondernemingen (VBO) ervoor dat de loonkosten alweer omhoog gaan. http://www.vlaamsblok.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Ik zal het morgen eens proberen. Bedankt.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() Graag gedaan, Kempen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Burger
|
![]() Blijkbaar zijn bepaalde filters van een slechte kwaliteit.
Waarom treden deze filters niet in werking binnen een partij,wanneer partijleden worden veroordeeld en voor vijf jaar hun burgerrechten verspelen wegens het misbruiken van het eigen volk ![]() ![]() Volgens mijn informatie maakt deze persoon nog deel uit van de raad ![]() Waarom treden deze filters niet in werking,wanneer een secretaris wordt veroordeeld voor het toebrengen van slagen en verwondingen aan anders denkenden ![]() Waarom treden deze filters in werking wanneer men praat over het ware gelaat van het Vlaams Blok ![]() Waarom treden deze filters in werking wanneer militanten niet correct in de pas lopen,en niet correct uitvoeren wat hen opgedragen wordt ![]() Waarom treed deze filter in werking wanneer militanten afkomen met een privéinitiatief(oprechte en eerlijke intentie's) ![]() Waarom treed deze filter in werking om de militanten binnen de partij te censureren,monddood te maken ![]() Waarom misbruikt het Vlaams Blok hun filters,als cordon-sanitaire tegenover haar eigen rangen(militanten) ![]() Voldoende voormalige militanten,bestuursleden, die dit kunnen staven(althans,zij die de interne keuken kennen van het Vlaams Blok) ![]()
![]() |
#80 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |